Heips Jampura,
En tiedä. En uskalla avata. Voi olla että koneeni säädetty jotenkin liian tiukille tai jotain. Tämä kyllä herjaa tosi usein. Mulla on norton 360. Se saattoi olla tracking googie niminen juttu tai just toi pdf- josta puhuit. Noita on aika usein. En tiedä mikä se on. Mutta ei kait tuossa mitään sitten.
Loistavaa muuten tuo teidän juttunne. Noin sitä pitää. Mahtavaa että innokkaita yrittäjiä jotka puuhaa omaa lehteä yhteisvoimin vielä löytyy. Olen muuten itse asiassa sanonut jossain topikissa, en muista enää missä, että kvaakkilaisten pitäisi julkaista joskus ihan oma sarjakuva julkaisu, jossa olisi jokaiselta halukkaalta jotakin. Tässähän kvaakilaisilla on nyt mahdollisuus saada juttujaan julkaistuiksi. Minusta upea idea. 10 pistettä ja papukaija merkki teille. Varsinkin niille teistä, jotka puuhaavat tämän projektin kimpussa.
Millaista jälkeä muuten lehteenne haette? Millaisia juttuja kaipaatte? Sanoit jotain työ näytteen lähettämisestä. Luulen että olen sen verran huono piirtämään, etten ylitä lehtenne rimaa.