OLE YSTÄVÄLLINEN ÄLÄKÄ VASTAA TÄHÄN KETJUUN MITÄÄN. AIHEESEEN LIITTYVÄT KOMMENTIT "KVAAK TEKEE SARJAKUVAA"-KETJUUN. TÄNNE VAIN VALMIIT SARJAKUVATYÖT. Lisätäänpä hiukan panoksia.
(Ymmärtääksesi tätä ketjua lue ensin keskustelu nimeltä: Kvaak tekee sarjakuvaa. Se on sarjakuvien tekeminen osiossa.)
Minulla on hyllyssäni seuraava opus sarjakuvan tussauksesta. Kirja on uusi ja käyttämätön, sillä sain sen jouluna lahjaksi ja minulla oli se jo ennestään.

Luovutan tämän teoksen arvontaan niiden henkilöiden kesken, jotka osallistuvat Kvaakin kevään 2004 sarjiksentekosessioon.
Kyseisen kirjan arvontaan osallistut seuraavin ehdoin:1. Sarjakuvasi on postitettu 1.6.04 mennessä tähän ketjuun
2. Sarjakuvassa on yritystä (ei tehty vain arvontaan osallistumiseksi, kuten Kemin-kilpailussa jotkut saadakseen albumin).
3. Sarjakuvasi seurailee Napparin antamia ohjeita
http://www.kvaak.fi/keskustelu/index.php?board=12;action=display;threadid=11104. Koko projektiin osallistuu vähintään kuusi sarjakuvantekijää sinun lisäksesi.
5. Sarjakuva on tehty tätä projektia varten.
- Hazart pidättää täydet oikeudet sulkea vilpilliseksi katsomansa henkilö pois arvonnasta ja oikeuden ehtojen muutoksiin tarvittaessa. Hazart ei osallistu itse arvontaan, vaan sen sijaan maksaa viulut eli postimaksun ja luopuu kirjastaan. Ei järin kummoinen diili meikäläiselle, mutta menkööt

.
Arvonta suoritetaan Turun keskustan Arnolds Donuts-kahvilassa kesäkuun alkupäivinä todistajien läsnäollessa ja tiedosta ilmoitetaan kvaakissa heti, kun mahdollista. Ilmoittelen arvonnasta tuonnempana, jos haluat tulla mukaan jännittämään.
OLE YSTÄVÄLLINEN ÄLÄKÄ VASTAA TÄHÄN KETJUUN MITÄÄN. KOMMENTIT "KVAAK TEKEE SARJAKUVAA"-KETJUUN. TÄNNE VAIN VALMIIT SARJAKUVATYÖT. (Ylläpito poistakoon tai siirtäköön kommentit, sillä minulla ei ole oikeuksia.)
Valmiille töille on tämä oma ketjunsa, sillä kuvilla on taipumus hukkua pitkiin keskusteluihin ja näin niitä on helpompi tutkia, kun ne on kaikki yhdessä paikassa.
Tekemisen iloa ja onnea arvontaan!
HAZART HIRMUINEN 8)