Kirjoittaja Aihe: Kesä ja sarjikset  (Luettu 7149 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

maffafa

• sinkku
  • Jäsen
  • En ole laiska, vaikka nukun joka yö.
Kesä ja sarjikset
« : 01.06.2009 klo 14:43:18 »
Mikä/mitkä sarjakuvat kuuluu nyt kesälukemiseksi? Minua kiinnostaa tutustua Lucky Luke, Korkeajännitys ja Masi. Raumalta on lopetettu antikvariati/divari, mutta kirpputorilta varmaan jotain löytyy jännitystä ja Masia.  8]

Mopo ei kulje ilman moottoria.

sarjiskeräilijä

• Jäsen
  • Sarjakuvat ovat minulle intohimo.
Vs: Kesä ja sarjikset
« Vastaus #1 : 01.06.2009 klo 18:21:28 »
Minulla on edelleen vakiona Aku Ankka, koska niitä on nurkat täynnä. Voisi kyllä tutustua muihinkin sarjiksiin, kuten Marvelin tuotantoon, koska niitä muutama lehti.

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Vastaus #2 : 01.06.2009 klo 20:31:24 »
Wanhat Hywät Sarjakuvat ennen tätä vuostuhatta.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #3 : 01.06.2009 klo 20:35:35 »
Ajattelin lukea Tinttejä pitkästä aikaa. Olen ostellut niitä Kirjatorilta kovakantisina.

Muutama Mustanaamion Thorgal on myös lukematta. Ei muuta kuin aurinkotuoliin takakenoon, ulottuville kylmää juotavaa ja hyvää luettavaa.

Antti Vainio

• Karpaattien nero
  • Jäsen
« Vastaus #4 : 01.06.2009 klo 20:46:57 »
Ajattelin lukea Tinttejä pitkästä aikaa. Olen ostellut niitä Kirjatorilta kovakantisina.

Muutama Mustanaamion Thorgal on myös lukematta. Ei muuta kuin aurinkotuoliin takakenoon, ulottuville kylmää juotavaa ja hyvää luettavaa.

Sama täällä, Thorgal, Johnny Hazard ja saattaa olla jäljellä yksi Jeromekin.
"This country sucks. It's all about the nature and who the fuck cares about the nature".

EetuT

• Jäsen
« Vastaus #5 : 01.06.2009 klo 21:55:16 »
Olin viikonlopun mökillä ja luin vanhoja Aku Ankkoja. Vanhat Ankat ja kesämökki kuuluu yhteen. Tosin lukemani Akut oli hiukan liian tuoreita, 1978-1990. Kyllä niiden pitäisi olla vähintään -60 luvun alkupuolelta, että tästä lapsuudenmuiston uusinta lämmityksestä saisi parhaan fiiliksen irti.
E.T

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #6 : 02.06.2009 klo 08:46:24 »
Kesään kuuluu myös vinttien, tallien  ja kellarien "kohnaus", jos vaikka vanhoja aikakaus- tai sanomalehtiä niistä löytyisi. Niistä sitten sarjakuvia etsimään. Kesäkirppareilta ja -toreilta voi löytyä myös jotain mukavaa.

Parhaat bongaukset skannataan tietty tänne Kvaakiin näytille.

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #7 : 02.06.2009 klo 09:14:47 »
Jos töiden vuoksi lukematta jääneet sarjakuvakirjat pistää yhteen pinoon, se ei - pelkäänma - pysy pystyssä. Ehkä pinoa voi pienentää kesän aikana.  :P

Timo

puro

• Multirajoitteinen
  • Jäsen
  • Ei se siitä suttaannu.
« Vastaus #8 : 02.06.2009 klo 09:24:30 »
Jos töiden vuoksi lukematta jääneet sarjakuvakirjat pistää yhteen pinoon, se ei - pelkäänma - pysy pystyssä.

Meillä olevalla pinolla on taipumus olla nykyään jo kaksi pinoa. Omituisinta on, että osa siitä pinosta ei tunnu vaihtuvan ja osa ei siihen edes päädy. Joka tapauksessa lukematon materiaali lasketaan metreissä...

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Vastaus #9 : 02.06.2009 klo 21:03:07 »
Ei muuta kuin aurinkotuoliin takakenoon, ulottuville kylmää juotavaa ja hyvää luettavaa.

Harmi vaan että kesä taisi mennä jo.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #10 : 02.06.2009 klo 22:44:28 »
Omituisinta on, että osa siitä pinosta ei tunnu vaihtuvan ja osa ei siihen edes päädy.

Kummallisen totta.

Mukavan pieneksi olen silti saanut lukemattomien pinon pienentymään. Kesän aikana voisi pyrkiä lukemaan Ken Parkerit ja Tintit loppuun. Aloitin molemmat sarjat alusta talvella ja olen puolivälissä menossa.

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Bite from the dust til the dawn
« Vastaus #11 : 03.06.2009 klo 10:01:42 »
Kyllä tässä jatkuvasti koittaa olla niin avara ja uutta kokeileva, mutta aina jää pirulaiset lojumaan tuohon lipaston päällä olevaan lukemattomien kasaan...
Siellä taitaa olla lähemmäs sata kohtuu paksua sarjakuvaa lukematta.
Joukossa Spawnit (kaikki, tosin on tuolla joku 10 luettua...), Alienit, kasarihämikset (kaikki!), Ihmesarjat (uudet...), 91-93 vuosien Ryhmä-x:iä...

Sitten on monen monta minisarjaa ladottu erilliseen kasaan. Niissä olen viimeaikoina ryhdistäytynyt, ja saanut ison läjän luettua.
Ja nyt kun olen saanut Preacherin kaikki järkäleet luettua, pystyn mihin vaan!
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

tertsi

• Vieras
« Vastaus #12 : 03.06.2009 klo 11:20:48 »
Hyllyyn on kertynyt lukemattomia sarjakuvia.

Pari uusinta Adele Blanc-seciä olisi tarkoitus lukea, vihdoin ja viimein.

Spaghetti Brothers järkäleessä meneekin sitten mitä todennäköisimmin koko loppukesä.

Olisi tarkoitus myös itse piirtää sarjakuvaa.

Jos jää ylimääräistä aikaa niin Forestin ja Gillonin Naufrages du Temps -albumit odottavat lukemistaan.

Hanna

• Jäsen
« Vastaus #13 : 05.06.2009 klo 19:56:56 »
Olisi tarkoitus myös itse piirtää sarjakuvaa.

Kunnianarvoisa tavoite. Sama pyrkimys täälläkin.

Omalta lukulistalta löytyy sarjishyllyssäni jo pidempään tomua keränneet Sarasvatin hiekkaa, Jessica Abelin La Perdida ja Alex Robinsonin Too Cool to Be Forgotten sekä vastikään hommatut Jeffrey Brownin "tyttöystäväjutut". Tintti on myös aina ollut erottamaton osa kesääni ja tuskin tämäkään suvi tekee poikkeusta. Aion mehustella parvekkeella pirtelön kera ainakin kaikkien aikojen suosikkini Auringon temppelin (ja toki myös Seitsemän kristallipalloa). Kotopuolessa käydessä traditioihin on kuulunut riippumatossa nautitut vanhat Akut. Vanhalla tarkoitan oman lapsuuden mieleenjääneitä tarinoita 80-luvun alkupuoliskolta. Ah, Vicar <3
Klik klik --> Sarjisblogini

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #14 : 05.06.2009 klo 21:16:25 »
Eilen tuli hankittua "Saturday evening Pearls" ja "Mutts: Stop and smell the roses!"
Molemmat ovat upeita teoksia, vaikka S. Pastis sarjassaan teurastaa koko ajan eläimiä, kun taas McDonnell yrittää pelastaa niitä. Mutta Coen-veljesten fanin vaaka painuu silti Kamujen puolelle Big Lebowski -lainojen vuoksi. The Dude abides!
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama