Siis oikeasti, supersankarielokuviksin näitäkin voisi sanoa kun vähänkin ajattelee sankareita: Indiana Jones elokuvat, Star Warsit, Leon, Diabolik, Barbarella, Rambo, Conan Barbaari ja hitto vie, miksei vaikkapa joku Ben Hurikin

Monissa ihan hyvissä elokuvissa (ja toisaalta myös vielä useammissa huonommissa) on ollut heeroksia kautta elokuvahistorian joita ei suin surminkaan voisi sanoa "tavallisiksi" kuolevaisiksi ihmiseksi teoiltaan, saavutuksiltaan ja voimiltaan niissä.
Onneksi tajuan että aina löytyy näköalattomia, asioita yksinkertaistavia ja tuomitsevia yksilöitä jotka eivät tajua että jokaisen genren ja genrettömienkin elokuvien sisälle mahtuu ihan mielenkiintoisiakin henkilöhahmoja, tapahtumia ja ajatustakin.
Voisinhan minäkin sanoa että "kaikki taide-elokuvat ovat huonoja" koska useimmat saavat minut nukahtamaan tai tuskastumaan että tämäkö se on sitä taidetta mutta kun ei sekään pidä paikkansa koska olen itsekin nähnyt ihan hyviäkin ns. taide-elokuvia joista olen pitänyt.
Tämä nyt vaan tällaisena yleisenä huomautuksena tähän kummalliseen yhtäkkiä heränneeseen supersankari-vihaan jota olen alkanut huomata. Ehkä joitakin ihmisiä ärsyttää se että supersankari(sarjakuva)elokuvat ovat liian suosittuja? Olen itsekin haksahtanut samaan eli jos jotain sellaista, mistä en alunperinkään tiedä/välitä tietää mitään eli on jo ennakkoasenne, tulee tupaten täydeltä leffateatteriehin/kirjoihin/what ever niin olen ihan että "no voi hemmetti, tommosta kakkaa kehtaavat julkaista" ja että "nuo nyt ovat kaikki tuota samaa kakkaa". Usein täysin perustetta ja joskus kun olen tutustunut johonkin asiaan sittemmin, olen huomannut että: eihän tämä nyt ihan mitään niin kauheaa ollutkaan, mitä minä tässä vaahtosin...
Noh. Tämä tästä. Moderaattorit laittakoon minut kuriin jos liikaa luennoin nyt.