Kirjoittaja Aihe: Piirtäjä etsii kirjoittajaa  (Luettu 2331 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Eraserhead

• Uusi jäsen
Piirtäjä etsii kirjoittajaa
« : 05.11.2009 klo 09:53:23 »
Useiden vuosien harhailujen jälkeen olen taas löytänyt tieni sarjakuvien pariin ja nyt olisi tarvetta omperäisille käsikirjoitukislle. Tekstien gendrellä ei juuri ole väliä, kunhan juoni toimii ja herättää ajatuksia. Itse olen aina ollut erityisen kiinnostunut erilaisita tulevaisuudenkuvista ja kauhusta. Piirrustustyyliäni on verrattu usein Spawniin. Toivon kuitenkin, etteivät ensimmäiset käsikirjoitukset ole kovin pitkiä. Haluaisin lähteä kevyesti liikkeelle ja siitä mahdollisesti siirtyä haasteellisempiin projektehin.

Eli jos pöytälaatikossasi makaa käyttämättömiä käsikirjoituksia tai tarinaluonnoksia, pistä rohkeasti viestiä sähköpostitse osoitteeseen:

arttu.v.j(at)hotmail.com

Ohessa vielä muutama näyte piirtämisestäni.

Terveisin
Arttu Juntunen
« Viimeksi muokattu: 05.11.2009 klo 09:57:42 kirjoittanut Eraserhead »

Doc Lomapäivä

• Jäsen
Vs: Piirtäjä etsii kirjoittajaa
« Vastaus #1 : 05.11.2009 klo 12:45:01 »
Perhana, oot kaveri jollaista just tarvisin! Onko sulla näytteitä sarjakuvasivuista?

Eraserhead

• Uusi jäsen
« Vastaus #2 : 06.11.2009 klo 09:00:34 »
Valitettavasti ei ole nyt sarjakuvamateriaalia näyttää, viime kerrasta on jo aikaa ja teokset ovat hukkuneet jonnekin paperimereen. Tietysti voisin näytemielessä raapustaa yhden näyttävän sivun. Minkä henkistä tarinaa olet suunnitellut?

-Arttu
« Viimeksi muokattu: 06.11.2009 klo 09:06:41 kirjoittanut Eraserhead »

Doc Lomapäivä

• Jäsen
« Vastaus #3 : 06.11.2009 klo 09:58:46 »
Ei oo tapana pistää ihmisiä tekemään ilmaisia näytteitä... Mun projekti on ihan alkutekijöissään, ja nyt on muitakin kiireitä, mutta eiköhän se takaraivossa kypsy kun tietää että sille vois löytyä piirtäjäkin. Tyyli on Grant Morrisonin Doom Patrol.

Yleisenä vinkkinä voin sanoa kaikille, että jos tahtoo tehdä sarjakuvia, niin kannattaa pistää näytteitä sarjakuvista. Kuvitukset kun ei kerro mitään sarjakuvientekotaidosta.

Eraserhead

• Uusi jäsen
« Vastaus #4 : 06.11.2009 klo 10:30:13 »
En ole Doom Patrollia lukenut, mutta olen tutkinut Grant Morrisonin modernin magian tekstejä ym ja arvostan kaveria suuresti. Ilmaisen työn tekeminen tässä vaiheessa ei haittaa lainkaan, tärkeintä on vain päästä tekemään. Piirrän siis enemmän kuin mielelläni vähän esimerkkiä tekemisestäni!