Hollella tavallaan hyvä idea, mutta sarjakuva jossa ei todellakaan tapahdu mitään on vähän tylsän puoleinen

. Ideakaan ei välttämättä tule kunnolla esille itse sarjakuvasta, vaan vaatii Hollen kirjoittaman alustuksen.
Ezulin sarjakuvan linkki näkyy rikkoutuneen. Blogistaan löytyi kuitenkin aiempaa suurempi versio sarjakuvasta ja se jo toimiikin paremmin kun saa selvän mitä tapahtuu. J. Pekka Mäkelän romaanissa Nedut neandertalin ihmiset hävisivät aikanaan maapallolta, koska vieraat avaruudesta veivät heidät mukanaan. Jokin korkeamman teknologian hallitseva väki lienee vieraillut myös tämän aikamatkustavan luolamiehen luona. Kun sarjakuva oli pienemmässä koossa, en oikein saanut selvää kumpi matkustaa, mies takkoineen vai luolamies, mutta näemmä samassa huoneessa pysytään.
Tööt osuu asian ytimeen, näinhän se menee.
Itse myöhästyin, mutta se ei johtunut siitä, että aiheesta olisi ollut vaikea keksiä piirrettävää. Itse asiassa 'aikamatkustus' rajatumpana aiheena oli itselleni helpompi kuin viime kerran abstraktimpi 'aika', joka jäikin kokonaan toteuttamatta (lähinnä siksi että siitä tulee mieleen vain kliseitä, jotka käsittelin jo edellisellä kerran kun se oli haasteen aiheena).