Kirjoittaja Aihe: Taavi Ankka - kaikkien alojen asiantuntija  (Luettu 10521 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Barksi

• Jäsen
Vs: Taavi Ankka - kaikkien alojen asiantuntija
« Vastaus #15 : 12.07.2012 klo 23:18:30 »
Suomessakaan en ole törmännyt minkään vuoden akkarissa, jonka olen käsiini saanut yhteenkään Taliaferron Taaviin.

Apu-lehdessä noita on ollut. Eipä Aku Ankassa muutenkaan noita 1960-luvun Taliaferroja hirveästi olla julkaistu. Voi olla ettei itse asiassa yhtäkään, sillä eiväthän ne pääsääntöisesti olekaan Taliaferron parhaita.

mievaan

• Jäsen
  • Maija Meikäläinen junttilan kuusikosta päivää
« Vastaus #16 : 12.07.2012 klo 23:24:57 »
Toota noin. Inducksin mukaan Taliaferro piirsi Taavistrippejä aika mukavasti http://coa.inducks.org/simp.php?d1=Taavi+ankka&d2=&d4=&creat=Al+taliaferro&exactpg=&kind=0
Siltikään näitä ei ole julkaistu kovin useassa maassa (USA ja hollanti enimmäkseen). Miksi ei? Suomessakaan en ole törmännyt minkään vuoden akkarissa, jonka olen käsiini saanut yhteenkään Taliaferron Taaviin.

Ja jatkuu... (onnistuin lähettämään viestin, vaikken ollu kirjottanu sitä loppuun asti, enkä osaa poistaa tai muokata sitä  :angel:  Sori, oon evo  :-[)  

Onko näille muita kaipaajia? Olisi mukava lukea ihan AA:ssa pitkästä aikaa Taavia. Tiiän kyllä, että se on melko ongelmallista egmontin toteuttaman ovelan murhan ansiosta, mutta eihän se toisaalta tarkota sitä ettei  ennenvanhaankaan olisi tehty siitä tarinoita. Ja ellei muu auta, toimitushan voisi piirtää ristin Taavin pään yläpuolelle, jottei kellekään jää epäselväksi egmontin mielipide  :P

haplo

• Jäsen
« Vastaus #17 : 13.07.2012 klo 06:19:46 »
Luin noista Taavi-stripeistä pari. Eivät tosiaan mitään hauskinta Taliaferroa, mutta mielelläni noita Aku Ankassa näkisin. Joko koosteena useampi jossain lehdessä, tai vielä mieluummin niiden Aku Ankka ja kumppanit-strippien tilalla.

Henendo

• Jäsen
  • Kunnia myös hiirimestareille!
« Vastaus #18 : 13.07.2012 klo 12:12:23 »
Onko näille muita kaipaajia? Olisi mukava lukea ihan AA:ssa pitkästä aikaa Taavia.

Ehdottomasti! Taavi on yksi suosikkihahmoistani ja olen katkera Egmontin tekosista. Olisi mukava nähdä herraa useammin kuin joskus Taskareissa ja Ropsuissa. Nykyään vain Näkkärit tuntuvat olevan Taavi-fanien aarreaittoja. Ja niistäkin vain tietyt.

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #19 : 14.07.2012 klo 13:30:48 »
Taavi-stripeistä ja -sunnuntaisarjoistahan voisivat tehdä vaikka liitteen Ankkaan, vähän samaan tapaan kuin tekivät Gonzalesin Hessu-sarjoista. Tuskin kai se Taavi nyt ihan täysin pannassa on?

Timo