Juliste on omaan makuuni ja kaupunkikuvaa en vielä sanoisi turhan siloitelluksi.
Tietty asiaan vaikuttaa
Lena Headeyn haastattelukin LAtimesissaHahmonsa Madrigal on kyllä vetävän näköinen nainen noinkin.
koko haastattelu on minusta sangen lupaava mutta jos ei jaksa linkin koko tekstiä:
“The world [in the film] feels really British, and I don’t know if that’s because it’s so dirty and dark,” Headey said. “And it’s … violent. Just in terms of gunplay, they’re not afraid to show blood and gunshot wounds. And it’s set up in this concrete sort of shanty town — it’s shanty but they’re blocks — concrete favelas.”
kursivoinnit minun
ja tietty:
I think he’s a brilliant writer, he’s good guy, Alex. So I ended going out to South Africa to shoot this mad thing. In terms of the scale of the movie, the budget was tiny
Etelä-afrikka auttoi siinä että budjetista saatiin kaikki irti. Ja itselleni tässä on se iso etu että katsoessani District 9-elokuvaa (scifiä etelä-afrikasta) en tosiaan saa siloiteltuja fiboja.
tiedän kyllä hyvin kuinka jokaisesta näyttelijästä ohjaajasta jne tulee markkinointikoneen osanen näissä mutta palautetaan mieliin mitä
Karl Urban sanoi aikoinaan Dreddistä:
It's going to be much more gritty, much more real - the environment, Mega City One, is going to feel like a real city. It's not going to feel like a Hollywood back-lot. There will be no gold cod-pieces, and we're definitely going to stay faithful to the way that the character was originally conceived and written. He'll keep helmet on."
Itse elokuvahan sen sitten näyttää miten toimii. Olen elokuvateatterissa vaikka kilon paloina ja nähtyäni annan sitten lopullisen tuomion.
Valehtelisin jos väittäisin etten odota tätä kaikista vuoden sarjakuvaelokuvista innokkaimmin.