Kirjoittaja Aihe: Phil Corrigan, salainen agentti X-9  (Luettu 18328 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tertsi

• Vieras
Vs: Phil Corrigan, salainen agentti X-9
« Vastaus #15 : 10.05.2010 klo 11:48:46 »
Kieltämättä hiukan harmittaa, että tein periaatepäätöksen olla ostamatta sarjakuvia tai niihin liittyviä tavaroita kuin vasta sitten kun putkiremonttirahat on kasassa. Eli elokuussa 2011.

Toivottavasti noita Corriganeja on saatavana vielä vuodenkin päästä.

edit:
Ostamatta on jo jääneet mm:
Haikaralaivue, Gaston integral 7, Theos ockulta kuriositeter 2, Tex-kirjasto 3.
Listasta tulee pitkä, mutta niinpä säästetty rahamääräkin lienee melko huomattava
« Viimeksi muokattu: 10.05.2010 klo 12:40:33 kirjoittanut Tertsi »

Lönkka

• Jäsen
  • Life goes on (except for those who die)
« Vastaus #16 : 10.05.2010 klo 19:50:07 »
Älä välitä; pikeselöityneitä nuo kuitenkin ovat...  >:D

OM

• Jäsen
« Vastaus #17 : 10.05.2010 klo 20:14:40 »

No, no. Eipä nyt maalata uhkakuvia pikselöitymisestä ennenkuin opus ilmestyy. Mutta toivotaan, että stripit olisivat kerrankin onnistuneita kokonaisuuksia, nimittäin senverran kirjalla on hintaa.  Paino laatu hieman huolestuttaa.... on tullut pettymyksiä sen verran usein. Toivottaasti kustantaja on päättänyt panostaa laatuun kyseisessä julkaisussa.

tertsi

• Vieras
« Vastaus #18 : 10.05.2010 klo 20:16:37 »
Älä välitä; pikeselöityneitä nuo kuitenkin ovat...  >:D
Olin jo kokonaan unohtanut tuon mahdollisuuden!
Mutta tod. näk. ovat 600 dpi ja pixeliä.

Olo helpottui heti!

edit:
Mites Rip Kirby 2? Miltäs se näyttää? Onko viivaa vai neliöitä?
Kiinnostaisi myös tietää minkälainen raymondin tyyli oli tuohon aikaan (Skanni, pliis).
« Viimeksi muokattu: 10.05.2010 klo 20:24:52 kirjoittanut Tertsi »

Lönkka

• Jäsen
  • Life goes on (except for those who die)
« Vastaus #19 : 11.05.2010 klo 11:37:00 »
Olin jo kokonaan unohtanut tuon mahdollisuuden!
;)

edit:
Mites Rip Kirby 2? Miltäs se näyttää? Onko viivaa vai neliöitä?
Kiinnostaisi myös tietää minkälainen raymondin tyyli oli tuohon aikaan (Skanni, pliis).
Viikon sarjakuvat ketjussa tuosta jo mainitsinkin.

tertsi

• Vieras
« Vastaus #20 : 11.05.2010 klo 12:19:22 »
Viikon sarjakuvat ketjussa tuosta jo mainitsinkin.
[/quote]
Kiitos.
Kommentoinkin siellä  jo Kirbyn pikseleitä.

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #21 : 14.10.2010 klo 14:50:48 »
Eli tarkoitin sitä, että voi jonkun kanssa mennä uudestaan ja pyytää saada kirja nähtäväksi mahdolliselle uudelle kiinnostuneelle. Onhan se hyvä nähdä kirja ennenkuin tilaa että tietää millainen se sitten on, koska hinta on aika kova ainakin minusta.

Kai ne nyt Akateemisesta yleisesti ostettavissa ja tilattavissa olevan kirjan ilman sinuakin näyttävät!? Ja eikö sitä ole yhtään kappaletta hyllyssä?

OM

• Jäsen
« Vastaus #22 : 14.10.2010 klo 15:03:06 »

Tuli käsittääkseni vain yksi kappale. Näin minulle ilmoitettiin kun kysyin myyjältä. Ja tämä kappale ei ole hyllyssä. Se on minun tilaamani kappale. En ole ihan varma asiasta tuliko enempää. Mutta uskon, mitä myyjä kassalta sanoi. Täytyy ihan mennä katsoman samalla kun menen selailemaan viikon uutuuksii.

OM

• Jäsen
« Vastaus #23 : 14.10.2010 klo 15:07:51 »
Siirretty Agentti x-9 ketjusta tänne:

Heips,

Nyt se sitten saapui tilattuna Akateemiseen IDW X-9 Al WIlliamsonin Secret Agent.
Selailin sitä tänään mutten vielä pystynyt ottamaan kotiin saakka. Täytyy odottaa kuun loppua kun tulee hieman rahaa.

Mutta yleis-silmäys kirjaan. Koko oli aika masiivinen ja paperi ihan kohtalaisen laatuista kirjapaino paperia. Ehkä jotain 120 grammasta tai hivenen paksumpaa. Paino jälki ihan kohtalainen. Mutta yhdestä asiasta nillitän. En osaa sanoa sitä millainen on ollut alkuperäinen materiaali josta tuo kirja on koottu. Joissakin stripeissä hiusviivat ruuduissa  olivat jotenkin epätasaisia ja haaleita. Mistä tuollainen epätasaisuus johtuu? Ne eivät olleet lainkaan tarkkoja esimerkiksi naisten kasvoissa olevat hienot hius viivat vaan sellaista utuista säröilevää viivaa. Ja kirjan loppuosassa oli eräät stripit tosi huonoista materiaalista skannattu. Pääasia että nyt saa nuo kaikki stripit yksissä kansissa.
Mutta muuten ihan ostamisen arvoinen hyvä sarjakuvakirja.

« Viimeksi muokattu: 10.11.2011 klo 23:54:05 kirjoittanut Orjan May »

The Spirit

• Lukijakommentaattori
  • Jäsen
« Vastaus #24 : 10.11.2011 klo 23:50:15 »
Amazon.comissa näkyi olevan ykös- ja kakososa 20 usd/kpl (15,23 ecua). Saapa nähdä oliko kannattava ostos tämä Salainen Agentti. Ei ole tullut aiemmin luettua Corrigania.

OM

• Jäsen
« Vastaus #25 : 15.01.2012 klo 19:23:10 »

Kävin tilaamassa Secret Agent Corrican kirjan tänään Suomalaisesta kirjakaupasta, koska Akateemisesta kysyessäni hintaa sanottiin, että 49 euroa. Suomalaisesta kirjakaupasta sain sen halvemmalla eli 36 euroa. Ihmettelin hieman sitä, että mistä ihmeestä Akateeminen tilaa noita kirjoja, kun saman saa kilpailijalta edullisemmin?

Odotan kovasti että saan kirjan.

tertsi

• Vieras
« Vastaus #26 : 15.01.2012 klo 19:26:54 »

Kävin tilaamassa Secret Agent Corrican kirjan tänään Suomalaisesta kirjakaupasta,
Kolmososanko tilasit?

Janne

• Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #27 : 16.01.2012 klo 23:15:41 »
Kyllä suomalaisen verkkokaupassa näyttää olevan 1, 2 ja 3 samalla hinnalla eli 35. Kanta-asiakkaan verkkohinta on 27,30.
"Tex-tieteen yli-morisco"

OM

• Jäsen
« Vastaus #28 : 16.01.2012 klo 23:44:21 »
Joo. Tilasin tosiaan tuon volume 3:sen. Nyt minulla on kaikki osat jotka ovat ilmestyneet. Olen ne tilaillut kirjakaupan kautta. Jos jotakuta kiinnostaa, niin Helsingin Akateemisessa oli hyllyssä osia 1 ja 2. Ja kolmas osa kuulemma on tilattu 2 kappaletta. Tulevat n. 3 viikon sisällä putiikkiin.
Rahaa tilailla mitään uutta ei nyt ole, kun on isoja menoja ollut viime aikoina.

Noista kirjoista sanoisin, että ovat painettu minusta ihan kelvolliselle mukavan paksulle paperille. Sivut ovat vaakatasossa joten ruudut ovat ihanan isoja sopivasti. Mutta joissakin sivuissa ruuduissa on hiusviivat sillei niinkuin huonosti näkyvissä, joka tarkoittaa kait sitä, ettei niitä ole skannattu ihan sillein hyvin kuin olisi pitänyt. Mutta ei suinkaan kaikki srtipit. Minä annan arvosanaksi ihan kiitettävän jo senkin vuoksi, että nyt pääsen vihdoinkin eroon kaikista Ruotsalaisista Acentti x-9 seikkailuista, joita minulla on iso kasa ja saan vastineeksi näistä IDW:n julkaisuista kaikki Al Ailliamsonin piirtämät Agentti X-9 seikkailut. Ajattelin antaa noi ruattinkieliset eräälle Al Williamsonin fanille koska minulla ei ole niille enään käyttöä.
Sitten sellainen pikku-juttu ainakin minulla ilmeni. Tuo kirja on aika painava pitää sylissä.
Huomaan, että ranne rasittuu tälläisen paksun kirjan kanssa, kun sitä pitää massun päällä sängyssä.
Minä pidän kovasti maata sängyssä ja lukea sarjakuvii, koska laskimo ja selkä-vaivojeni takia istuminen on usein niin kamalaa, että itkua ihan tosissaan väännän. Sen takia minun on vaikeaa piirtää nykyään kipujen takia.

ps. Olen sitä mieltä, että jos sinua hyvä kvaakkilainen hyvän sarjakuvan ystävä kiinnostaa Al Williamsonin taide, kannattaa tilata noita kirjoja. Olen nimittäin varma siitä, että kun noista opuksista on myyty painos lopuun, jos sitten ei oteta 2. painosta, niin armottomasti Internetissä noiden kirjojen arvo ja hinta nousee kovasti. Näin on käynyt esimerkiksi Moebiuksen kirjojen kanssa.
« Viimeksi muokattu: 23.05.2012 klo 10:48:24 kirjoittanut Orjan May »

The Spirit

• Lukijakommentaattori
  • Jäsen
« Vastaus #29 : 14.02.2012 klo 00:28:33 »
Tuossa kolmoskirjassa näkyy mielestäni se, että nuo loppupään stripit on kai pääosin tussanut ja lyikkäröinytkin Carlos Garzon (ks. esipuhe). Ei ole viiva yhtä aistikasta kun Williamsonilla, mutta ilman muuta luen loppuun :)

Nelososaa (vuodet 74-77) pukkaa sitten heinäkuussa ensi kesänä.

Tuo kirja on aika painava pitää sylissä.
Huomaan, että ranne rasittuu tälläisen paksun kirjan kanssa, kun sitä pitää massun päällä sängyssä.

Oletko kokeillut Book Seat -kirjatyynyä? Voi olla, että nämä kirjat on liian isoja ja painavia siihen.