Äänestys

Minä...

... piirrän, tussaan, tekstaan, käsikirjoitan, käännän tai julkaisen sarjakuvia tai kirjoitan sarjakuvista.
44 (61.1%)
... en tee mitään ylläolevista vaan "ainoastaan" luen ja/tai keräilen sarjakuvia.
28 (38.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 67

Kirjoittaja Aihe: Passiivinen vs. aktiivinen sarjakuvaharrastaminen  (Luettu 4923 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Samperi

• Jäsen
Re:Passiivinen vs. aktiivinen sarjakuvaharrastaminen
« Vastaus #15 : 13.05.2004 klo 10:32:14 »
Itse mieluummin passivoin muita aktiivisesti.

;D
Se mikä ei tapa,
sattuu niin samperisti.

jokela

• sörsselsson
  • Jäsen
  • .. I'm a devil in disguise ..
« Vastaus #16 : 13.05.2004 klo 12:28:38 »
Olsin kai enimmäkseen aktiivinen pasifisti ... mut´ emmä ny aina jaksa ... tänään ...

Joop, tämmönen galluppi kai menee vähän metikköön. Onhan tekijä (tekee omat teokset ja ylpeilee) ja lukija (lukee sitten muiden tekemät ja masentuu) joskus yks´ ja sama ...

Joskus lukee enempi mitä tekee ja päinvastoin ... jaa vai olisko se joku semmonen lukujärjestys?

-- j --

« Viimeksi muokattu: 13.05.2004 klo 12:29:33 kirjoittanut jokela »
He may look like an idiot and talk like an idiot but don't let that fool you. He really is an idiot.

TeroH

• Latteuksien latelija
  • Jäsen
« Vastaus #17 : 13.05.2004 klo 22:06:52 »
Olen sitten passiivinen tuon määritelmän mukaan, koska en mitään virallista kirjoita mihinkään, ja piirtää en tunnusta osaavani. Sarjakuvista puhumista ei sitten lasketa mukaan.

Veikataanpa tutkimuksen alkuhypoteesia: Kuinka moni passiivinen todella vastaa viestillä kysymykseen? Vaiko että kyselyyn vastanneista suurin osa on aktiivisia? Vai?
Tässä tekstissä ei ole mitään henkilökohtaista.

Storm

• Jäsen
  • Elämä ei ole aina helppoa.
« Vastaus #18 : 18.05.2004 klo 10:31:10 »
Ihan vain luen ja keräilen, sillä minulla ei ole mitään lahjoja piirtää sarjakuvia, mutta muuten olisi ihan kiva käsikirjoittaa, kun yleensä tulee kirjoitettua niin paljon noita tarinoita etc.

Minä ainakin onnittelen niitä ihmisiä, jotka ovat jakseet alkaa tekemään omia sarjakuvia.
I live, when my heroes live...

Osku

• Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #19 : 18.05.2004 klo 20:25:41 »
Passiivinen, kai. En tee sarjakuvia, mutta järkkään[1] satunnaista[2] puuhastelua[3] sarjakuviin liittyen osakunnassani.

[1] diminutiivinen ilmaisu nro 1
[2] diminutiivinen ilmaisu nro 2
[3] diminutiivinen ilmaisu nro 3
« Viimeksi muokattu: 18.05.2004 klo 20:26:20 kirjoittanut Osku »