Kirjoittaja Aihe: Kvaak tekee sarjakuvaa  (Luettu 54623 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
Re:Kvaak tekee sarjakuvaa
« Vastaus #120 : 22.05.2004 klo 01:32:13 »
Ei meillä olekaan. Täytyy tyytyä välineisiin... Nyyh...

Joo, itte joudutaan tekemään omat sarjakuvamme. Villalangalla sidotaan sivut kiinni.
Sitten kuvitellaan että uusi Ankka tuli taas.  :'(

Timo

Jukka

• Jäsen
« Vastaus #121 : 22.05.2004 klo 12:23:45 »
Jouni: Loistava sarjakuva. Teksti ja kuva tukivat hyvin toisiaan. Lukija sai itse muodostaa omat johtopäätöksensä kun samaa asiaa ei kerrottu kahteen kertaan. Juuri näin kuvatekstejä pitää mielestäni käyttääkin eli sopivan viitteellisesti niin että vasta piirroksen mukanaolo tekee ruudusta toimivan kokonaisuuden.
Näitä lisää.

Hanna

• Jäsen
« Vastaus #122 : 22.05.2004 klo 16:07:53 »
Jouni: tässä on tyyliä! Eipä juuri ole lisättävää muiden kommentteihin. Asiallinen työ, taidolla tehty ja opetuskin on sellainen, joka olisi hyvä pitää mielessä aina silloin tällöin. On muuten hieno ruutu se eka, jossa sveitsiläinen linkkari on isketty puunkantoon. Osaat piirtää tosi hyvin ja käytät mielenkiintoisia kuvakulmia.
Klik klik --> Sarjisblogini

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #123 : 22.05.2004 klo 23:09:02 »
HAHAHAHA! Loistavaa Holle. Tuo on juuri minun maun mukaista sarjistyyliä. Siinä pistetään mielikuvitus liikkeelle. Parasta tuotantoasi tähän asti. OU JEAH! Lisää!!!

8)

Edit: Mulla on myös ihan kohta valmis...
« Viimeksi muokattu: 22.05.2004 klo 23:09:34 kirjoittanut Hazart »

Luikuri

• Jäsen
« Vastaus #124 : 22.05.2004 klo 23:28:43 »
Ja se palkintokin nyt sitten arvotaan. Osallistuneet voivat taputtaa itseään olalle.

Vielä pari ruutua ja vähän (lue: paljon) siistimistä. Viime tinkaan varmaan jää mutta kyllä täältä jotain tulee. On muuten ensimmäinen sarjakuvani sitten....
Hirtettäväksi syntynyt; hukkumalla kuole ei.

Luikuri

• Jäsen
« Vastaus #125 : 23.05.2004 klo 09:22:59 »
Hazart: ehheheh. oikein mainio. Oliko tämä dokumentti oikeasta elämästäsi? (omituisia kavereita sinulla...)

Ei mitään valittamista eikä edes kummempaa kommentoimista. Varmasti kokeneemmat osaavat jotain rakentavampaa sanoa.

« Viimeksi muokattu: 23.05.2004 klo 09:23:21 kirjoittanut Luikuri »
Hirtettäväksi syntynyt; hukkumalla kuole ei.

Esa

• Jäsen
« Vastaus #126 : 23.05.2004 klo 09:35:52 »
Hollella ja Hazartilla huumoriset sarjakuvat. Pitää sanoa, että kun en ole pitkään aikaan lukenut minkäänlaista huumoria vaan kaikkea vakavaa, niin nämä molemmat iskivät kuin miljoona wolttia!

Leo

• Jäsen
« Vastaus #127 : 23.05.2004 klo 09:50:46 »
Olen tainnut vain Jukalle antaa mielipiteenne, joten:

Justus: Hieno oli! Et vain päässyt tässäkään (käsintehdyssä) sarjakuvassa  eroon tavastasi, jossa tekstilaatikot ovat läpinäkyviä. Enokoneessa se on makea efekti, mutta tässä se teki tarinasta konemaisen. Sinuna tekisin sekä "luonnolista" sarjakuvaa, että koneella tehtyä.

Tuukka: En saanut niitä linkkejäsi toimimaan ja Angelfire vilautteli omia mainoskuviaan. Lähetä  se vaikka mulle sähköpostissa niin laitan omalle palvelimelleni ;)

Jouni: Tyylisi on aivan mahtava.  Sinulla ja Hazartilla on sen kanssa mielestäni paljon yhteistä.  Harmi vain, että tässä tapauksessa tarina loppui liian pian. Mutta taitoa sinulla on vaikka muille jakaa!

Holle: Hahahahahahahahhaa! Todella mahtava sarjis. Lupaathan jatkaa  näiden tekemistä  :)

Hazart: Tyylisi jää koukkuun.  Sulavaa viivaa, eikä "liian aitoa". Tätä olisin varmaankin luullut J. Vehniäisen työksi, ellen olisi mennyt linkistäsi ;) Paksu viivakin toimi hyvin :)

« Viimeksi muokattu: 23.05.2004 klo 09:51:09 kirjoittanut Leo Lehtinen »

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #128 : 23.05.2004 klo 12:10:59 »
Hazart: ehheheh. oikein mainio. Oliko tämä dokumentti oikeasta elämästäsi? (omituisia kavereita sinulla...)

Sanotaanko vaikka näin, että ei tuo ole todellinen tilanne. Ennemminkin siinä olen minä kahdessa henkilössä. Tai siis kaksi puolta minusta. Se on henkilökohtaista pohdiskelua asian tiimoilta. Ja vähän kärjistettynä, sillä ei tuo lupsakka eukkoni minua mihinkään potkisi... (toivottavasti ainakaan!)

Leo: Kiitos. Olen imarreltu, jos minua verrataan Vehniäiseen. En voi kieltää hänen vaikuttaneen minuun aika lailla noin yleensäkin. On hän kuitenkin huumorikuvien ykkösmies minun mielestäni tässä maassa tällä hetkellä.

Ja Epullekin kiidosh!

8)

PS: Vielä ehtii vaikka aloittaa! Aikaa melkein 10 päivää. Sarjakuvia kehiin! Ja sitten kesä huilataan ja syksyllä otetaan uusi tempaus. Eiks ni!?

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #129 : 23.05.2004 klo 13:45:34 »

Hazard: tilanne tuntui jotenkin tosi absurdilta, ja ihmettelinkin se tosiperäisyyttä. Ehdin jo tosin lukea tuon sinun selvennyksesi, ennen kuin funtsailin sarjakuvaa enemmän. Johonkin samanlaiseen lopputulokseen olisin varmaan lopulta päätynyt, mutta sitä "jakautunutta persoonallisuutta" olisi voinut vielä visuaalisesti jotenkin selventää.

Voi minua kurjaa kun menin selittelemään. On tärkeämpää, että tulkitsette sitä oman päänne kautta niistä ajatuksista käsin, joita se teissä herättää. Unohtakaa selitykseni. PSÖT! (Hazart heittää ilmaan unohduspölyä, eikä kukaan enää muista mitään viimeisistä päivistä... ei edes Hazart itse.)

8)

Jouni Ahola

• Jäsen
« Vastaus #130 : 23.05.2004 klo 14:20:56 »
Ja se palkintokin nyt sitten arvotaan.

4. Koko projektiin osallistuu vähintään kuusi sarjakuvantekijää sinun lisäksesi.

Vielä yksi osallistuja tarvitaan. :)

Leo

• Jäsen
« Vastaus #131 : 23.05.2004 klo 14:23:01 »
Ja se palkintokin nyt sitten arvotaan.

4. Koko projektiin osallistuu vähintään kuusi sarjakuvantekijää sinun lisäksesi.

Vielä yksi osallistuja tarvitaan. :)
Kyllä multa vielä tulee kun olen oikein nähnyt vaivaa tähän. Joten siitä ei huolta :) Lähdenkin tästä piirtelemään...

tertsi

• Vieras
« Vastaus #132 : 23.05.2004 klo 15:10:25 »
Mäkin olen tekemässä sivun pituista sarjakuvaa. MUTTA kun ei ole kotisivuja!

Voisiko joku ystävällisesti  linkittää mun sarjakuvan muutamaksi viikoksi tänne Kvaakkiin.

Se valmistuu loppuviikosta.

Hanna

• Jäsen
« Vastaus #133 : 23.05.2004 klo 15:38:11 »
Pari viimeistä huumoripläjäystä ovat juuri sopivaa luettavaa näin krapulapäivänä...

Holle: hieman hämäräksi jäi, mutta hauskaa silti oli! Suosikkiruutuni on toi ihanan ällö limaklöntti ihmisten niskassa. Railakkaat värit, sopivat hyvin tämän tyyliseen juttuun. Piirrostyylissäsi on jotakin todella mehukasta.

Hazart: ammattilaisen jälkeä! Tällainen hupityyli sopii mielestäni sulle paremmin kuin sellainen "vakavampi". Mukavat värit ja elävä piirrosjälki. Kiva idea laittaa ruudut noin "vähän sinnepäin" (siis hieman vinoon jne.), myös musta tausta sopii hyvin. Ehkäpä oma suosikkini näistä tähän mennessä haasteeseen osallistuneista.

Klik klik --> Sarjisblogini

Rami Selin

• Jäsen
  • Uskon kaiken
« Vastaus #134 : 23.05.2004 klo 15:41:08 »
Mäkin olen tekemässä sivun pituista sarjakuvaa. MUTTA kun ei ole kotisivuja!

Voisiko joku ystävällisesti  linkittää mun sarjakuvan muutamaksi viikoksi tänne Kvaakkiin.

Se valmistuu loppuviikosta.

Lähetä osoitteeseen rami.selin@sarjismedia.com , niin laitan ne palvelimelleni.
« Viimeksi muokattu: 23.05.2004 klo 15:41:26 kirjoittanut Rami Selin »