Kirjoittaja Aihe: Paint.NET  (Luettu 1950 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Juho

• Tadaa
  • Jäsen
  • Hän, joka yrittää osata piirtää.
Paint.NET
« : 20.09.2009 klo 09:26:09 »
Käyttääkö tuota ohjelmaa kukaan? Itse olen käyttänyt ja ohjelma on ilmainen sekä mainio kuvien käsittelyyn. Suosittelen.
« Viimeksi muokattu: 20.09.2009 klo 10:42:25 kirjoittanut Lawisss »

PurPur

• Vieras
Vs: Paint.NET
« Vastaus #1 : 20.09.2009 klo 18:25:02 »
Mä myös olen käyttänyt tuota iät ja ajat kaikenlaiseen pikkuhommaan Wintoosassa.

Inkscape on kanssa joka koneella.

JPQ

• Jäsen
« Vastaus #2 : 25.09.2009 klo 05:13:07 »
Käytän johonkin mihin ei riitä Gimp,ArtRage tai Project DogWafle tai muiden koneideni softat. ps. muut koneet eivät ole mäkkejä eikä silicon graphicsin koneita yksi on sellainen jota myös taiteilijat paljon käyttäneet esim. Andy Warholilla oli yksi perheen jäsen kyseessä eli Amigoista puhun.:) ja kolmas on Pegasos2.
Totta puhuen tykkään gimppiä enempi noista softista ainoa vaan noilla kummallakin nämä nykyiset isot kuvat on hankalia hitauden takia ja yhdessä softassa bugejakin. oikeasti jos aikaa olisi tekisin oman graffa softan.

PurPur

• Vieras
« Vastaus #3 : 25.09.2009 klo 13:15:34 »
Kyllä Gimpillä onnistuu tekemään kaiken sen minkä Paint.netillä ja vähän enemmänkin...

JPQ

• Jäsen
« Vastaus #4 : 18.10.2009 klo 01:34:02 »
Kyllä Gimpillä onnistuu tekemään kaiken sen minkä Paint.netillä ja vähän enemmänkin...

Minusta piirtotyökalut on kätevämmät paint.netissä siis osaan piirtämistä ja jotkut muutkin jutut selkeämmin muuten en tiedä moni ohjelma kykenee jos osaat ja tiedät miten vaikka mihin.