Kirjoittaja Aihe: Kuvittaja tarjolla  (Luettu 3135 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Sylphcraft

• Uusi jäsen
Kuvittaja tarjolla
« : 05.12.2008 klo 16:59:25 »
.
--  Edit: En ota tällä hetkellä vastaan uusia työtarjouksia!

Hei!

Olen ollut kiinnostunut digitaalisesta kuvittamisesta vuodesta 2003 lähtien. Opiskelemisen ohella olisi aikaa tehdä karttuneilla taidoilla myös hieman palkkatyötä.

Töitäni pääset näkemään osoitteessa http://www.sylphcraft.com/Gallery.aspx?LinkID=lnkGallery

Kuvitukseni ovat lähinnä fantasiahenkisiä, mutta pyrin lisäämään erilaisempiakin töitä. 3D puolella olen vasta-alkaja, sillä olen vasta nyt syksyllä 2008 aloittanut 3D-animoinnin ja -visualisoinnin opinnot.

Voin myös esimerkiksi toimia värittäjänä. Mikäli olet kiinnostunut, ota rohkeasti yhteyttä! Yhteystietoni löydät sivujeni Profile-osiosta.
« Viimeksi muokattu: 21.12.2008 klo 19:51:02 kirjoittanut Sylphcraft »

Doc Lomapäivä

• Jäsen
Vs: Kuvittaja tarjolla
« Vastaus #1 : 05.12.2008 klo 17:54:34 »
Oho! Ovatpa hienoja!

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Bite from the dust til the dawn
« Vastaus #2 : 06.12.2008 klo 14:43:16 »
Se on siinä!!! Täydellinen kuvittaja Maxwell Mansonin 12 tarinaani. Pistän käsikirjoituksen poikasta tulemaan yksityisellä, josko vaikka kiinnostuisit. Toki minun pitää vielä katsoa josko eräs toinen ehdokas olisi vielä sopivampi, mutta näyttää olevan aika selvä tapaus.
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

Sylphcraft

• Uusi jäsen
« Vastaus #3 : 08.12.2008 klo 22:36:04 »
Hei!
Lisäisin vielä, että en koe itselläni olevan tarpeeksi kokemusta tai aikaa ryhtyä laajoihin sarjakuvaprojekteihin (paitsi esimerkiksi värittäjänä). Mainitsen tämän koska vilkaisin "Käsikirjoittaja jälleen vailla piirtäjää/kuvittajaa" ketjuasi Michael, ja sain sen käsityksen että etsit jotakuta piirtämään koko tarinan?

Mikäli mainitsemallasi toisella henkilöllä on kokemusta sarjakuvien piirtämisestä ja haluat tarinasi kyseiseen muotoon, hän saattaa tosiaan olla soveliaampi ratkaisu!

( Ja kiitos, Doc! )

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Bite from the dust til the dawn
« Vastaus #4 : 09.12.2008 klo 14:24:39 »
No, harmi minun kannaltani. Meinaan pirun sopiva olisit tyylillisesti ollut. Mutta hienoja kuvia nuo muutenkin olivat. =)
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

Doc Lomapäivä

• Jäsen
« Vastaus #5 : 09.12.2008 klo 18:16:56 »
Nuo voisi mennä kaupaksi manga&animefestareilla, kun painattaisi hyvälaatuisia A2-printtejä julisteiksi. Ehdotapa Punaiselle jättiläiselle, tai painata itse.