Kirjoittaja Aihe: Seitti  (Luettu 145989 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

OM

• Jäsen
Vs: Seitti
« Vastaus #75 : 06.12.2010 klo 15:03:44 »

Täytyy sanoa, että aika makealta näyttää tulevat uutukaiset joista tuossa mainostettiin. Ulkoasu erittäin siisti ja huoliteltu. Minua innostaa nuo robotit ja muut pahikset. Hienoa. Kyllä meillä Suomessakin osataan tehdä sarjakuvaa.

janne luokkanen

• Jäsen
« Vastaus #76 : 02.01.2011 klo 16:24:48 »
Kiitos Orjan May :] Tuo Marko Raassinan sarjis on kyllä todella komeen näkönen. Kävis kateeksi, jos sellasta harrastaisin.

Mutta oottekos nähny tällästa: Varjokultti helpommin luettavissa kuin Seitin omilla sivuilla, ja tekijä itse ilmeisesti koodannu (tai jotain tollasta mitä nyt tietokoneella tehdään, itse lopetin tietokoneisiin tutustumisen kun konsolin hommasin).

Tammikuussa olis tarkoitus painaa Mämmikoura, Kapteeni Suomi vol3. ja Dusk.

janne luokkanen

• Jäsen
« Vastaus #77 : 07.02.2011 klo 10:09:46 »
Tässä vähän esimakua siitä mistä Ronteissa on kyse :A

Tekijöinä Juho Sihvonen ja Simo Heikkinen.

janne luokkanen

• Jäsen
« Vastaus #78 : 07.02.2011 klo 10:12:16 »
Ja lisää.. Tekijöinä Tessa Särkilahti ja Aura Ijäs.

janne luokkanen

• Jäsen
« Vastaus #79 : 02.03.2011 klo 23:10:26 »
Nonnniiin.. Pitkän ja tuskallisen vääntämisen jälkeen on Dusk, Kapteeni Suomi vol.3 ja Mämmikoura laitettu painoon.

Yritettiin saada jonkinlaista sopimusta aikaan erään painon kanssa, että oltais painettu kaikki sarjiksemme niillä, mutta eihän ne saanu mitään sopimusehdotusta aikaseksi. Odoteltiin ja muistuteltiin asiasta joulukuusta asti, kun ne painaa oikeasti elääkseen niin mietittiin että niillä voi kestää sopimuksen suunnittelussa, mutta jos ei kahteen kuukauteen kuulu muutakuin että me otetaan yhteyttä. Eikä ne sitten ota, niin jokainen voi vetää siitä johtopäätöksensä. Meillä on kuitenkin tulossa alustavien laskelmien mukaan 11 julkaisua tänä vuonna, joista 4 on värisarjakuvia, että olis luullun rahan kelpaavan. Ja eihän ne rahat riitä jos kaikki pitää kerralla painaa.

Marko Raassina

• Jäsen
« Vastaus #80 : 03.03.2011 klo 22:10:29 »
Harmillista että noin sitten loppupeleissä kävi. Onneksi nyt kuiteski saatiin lehteä painoon, mukaan lukien esikoisläpyskäni Dusk. Kiitos Seitille siitä.
markraas.tumblr.com
twitter.com/MarkoRaassina

janne luokkanen

• Jäsen
« Vastaus #81 : 03.03.2011 klo 23:08:54 »
No kyllä se hieman harmittaa, mutta eniten sen takia kun meitä ei ikäänkuin otettu vakavasti. Noh, niitten tappio. Tää nykyinen paino on hyvä ja vastaa meidän tarpeisiin loistavasti.

Mutta mutta, meille on tärkeämpää saada olla mukana tekemässä hyviä sarjiksia, kuten sinun Dusk on, kuin se että voitais maksimoida kymmenien eurojen voitto joka näillä tehdään loppujen lopuksi.

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #82 : 03.03.2011 klo 23:15:45 »
No kyllä se hieman harmittaa, mutta eniten sen takia kun meitä ei ikäänkuin otettu vakavasti. Noh, niitten tappio........meille on tärkeämpää saada olla mukana tekemässä hyviä sarjiksia, kuten sinun Dusk on, kuin se että voitais maksimoida kymmenien eurojen voitto

itse asiassa tuo on monenkin painon tapa. Ei vaan raha tai työ kelpaa. Ehkä asiakkaita on muutenkin tarpeeksi. Omat kokemukset ovat kuudesta kysellystä kahdesta ehkä tuleekin se tarjous.

Arvostan julkaisuperiaatettanne.

janne luokkanen

• Jäsen
« Vastaus #83 : 04.03.2011 klo 20:17:03 »
Omat kokemukset ovat kuudesta kysellystä kahdesta ehkä tuleekin se tarjous.

Arvostan julkaisuperiaatettanne.

Kiitos.

Ehkä tässä vois suunnitella jotain yhteispainatussysteemiä MKK:n kanssa, koska mulla välillä alkaa aika loppua, kun päivätöitten ja opiskelun jälkeen yrittää saada selkoa painosekoiluihin.

Mikael Mäkinen

• maziwapp
  • Valvoja
  • Ostapa kuule sarjakuvaa.
« Vastaus #84 : 04.03.2011 klo 23:04:02 »
Kiitos.

Ehkä tässä vois suunnitella jotain yhteispainatussysteemiä MKK:n kanssa, koska mulla välillä alkaa aika loppua, kun päivätöitten ja opiskelun jälkeen yrittää saada selkoa painosekoiluihin.

Meillä asia on melko yksinkertainen. Kopijyvä, eli entinen Domus-print, antoi jokaisella kerralla parhaimman tarjouksen. Laatu on hyvää, joskin kansista tulee aina tummemmat kuin luullaan. Mutta siihenkin osataan hiukan varautua.

Nyt en ole noille supersankari-lehdille edes kysynyt tarjouksia, kun ne aikaisemmin olivat järjestään Kopijyvällä 20 prosenttia halvemmat kuin muilla.

Tietysti jos pistetään rahat yhteen, ja hommataan omat laitteet...

janne luokkanen

• Jäsen
« Vastaus #85 : 04.03.2011 klo 23:13:09 »
Meillä asia on melko yksinkertainen. Kopijyvä,

Tietysti jos pistetään rahat yhteen, ja hommataan omat laitteet...

Samaan paikkaan meki ollaan päädytty.

No kappas, minä kun juuri olen kouluttautumassa painotekniikan assistentiksi. Menee näin iltaopintoina vielä reilu vuosi ku valmistun. Tää kannattaa ihan oikeasti laittaa mietintämyssyn alle ja kehitellä visioita.

Mikael Mäkinen

• maziwapp
  • Valvoja
  • Ostapa kuule sarjakuvaa.
« Vastaus #86 : 05.03.2011 klo 00:20:55 »
No kappas, minä kun juuri olen kouluttautumassa painotekniikan assistentiksi. Menee näin iltaopintoina vielä reilu vuosi ku valmistun. Tää kannattaa ihan oikeasti laittaa mietintämyssyn alle ja kehitellä visioita.

Mikäs siinä muuta kuin rahaa säästämään!

janne luokkanen

• Jäsen
« Vastaus #87 : 15.03.2011 klo 19:28:26 »
Kapteeni Suomi aiheinen kilpailu on käynnistynyt. Palkinnot ovat pukevat ja kiire ei ole mihinkään. Tarkemmin aiheesta tässä videossa.

Marko Raassina

• Jäsen
« Vastaus #88 : 18.03.2011 klo 21:12:33 »
Vihdoin ja viimein. Sai sitä kyllä odottaa mutta vihdoin se tuli. Ensimmäinen kokonainen sarjakuvani Dusk fyysisessä muodossa! En kyllä viimeksi muista milloin olin näin iloinen, pitkäaikainen haaveeni viimein toteutui!

Tuntuu että vihdoin sai jotain aikaiseksi. Eikä tietenkään tähän lopu, vaan eteenpäin pusketaan entistä lujemmin! Iso kiitos vielä Seitin porukalle että ottivat mukaan.

markraas.tumblr.com
twitter.com/MarkoRaassina

Mara

• Jäsen
« Vastaus #89 : 19.03.2011 klo 07:57:41 »
Mehevää jälkeä. Tulee todella vahvasti mieleen Doug TenNapelin sarjikset, mikä on erinomaista. Tarinasta en osaa sanoa mitään, mutta veikkaisin, että värillisenä tämä voisi olla isompikin hitti.

Hyvää työtä ja tsemppiä jatkoon.