Kirjoittaja Aihe: 100 Bullets  (Luettu 13176 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tmielone

• Il Dille
  • Jäsen
100 Bullets
« : 15.09.2009 klo 08:04:57 »
Vaikka 100 Bullets on vilahtanut osana useampaakin keskustelua, niin ihmeellistä kyllä, omaa ketjua sarja ei 10-vuotisen taipaleensa aikana ennättänyt saamaan. Korjataan siis asia nyt. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Tässä ketjussa voi tilittää tuntojaan sarjan suhteen tai vaikka kommentoida sarjasta vääntämääni kolumnia.
« Viimeksi muokattu: 15.09.2009 klo 08:07:01 kirjoittanut tmielone »
"Now there's only two things in life but I forget what they are"

kespa

• Jäsen
  • Iron Knights - Tulossa maaliskuussa 2014
Vs: 100 Bullets
« Vastaus #1 : 15.09.2009 klo 12:34:49 »
Sarjan viimeinen osa tuli myös viikko sitten luettua, mutta täytyy myös lukea kaikki alusta asti pötköön niin saa kokonaisemman kuvan. Paljon on kieltämättä jo unohtunut matkan varrelta. Mutta loppu oli kuitenkin hyvin kirjoitettu ja päätti kokonaisuuden komeasti. Risson taidetta taas ei voi oikein koskaan kehua liikaa.

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #2 : 15.09.2009 klo 13:49:06 »
Huokaus. HUOKAUS. Onko minun nyt sitten ihan pakko PAKKO hommata se vikakin kokooma. Krääh. Jotenkin meni maku jo pari kokoomaa sitten mutta kaipa se loppuun asti täytyy nähdä. Meibi nekst manth.

Risson piirrosten vuoksihan minä enää tuota olen ostellut.

tmielone

• Il Dille
  • Jäsen
« Vastaus #3 : 15.09.2009 klo 14:34:41 »
Kyllä ne Azzarellon juonikuviotkin tuntuvat paremmilta, kun aiemmat tapahtumat ovat hyvin muistissa. Kannattaa siis vähän kertailla aiempia osia ennen kuin tarttuu viimeiseen kokoomaan.

Itsekin olin ihan sekaisin hahmojen ja liittoutumien kanssa noita viimeisimpiä albumeja lukiessani. En edes muistanut kuin muutaman hahmon nimeltä. Yritä siinä sitten seurata juonitteluja ja yllättäviä käänteitä.

Risso on kyllä ihan oma lukunsa. Itse sorruin ostamaan jopa espanjankielisen sarjakuvan ihan vain hänen taiteensa vuoksi. Kauheasti en tarinasta tajunnut, mutta hyvältä se näytti. Mielelläni näkisin hänen tuotoksiaan suomeksikin. Ehkä Wolverine: Logan on ainut mikä voisi edes teoriassa tulla suomeksi.

Micco

• Jäsen
« Vastaus #4 : 15.09.2009 klo 19:13:10 »
Ainoa jenkki series jonka olen keränyt kokonaan 8] (viimeinen osa "kolahti" tänään luukusta). Jo pelkästään Risson upean Noir tyylin takia tämä on ollut ainakin itselleni pakkohankinta  :D  Sarja on muutenkin ollut alusta lähtien kaikin puolin oikein viihdyttävän kevyttä coffeetable lukemista.  8]
Sarjakuva "puritanisti".

Korro

• Ja kumppanit.
  • Jäsen
« Vastaus #5 : 16.09.2009 klo 07:38:47 »
Kuinka monta lukua on yhdessä tradessa ja paljonko ne maksavat?
Mielekiintoni heräsi tästä sarjasta.
Kello- viiden- tee.

tmielone

• Il Dille
  • Jäsen
« Vastaus #6 : 16.09.2009 klo 08:04:37 »
Kuinka monta lukua on yhdessä tradessa ja paljonko ne maksavat?
Mielekiintoni heräsi tästä sarjasta.

Hienoa! Täältä löytyy hintatietoa ja voihan noita tilailla useammastakin nettikaupasta. Kustantajan sivuilta löytyy myös lisäinfoa. Tradeihin koottujen lehtien määrä vaihtelee välillä 5-12. Kaksi ensimmäistä ovat aika ohuita ja edullisia, joten niiden lukeminen ei aiheuta suurta taloudellista riskiä.

Itseasiassa minun piti laittaa juttuni lopussa olevaan albumilistaan linkit kustantajan sivulle, mutta unohdin. Pitää yrittää muistaa korjata tilanne.

Korro

• Ja kumppanit.
  • Jäsen
« Vastaus #7 : 16.09.2009 klo 09:20:14 »
Kiitoksia Tmielone! Aijon tilata Riihimäen Suomalaiseen_Kirjakauppaan tätä sarjaa.
Tilaan varovasti ensin ekan traden että vähän tunnustelen jatkanko.JA en luota netti tilaamiseen koska olen pessimisti,sen takia en tilaa suoraan netistä.
Kello- viiden- tee.

tmielone

• Il Dille
  • Jäsen
« Vastaus #8 : 16.09.2009 klo 09:31:55 »
Hyvähän se on tukea paikallisia yrityksiä. Jos sieltä ei mitään osta, niin kohta siellä ei ole mitään tarjollakaan.

Kerrohan sitten täälläkin miltä sarja maistui.

Korro

• Ja kumppanit.
  • Jäsen
« Vastaus #9 : 16.09.2009 klo 11:04:28 »
Yleensä olen mennyt vain Suomalaiseen ja sanonut albumin nimen ja he ovat sitten näppärästi tilanneet sen.EN ole joutunut näyttämään mitään,kunhan sanon asiani.
Kerron tottakai mitä mieltä olen Bulletista.
Kello- viiden- tee.

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Bite from the dust til the dawn
« Vastaus #10 : 16.09.2009 klo 20:11:45 »
Stockkalta olen itse hankkinut kaikki jotka olen hankkinut.
Loput olen lukenut kirjastosta.
Viimeinen ei ole vieläkään osunut käteen, kun en ole jaksanut.
Ihan jees tavaraa, jos tykkää Tarantinon Pulp Fiction ja Reservoir dogs elokuvista.
Mutta en minä ainakaan ole loppuun asti jaksanut. Aika tylsää pitemmän päälle.
Minä en Tmielosen tapaan pystyisi kaikkia putkeen lukemaan.
Suosittelisin kaikkia lukemaan nuo omalla tahdillaan, niin että niihin jaksaa keskittyä.
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

tmielone

• Il Dille
  • Jäsen
« Vastaus #11 : 17.09.2009 klo 08:44:34 »
Minä en Tmielosen tapaan pystyisi kaikkia putkeen lukemaan.
Suosittelisin kaikkia lukemaan nuo omalla tahdillaan, niin että niihin jaksaa keskittyä.

En minäkään ihan yhdeltä istumalta niitä lukenut. Luin eskimäärin albumin päivässä, eli koko settiin meni reilu viikko. Viikonloppuna ennätti lukemaan hieman enemmän.

Olisihan ne tapahtumat ja hahmot pysyneet mielessä vähän rauhallisemmassakin tahdissa, mutta kun päätin etten lue mitään muuta välissä, niin lukukokemuksesta tuli melko intensiivinen.

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #12 : 17.09.2009 klo 10:21:21 »
Täytyy kyllä sanua että ekaa "tarinakokonaisuutta" (jos näin voi sanoa) eli sitä latinonais-juttua (Original Gangsters aka OG's etc. sisältävä tavara) ei ole kyllä myöhemmin jatkumossa peitottu, se naishahmo oli niin mieleenpainuva tatuoituine kyynelineen kaikkineen. Tuli vuan mielehen.

tmielone

• Il Dille
  • Jäsen
« Vastaus #13 : 17.09.2009 klo 10:29:13 »
Minusta myös osio, jossa Lono joutui vankilaan oli mehukasta luettavaa.

Edit: ei siis Lobo, vaan tietenkin Lono.
« Viimeksi muokattu: 17.09.2009 klo 12:51:43 kirjoittanut tmielone »

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #14 : 17.09.2009 klo 10:46:58 »
Minusta myös osio, jossa Lobo joutui vankilaan oli mehukasta luettavaa.

Kääk! En edes muista enää moista  :o Johan nyt...kertauksen paikka...