Author Topic: Heinäkuun haaste, kommentit  (Read 3358 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ezuli

• Guest
Heinäkuun haaste, kommentit
« on: 11.07.2009 klo 23:54:44 »
Sen kerran kun luulee kieltäytyneensä haasteen pidosta...

Tähän ketjuun kommentit, valmiit työt tänne

Aihe: Oppi
Deadline: 31.7
Palkinto: Toriyama Akira: Piirrä mangaa 

Aihetta voi käyttää perinteisen vapaasti, mutta odottaisin myös opassarjakuvia aiheesta kuin aiheesta.

Tarkennan palkinnon ja avaan palautuksen huomenna jahka pääsen tietokoneelle. *Päivitetty
« Last Edit: 12.07.2009 klo 11:19:19 by ezuli »

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Bite from the dust til the dawn
Vs: Heinäkuun haaste, kommentit
« Reply #1 on: 27.07.2009 klo 03:16:04 »
Hei nuoret lukijat, PALKINTO on MANGAA!!! ja vieläpä MANGA PIIRUSTUSOPAS!!!! ja autenttisesti OIKEALTA VASEMMALLE -LUKUSUUNNALLA!!!!!.

Yrität turvautua nuorisoon, ja heidän mangakiinnostukseensa. Tässä on jotain koomista, mutta en löydä sitä vielä...

Edit: No tietenkin:
Se että yleensä sitä ei tarvitsisi terveen järjenmukaan yrittää. Se vain...toimii. Kun laittaisi lattialle juuston, ja suihkuttaisi siihen juuston hajua, jotta hiiri noutaisi sen.

Edit 2:Katson, jahka saan jotain aikaseksi.
« Last Edit: 27.07.2009 klo 03:19:14 by Michael Riddle »
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

Eksa

• Guest
« Reply #2 on: 27.07.2009 klo 10:55:02 »
Yrität turvautua nuorisoon, ja heidän mangakiinnostukseensa. Tässä on jotain koomista, mutta en löydä sitä vielä...

Edit: No tietenkin:
Se että yleensä sitä ei tarvitsisi terveen järjenmukaan yrittää. Se vain...toimii. Kun laittaisi lattialle juuston, ja suihkuttaisi siihen juuston hajua, jotta hiiri noutaisi sen.

Edit 2:Katson, jahka saan jotain aikaseksi.

Tämä hiiri ei syö juustoa.

Gothicus

• Jäsen
« Reply #3 on: 27.07.2009 klo 13:35:33 »
Tämä hiiri ei syö juustoa.
Hehheh... Ei jokaiselle hiirelle juusto kelpaa. Onpa nähty kuluvana kesänä sellainenkin siimahäntä, jota ei kermajuusto liikauttanut suuntaan taikka toiseen, mutta laivalta ostetut hedelmäkarkit menivät kuin kuumille kiville. Laktoosi-intolerantikko?
"Ihminen on ihmiselle kettu."

Tero Mäntylä

• Peliohjelmoija?
  • Jäsen
« Reply #4 on: 27.07.2009 klo 18:42:50 »
Murteella puhuva eläin toimii aina

Murteella??? Ainoa murteeksi määrtiltävä sana taitaa olla "mä" ja mä pidän sitä yleiskielenä. Mut murteel puhuva eläin ei oo tarkoituksellista. Mä vaan ajatelen mä sanalla. Eli toivottavasti myös ei-tarkoituksellisesti-murteella-ajatteleva-eläin toimii.

Ihan uusi en ole mutta viime kerrasta tosiaan taitaa taas olla ihan liian monta vuotta.

Holle

• Jäsen
« Reply #5 on: 29.07.2009 klo 13:01:15 »
Terolla ok strippi. Aiheesta saisi väännettyä sata seuraavaa jaksoa joissa vain unohdeltaisiin tavaroita. Hiukan häiritsi ajatuskuplien sijoitus kuvan alaosaan. ja tarvitseeko ajatuskupla pilvireunuksia? Tarkemmin ajatellen sopivat ihan hyvin.
Sarjakuvat ja kuvitus
http://www.verikoirat.com

janne luokkanen

• Jäsen
« Reply #6 on: 01.08.2009 klo 08:20:23 »
Tero Mäntylä: Mielestäni hyvin onnistunut rytmitys. Ekassa ruudussa kiire, toisessa annetaan tilaa liikkeelle ja viimeisessä hetki on pysäytetty neliöllä. Hyvin toimii. Tekstille voisi antaa enemmän tilaa kuplissa, mutta on se lukukelpoista tollasenaan. Pitemmässä jutussa kävisi rassaamaan enemmänki.

Holle: Jotenkin huono laatuisempi piirrokseltaan tämä kuin muut juttusi, taitaa olla vanhempaa tavaraa. Tulihan tuota kuultua ku Liminkassa pyöri ja itekki samalta kielialueelta kotoisin niin tuttua tavaraa.

bats: Ja tarinan opetus on, anna kakkapäitten olla ettet itse sottaannu. Jos tohon laittais väriä, niin vois kuvitella että joku tämäntapaisia tarroja ostais.

Tero Mäntylä

• Peliohjelmoija?
  • Jäsen
« Reply #7 on: 01.08.2009 klo 13:19:16 »
Jänniä huomioita jampuralta joita en olisi itse edes tullut ajatelleeksi. Ja nykyään vissii pitäisi ajatella laatikoissa? Mutta ehkä itse ajattelen liikaa eurooppalaisittain tai vanhojen supersankarien tavoin? Ei ole vielä tarttunut esim: japanilainen ajattelutapa.

Holle: Kaikilta osin hyvin tunnistettavaa jälkeä. Hyvä, mutta ei erotu edukseen (tai haitakseen) muusta Hollen tuotannosta. Ei näitä enää osaa kommentoida muuten kuin jatka valitsemallasi tiellä.

bats:  Kesti vähän turhan kauan hahmottaa miten tämä pitää lukea. Nuolet on varmaan viimeinen asia mihin itse kiinnitän huomiota. Mutta kivan orgaaninen kerronta muuten ja yksinkertaisuudessaan toimivaa. Mitä nyt viimeistä kuvaa joutui vähän tulkitsemaan mitäs siinä oikeastaan tapahtuu.

Holle

• Jäsen
« Reply #8 on: 03.08.2009 klo 09:49:35 »
Batsin sarjassa on samaa anarkistista tyyliä kuin Tikku ja Takku-animaatioissa, ikävä kyllä viimeisen kuvan epäselvyys vie tehoja.
Kiitos Ezulille palkinnosta.
Uusi haaste tulossa pian.
.......
Jampuran epäilyistä huolimatta oma sarjani oli ihan uutta tuotantoa. Epävarma piirros johtui ehkä uudesta tyypistä?

Sarjakuvat ja kuvitus
http://www.verikoirat.com

janne luokkanen

• Jäsen
« Reply #9 on: 03.08.2009 klo 21:13:16 »
Niin, eniten silmiin pisti se että toisessa ruudussa silmälasityypin hiusten lukumäärä muuttui radikaalisti. En myöskään pystynyt päättämään onko tyypillä kravatti vai omituinen kaulavarjo, oletan että se on kravatti. Täysin epäolennaisia asioita juttua ajattelen, mutta olen tottunut odottamaan sinulta enemmän. En suoranaisesti ole pettynyt strippiisi, mutta joudun ehkä tarkastamaan asemaasi lempparieni joukossa jos sama jatkuu.

Terolle: Yleensähän tollaset asia tulee ihan luonnostaan, tai sitten kaikki on vain aivopesty ajattelemaan muodoista yhteneväisesti.