Jopas jotakin, Keijon silmä on harjaantunut. Löysit kuvasta paljon asioita joita itse en havainnut.

Ainakin ekan ruudun karhu, jota kai alitajuisesti luulin pensaaksi, ja tajusit jopa keskimmäisen ruudun. Itse hahmotin että siinä oli mies joka ampui ritsalla epäselvästi piirrettynä. Hahmotin ton karhun pään siinä jotenkin miehen nenäksi. Omituista.
Bats, koita piirtää niin että viivat eivät kosketa toisiaan jos ne ovat kuvan eri tasoilla syvyyssuunnassa. Ja tekstin ympärillä pitää aina olla selkeä puskurivyöhyke. Tämmöinen sarjakuva myös vaatii ruudunvälit, erottavat viivat eivät riitä.
Ensimmäistä lausetta en ymmärrä. Voisitko tarkentaa, minä en vain tajua.

Puskurivyöhykkeestä olet oikeassa. Ruudunväleistä taas en osaa sanoa. Kyllä ne varmaan tekisivät kokonaisuudesta tyylikkäämmän.
Kyllähän tässä amatöörisarjassa pelataan.

Kuitenkin itselleni jokainen sarjakuvasivu jonka tänne laitan on rakas, jos en niistä pitäisi en niitä tänne lähettäisi.. Onhan niissä kaikissa vikoja joista monille kyllä itse voi olla sokea, ainakin aluksi. Esimerkiks tässä sivussa toisessa ruudussa ukon nenä on ihan persiistä. Ja käsi ja koko ukko oikeestaan. Kuitenkin tykkään piirtää sarjakuvia ja siinähän kehittyy vaan piirtämällä ja kiva niitä on laittaa muidenkin katsottavaksi. En tiedä miksi avauduin, älkää kysykö. Ehkä siksi että minusta täällä vois porukka arvostaa vähän enemmän kaikkia, jotka oikeesti tekee sarjakuvia eikä vaan näsäviisastele sormi perseessä. Muitakin kun niitä jotka tekee sarjakuvia tai kuvituksia työkseen tai on muuten siinä helvetin hyviä.
EDIT: Arvostan kyllä palautetta, kiitos siitä.

Ehkä vähän turha mun ruveta inttämään ruudunväleistä. Tuntuvat vain kovin työläiltä tehdä, enkä ole varma ovatko ne vaivan arvoisia. Voivat ollakin, täytyy miettiä asiaa.
Ai niin, sormi perseessä näsäviisastelijat eivät ole niitä jotka antavat asiallista kritiikkiä kuten Keijo, vaan ihan eri porukkaa. Joita en nyt nimellä mainitse. Tämän sanon siksi että JanneT:n lainaus voi antaa väärän kuvan siitä mitä yritin sanoa.