Kirjoittaja Aihe: Sarjakuvantekijä: Kerro ilonaiheesi  (Luettu 212486 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

JanneT

• Jäsen
Vs: Sarjakuvantekijä: Kerro ilonaiheesi
« Vastaus #300 : 28.11.2012 klo 23:46:10 »
Olin ottamassa 500, mutta hinta 1000 ja 500 välillä oli niin pieni. Lisäksi olen solminut sopimuksen erään firman kanssa. Ne auttavat markkinoinnissa. Kirjan julkkari tilaisuus huomenna kalajoella, lauantaina ja sunnuntaina myydään Tampereella tallipihalla.

Hieno juttu, onnittelut! Onko nuo jutut ilmestyneet siis Kalajokiseudussa?
Kuvitukset       Sarjakuvat         Animaatiot       Käsikirjoitukset                 http://www.jannetoriseva.fi

Mara

• Jäsen
« Vastaus #301 : 29.11.2012 klo 02:40:46 »
Olin ottamassa 500, mutta hinta 1000 ja 500 välillä oli niin pieni. Lisäksi olen solminut sopimuksen erään firman kanssa. Ne auttavat markkinoinnissa. Kirjan julkkari tilaisuus huomenna kalajoella, lauantaina ja sunnuntaina myydään Tampereella tallipihalla.
Kuulostaa jo paremmalta. Pahinta olisi, jos joutuisit itse hoitamaan markkinoinninkin. Kohti taivaita vaan!

OM

• Jäsen
« Vastaus #302 : 29.11.2012 klo 15:19:22 »

http://yle.fi/uutiset/suomen_nuorin_sarjakuvataitelija_teki_satukirjan/6396077

Wautsi mikä uutinen minkä Jukka laittoi!

Lahjoita jokaisesta myymästäsi albumista 5 euroa hyväntekeväisyyteen.....ehkä vähäs jää omaan taskuun. >:D

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #303 : 30.11.2012 klo 10:19:25 »
Uutinen Ylen sivuilla, Suomen nuorin sarjakuvantekijä.

http://yle.fi/uutiset/suomen_nuorin_sarjakuvataitelija_teki_satukirjan/6396077

Mahtavuutta! Lykkyä kirjanmyyntiin!

Timo

[kivi]

• Jäsen
  • Akvaarious.
« Vastaus #304 : 02.12.2012 klo 15:20:03 »
Valmistauduin köyhään jouluun, kun makselin Angoulêmen junaliput ja auto ei mennyt läpi katsastuksesta ja remonttilaskua autolle tulee viitisen sataa. Mutta Taiteen Keskustoimikunnan mainio sihteeri Anna-Mari muistutti että mulla on vielä vähän apurahaa nostamatta (vaikka olin kyllä varma että ne rahat syötiin jo kesällä), ja samassa postissa Sanasto lähetti kirjastojen lainauskorvaukset, kyllä näillä talven yli pärjää. Ja postissa tuli Mannisen Pekalta 90-sivuinen kässäri, jota alan piirtää heti kun saan tämän nyt työn alla olevan albumin valmiiksi.

Juhlistan tätä tekemällä jotain mitä en oo tehnyt kai kuin kerran viimeiseen 5 vuoteen: soitan ja tilaan pizzat ja ison limun, ja asetutaan katsomaan leffoja ihan keskellä päivää. Onhan sunnuntai.

Markku Myllymäki

• Lyijykynän jatke
  • Jäsen
  • /* You are not expected to understand this. */
« Vastaus #305 : 02.12.2012 klo 16:34:43 »
kivi, olet leffahetkesi ansainnut.  8]
When you earnestly believe you can compensate for a lack of skill by doubling your efforts,
there's no end to what you can't do.

OM

• Jäsen
« Vastaus #306 : 02.12.2012 klo 17:50:16 »

Missä maassa Kivi muuten asustikaan tätä nykyy. Oliko se Lontoo vai Ranska. Kivi sen minulle kerran sanoi, mutten pahus muista.

judea

• Vieras
« Vastaus #307 : 02.12.2012 klo 18:30:44 »
Kiittelen  ;)

[kivi]

• Jäsen
  • Akvaarious.
« Vastaus #308 : 02.12.2012 klo 20:19:00 »

Missä maassa Kivi muuten asustikaan tätä nykyy. Oliko se Lontoo vai Ranska. Kivi sen minulle kerran sanoi, mutten pahus muista.

Englannissa, tosin en Lontoossa vaan täällä pohjoisemmassa. Mutta olen kyllä asunut Ranskassakin.

kespa

• Jäsen
  • Iron Knights - Tulossa maaliskuussa 2014
« Vastaus #309 : 16.12.2012 klo 15:31:33 »
Kaamion neljännessä numerossa ollut "Kuolleiden kapina" saa jatkoa. Pari käsikirjoitusta olisi valmis. Tarkoitus on taas lyhyissä tarinoissa koittaa löytää erilaista näkökulmaa zombiaiheeseen, koska turha yrittää tehdä Walking Deadia uudelleen.

Nyt vaan julkaisukanavaa etsimään.

AapoK

• Jäsen
« Vastaus #310 : 31.12.2012 klo 11:14:40 »
Ameriikoista tuli yhteydenotto. Eräs missourilainen käsikirjoittaja lähetti tekstinsä spostissa minulle, 8-sivuinen sarjakuvanovelli muukalaislegioona-aiheella. Nyt on raakaluonnokset sivuista saaneet vihreää valoa, joten uudenvuoden jälkeen voipi alkaa tussaamaan.

Inka

• Jäsen
« Vastaus #311 : 02.01.2013 klo 18:59:50 »
Noin seitsemänkymmentä sivua valmiina ja parisenkymmentä vielä edessä. Valitin Théhuoneella seurallenin kuinka työlästä piirtäminen onkaan. Kyynerpää sökönä ja niska taasen jumissa.

Viereiseen pöytään tuli kaksi mustiinpukeutunutta miestä kassit käsissä. Istuivat alas, tarjoilija toi teet. Molemmat kaivoivat kassista sarjakuvat ja alkoivat lukea syvän hiljaisuuden vallitessa. Teenhaudutuskello pirisi. Toinen miehistä laski sarjiksen käsistään, kaatoi teet, alkoi taas lukea.

Ja niin ne lukivat siinä sanaakaan vaitamatta vielä kun lähdin kohti kotia, piirtämistä jatkamaan. Tuntui hienolta. Ehkä joku joskus lukee myös minun sarjakuvani samanlaisella antaumuksella.

Juuso Laasonen

• Space Mongol
  • Jäsen
  • Khan of khans, master of the skies!
« Vastaus #312 : 17.01.2013 klo 21:56:13 »
YEEEEEEEAAAAAH!

Kaikki 86 sivua Requiemin kakkososaan väritetty. Ei edes kestänyt kuin puoltoista vuotta...

Nyt vaan lopputyöt ja homma on kasassa painoa varten.

kespa

• Jäsen
  • Iron Knights - Tulossa maaliskuussa 2014
« Vastaus #313 : 21.01.2013 klo 20:42:41 »
Hieno päivä! Kaksi niin Marvelille kuin DC-Comicsillekin lähes toistakymmentä vuotta töitä tehnyttä herraa on lupautunut piirtämään kirjoittamaani prosenttijengisarjakuvaan ja kirjoitusvaiheessa olevaan toiseen osaan kannet. Olivat innolla mukana, kun selitin mistä oli kyse vaikka julkaisumaa on näinkin marginaalinen. Miellyttäviä miehiä ja lähtivät mukaan todella kohtuullisella korvauksella.
Nyt vaan lähettämään kirjeitä kustantamoille.
« Viimeksi muokattu: 21.01.2013 klo 20:44:20 kirjoittanut kespa »

Korro

• Ja kumppanit.
  • Jäsen
« Vastaus #314 : 22.01.2013 klo 07:49:56 »
..Sami Makkosen jalanjäljissä Amerikkaan. Toivon sinulle Kespa menestystä. Infoatko heti kun fyysinen tuote tulee? Mehän emme tunne toisiamme mutta olisi kiva nähdä mitä olet taikonut.
Kello- viiden- tee.