Kirjoittaja Aihe: Kvaak tekee sarjakuvaa  (Luettu 54599 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
Re:Kvaak tekee sarjakuvaa
« Vastaus #15 : 29.04.2004 klo 17:35:02 »
Mistäs lähtien sarjakuvaa on tehty vain piirtämällä. Mielikuvitusta jos käyttää niin ei tarvitse osata piirtää lain, mutta sarjista syntyy kuin sieniä varpaanväliin.

8)

Hanna

• Jäsen
« Vastaus #16 : 30.04.2004 klo 13:34:44 »
Viitaten tähän --> http://www.kvaak.fi/keskustelu/index.php?board=12;action=display;threadid=1115

Oho, Hazart! Hatunnosto sulle, etenkin kun sulle tulee tollasesta armeliaisuudesta takkiin kun maksat postikulut. Laupeus on päivän sana :)
Klik klik --> Sarjisblogini

Rami Selin

• Jäsen
  • Uskon kaiken
« Vastaus #17 : 30.04.2004 klo 13:53:26 »
Nythän tähän pitää osallistua, kun on oikein palkintokin  ;)

No ei nyt sentään sen takia.

Piakkoin alkavasta verkkosarjakuvastani voisi ehkä saada jotain. Viime ajat kun eivät paljoa muuta ole olleetkaan, kuin sen kanssa ahertaminen.

kalmisto

• Kreivi Karsten
  • Jäsen
  • Liikaa kahvia
« Vastaus #18 : 30.04.2004 klo 13:55:44 »
Pakko ois piirtää, kertoisinko peruukin kevätlennosta vaiko puujalan ensiaskeleista. Oi kevät...(päästäkää irti)

Jouni Ahola

• Jäsen
« Vastaus #19 : 01.05.2004 klo 16:39:35 »
Hitto, tämähän saattaa vaikka toimiakin! Olinpa viime yönä nimittäin niin inspiroitunut ja motivoitunut luettuani tästä hässäkästä että otin ja piirsin jo ensimmäisen sivun!  :o Se on noin kolmannes ihmettä minun kohdallani.. Vielä kun saisin tussattua ja väritettyäkin sen. :)

Minä kyllä tarvitsisin tuota Hazartin palkintokirjaa jo ennen kuin osallistunkaan, koska tussaan kuin kädetön kilpikonna kännissä. Ja saadakseni sen kirjan, pitää minun osallistua. Aaargh näitä elämän paradokseja!

Ei vaan, ei minulla ole mitään mahdollisuuksia. Koskaan en ole elämässäni voittanut mitään, en taidolla enkä tuurilla... :) Mutta enhän minä sen palkinnon vuoksi...

Innolla muiden töitä odottaen...

Leo

• Jäsen
« Vastaus #20 : 01.05.2004 klo 21:48:45 »
Olisin osallistunut ilman palkintoakin, mutta kiitos Hazart, olet hyvä mies ;) !

Omasta sarjakuvasta on yksi sivu kuvakässäriä valmiina ja tämän illan aikana pitäisi saada ainakin kolme valmiiksi (kuvakässärini on lähes pelkkää tekstin ja kuplan sijoittelua tikku-ukkojen kera. Tarina kertoo siis tietenkin itsestäni (kuten on  kai tarkoituskin)ja ystäväni ovat mukana - ihan oikeine nimineen! Pääsette siis tutustumaan elämääni. Mitään ei ole väheksytty tai liioiteltu ja väritys tapahtuu ilman-tietokonetta.

Toivottavasti tulloo hyvää...

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #21 : 02.05.2004 klo 00:54:12 »
Olisin osallistunut ilman palkintoakin, mutta kiitos Hazart, olet hyvä mies ;) !

Suurin palkinto on se, että voittaa laiskuuden ja saa jotain aikaiseksi. Kirjapalkinto arvotaan, jotta eri tasoisilla tekijöillä on yhtälaiset mahdollisuudet voittaa. Hehehe! Kiero mies minä olen, enkä suinkaan hyvä!

8)

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #22 : 02.05.2004 klo 22:56:09 »
All right Nappari. Pikkuhiljaa lähdetään liikkeelle. Meikäpoekakin alkoi tekemään kuvakässäriä. Kovin on hankalaa, mutta eiköhän se tästä. Tarina tuntuu imelältä ja on enemmänkin omia ajatuksia kuin omaa elämää. Nooh... katsotaan mitä tulee. Tässä pari ruutua pikaisesta kuvakäsiksestä.  

Edit: Kuvakässäri meni uusiksi ja siksi kuvat lähti...
« Viimeksi muokattu: 12.05.2004 klo 00:30:17 kirjoittanut Hazart »

MMikael

• Jäsen
« Vastaus #23 : 03.05.2004 klo 01:06:09 »
HHmm.. tulivain mieleen että josko ylläpito voisi lukita tämän ja varsinkin sen valmis osan kunnes palkinnot on jaettu. Valuvat muuten pois.
 ???

Hanna

• Jäsen
« Vastaus #24 : 03.05.2004 klo 09:41:11 »
_Taas_ kerran harmittaa kun ei ole skanneria, jotta voisi omia keskeneräisiä hengentuotteitaan retostella täällä... Oma "tarinani" on vain yhden sivun mittainen ja kuvakäsikirjoitus on valmiina. Seuraavaksi pitäisi alkaa miettiä paremmin ruutujen sisältöä ja sommittelua.

Keskeneräisiä töitä ei saa arvostella, mutta... Napparilla on mukavan harmoniset värit omassa ukkelissaan (itsessään?). Hazart taas on selvästikin jonkunlainen Super-Isä, kun sillä liehuu tuollainen viitta selässä ;)
Klik klik --> Sarjisblogini

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #25 : 03.05.2004 klo 11:34:51 »
No en minä taida kyllä mitään tähän tehdä. Kirjoittaa voisin mutta piirtää en.

Mutta Onnea kaikille yritykseen!

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #26 : 03.05.2004 klo 12:17:34 »

Mutta Onnea kaikille yritykseen!

Joku, jolla on kirjoitusvaikeuksia voisi tehdä yhteistyötä kanssasi ja piirtää tuotoksesi. Tarttukaa joku kiinni tähän!

Hanna: En ole koskaan piirtänyt supersankareita ja ajattelin, että jos käyttäisin sitä formaattia oman tarinani kertomiseen. Saas nähdä miten se onnistuu. Varsinkin, kun supersankaritarinat on aina vähän ärsyttänyt minua. Onko siulla muuten digikameraa, jos ei skanneria?

8)

Viltuska

• Jäsen
  • Ruma kääpiö jättiläisten harteilla.
« Vastaus #27 : 03.05.2004 klo 14:16:10 »
No mä voisin kyllä kuvittaa tarinoita. Kyllä niitä itselläkin löytyy, mutta ne sisältää lähinnä aivokudosta metsästäviä alieneja tai jotain muuta menninkäiskamaa. Vakavaa, tai hyvän maun tällä puolen olevia sarjiksiakin olisin valmis piirtämään, mutta tarvitsen ulkopuolisen kirjoittajan apua.
« Viimeksi muokattu: 03.05.2004 klo 14:16:42 kirjoittanut viltsukka »
villevuorinen.tumblr.com

Esa

• Jäsen
« Vastaus #28 : 03.05.2004 klo 14:51:36 »
Mä oon tuskaillut käsikirjoituksen kanssa. En keksi yhtään mistä tekisin.. Onko mun elämä oikeesti näin tyhjää, että mitään ei tapahdu? Mutta kyllä mä yritän ja tästä tarkkailijan roolista katselemisesta luulisi jotain keksivän. Itse asiassa tein Kemiin juuri tämän kisan tarkoitukseen sopivan sarjakuvan. Voisikohan sen lähettää tännekin! ;D

Yksi ongelmista minulla on se, että pitää tehdä varmaan A-neloselle, kun en sitä pysty pienentämään. Ja siitä tulee söhräystä.

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #29 : 03.05.2004 klo 16:32:48 »
Itse asiassa tein Kemiin juuri tämän kisan tarkoitukseen sopivan sarjakuvan. Voisikohan sen lähettää tännekin! ;D

Tee Eppu mieluummin jotain uutta, sillä eikös tämän projektin tarkoitus ole tehdä sarjakuvaa porukan kanssa yhdessä sen sijaan, että vain lähettäisi jotain vanhaa ja valmista. Ota kynä ja paperia käteen ja sutraile siihen kaikenlaista mitä mieleen tulee... ja hups kun huomaat ideoita tulevan.

8)