Kirjoittaja Aihe: Tässä se on Akashiya- huippu sivellin. Vihdoin löysin netistä!  (Luettu 1693 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

OM

• Jäsen
Heips,

Vihdoin kovan työn jälkeen löysin tämän sivellin tussin. Tämä näyttäisi olevan samanlainen, jota John Buscema käytti you tuben sivulle drawing superheroes. Täytyy käydä akateemisessa sanomassa, että tilaisivat. Minä juttelin aikaa sitten akateemisen kirjakaupan tilausvastaavan kanssa ja he tilasivat sinne hyvän sivellin tussin, joka on sata kertaa parempi kuin siellä myytävä faber-castrell, jonka kärki hajoaa alta aikayksikön.

Tässä linkki hyvälle sivulle, jossa siveltimiä ja muuta:

http://www.jetpens.com/product_info.php/cPath/221_872/products_id/4731

Minusta kuvan sivellin tussikynä on juuri oikean paksuinen käteen- siis ihanan ohut käteen. Firmalla toinen saman valmistajan malli, mutta luulen, että tämä ois ehkä parempi. Jotta löytää parhaan sivellin tussikynän, täytyy uskaltaa kokeilla eri vaihtoehtoja.
« Viimeksi muokattu: 22.09.2009 klo 20:42:39 kirjoittanut redman1 »

JPQ

• Jäsen
Se on sama muissakin luomis tuotteissa. Esimerkkejä en nyt tähän pistä kuin yhden mutta yllätys tuo Faber-castell juttu noh totta puhuen vois sanoa joak firmalla oma hyvä tuotteensa (omaan makuun Faber-Castellin vesiliukoiset puuvärit on parhaimmistoa saan helposti sekoituksia aikaiseksi samalla helppoudella kuin laatu akvarelleilla eli tulos minusta helpommin arvattava mutta jotain ongelmia näissäkin eli tuntuu katkeavan helpommin kuin muut ja saatavuus on heikko myös akateemisessa jos yksittäisiä tahtoo) ps. itse en tee sarjakuvia ainakaan vielä.(tarinat pitäs olla ja saada hahmo aina samalla tavalla sarjakuvien sallimissa rajoissa).