Joo. Tilasin tosiaan tuon volume 3:sen. Nyt minulla on kaikki osat jotka ovat ilmestyneet. Olen ne tilaillut kirjakaupan kautta. Jos jotakuta kiinnostaa, niin Helsingin Akateemisessa oli hyllyssä osia 1 ja 2. Ja kolmas osa kuulemma on tilattu 2 kappaletta. Tulevat n. 3 viikon sisällä putiikkiin.
Rahaa tilailla mitään uutta ei nyt ole, kun on isoja menoja ollut viime aikoina.
Noista kirjoista sanoisin, että ovat painettu minusta ihan kelvolliselle mukavan paksulle paperille. Sivut ovat vaakatasossa joten ruudut ovat ihanan isoja sopivasti. Mutta joissakin sivuissa ruuduissa on hiusviivat sillei niinkuin huonosti näkyvissä, joka tarkoittaa kait sitä, ettei niitä ole skannattu ihan sillein hyvin kuin olisi pitänyt. Mutta ei suinkaan kaikki srtipit. Minä annan arvosanaksi ihan kiitettävän jo senkin vuoksi, että nyt pääsen vihdoinkin eroon kaikista Ruotsalaisista Acentti x-9 seikkailuista, joita minulla on iso kasa ja saan vastineeksi näistä IDW:n julkaisuista kaikki Al Ailliamsonin piirtämät Agentti X-9 seikkailut. Ajattelin antaa noi ruattinkieliset eräälle Al Williamsonin fanille koska minulla ei ole niille enään käyttöä.
Sitten sellainen pikku-juttu ainakin minulla ilmeni. Tuo kirja on aika painava pitää sylissä.
Huomaan, että ranne rasittuu tälläisen paksun kirjan kanssa, kun sitä pitää massun päällä sängyssä.
Minä pidän kovasti maata sängyssä ja lukea sarjakuvii, koska laskimo ja selkä-vaivojeni takia istuminen on usein niin kamalaa, että itkua ihan tosissaan väännän. Sen takia minun on vaikeaa piirtää nykyään kipujen takia.
ps. Olen sitä mieltä, että jos sinua hyvä kvaakkilainen hyvän sarjakuvan ystävä kiinnostaa Al Williamsonin taide, kannattaa tilata noita kirjoja. Olen nimittäin varma siitä, että kun noista opuksista on myyty painos lopuun, jos sitten ei oteta 2. painosta, niin armottomasti Internetissä noiden kirjojen arvo ja hinta nousee kovasti. Näin on käynyt esimerkiksi Moebiuksen kirjojen kanssa.