Kirjoittaja Aihe: JOHN CONNORIN AIKAKIRJAT-uusi sarjakuva. Käsikirjoittajaa etsitään!  (Luettu 3490 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

OM

• Jäsen
Heips,

Minusta Sarah Connorin aikakirjat (TERMINATOR) on huippu hyvä TV-sarja.  Sain valtavan inspiraation PITKÄSTÄ AIKAA. Olen alkanut suunnittelemaan pienimuotoista sarjakuvaa aiheesta. Sarjakuvani nimi on JOHN CONNORIN AIKAKIRJAT- tuhon enne! tai JOHN CONNORIN AIKAKIRJAT- koneiden tuho!

Tarinani alkaa siitä, kun John Connor kertoo äidistään jonka koneet tappoivat. Maailma on koneiden hallussa ja suuri tehdas  suoltaa uusia robotteja liukuhihnalta. Vain siellä täällä on enää vastarintaliikkeitä taistelemassa koneiden valtaa  vastaan. John Connor on päättänyt aloittaa taistelun koneita vastaan. Hänen on tuhottava TERMINAATTOREIDEN uuden sukupolven pääpaikka, jossa hän tietää äitinsä surmaajan, TERMINAATTOREIDEN JOHTAJAN H-8:n olevan. H-8 on aivan uuden tyyppinen, lähes kuolematon robotti, vai onko. Tästä tarina jatkuu.
Minulta menee vielä jonkin aikaa kun saan ensimmäiset sivut valmiiksi. Jos joku teistä pitäisi kuvituksestani,  olisi kiva saada tarinalle jatkoa. En ole hyvä käsikirjoittaja!

« Viimeksi muokattu: 12.11.2011 klo 08:36:30 kirjoittanut Orjan May »

Sampsa Kuukasjärvi

• Toimittaja
  • *
Et saa näillä ehdotuksilla itsellesi käsikirjoittajaa. Sinun kannattaisi muistaa, että olemassa olevia hahmoja ja nimiä ei saa käyttää. Unohda siis Terminaattorit. Toisten ideoita voi kyllä käyttää hyväksi, jos sen tekee taitavasti. Tarinan syvempi ulottuvuus puuttuu luonnostelmastasi, sehän on pelkkää äksöniä nyt, mutta sitä opit ymmärtämään iän myötä.

OM

• Jäsen

Heips,

Kiitos ajatuksistasi. Mutta ideani oli kuitenkin hyvä. Aion muuttaa sankarin nimeksi jonkun muun.  Ja robottien nimen muutan myös. Niiden nimeksi annan erminaattori. Kehittelen vielä robotin nimeä ettei se kuulosta terminaattorilta. Ja sarjakuvan nimen muutan TÄHTIVAELTAJA REDMANNIN AIKAKIRJAKSI . Silloin kellään ei ole mitään sanomista, että olen käytttänyt jo olemassa olevia nimiä.

t.redman
« Viimeksi muokattu: 18.11.2008 klo 16:02:42 kirjoittanut redman1 »

Doc Lomapäivä

• Jäsen
Piirtäjää kannattaa etsiä kaveripiiristä tms. Kvaakin käyttäjien keski-ikä on niin korkea, ettei tuon lajin projektiin taida löytyä täältä taitajaa.

kaltsu

• Jäsen
Piirtäjää kannattaa etsiä kaveripiiristä tms. Kvaakin käyttäjien keski-ikä on niin korkea, ettei tuon lajin projektiin taida löytyä täältä taitajaa.

Lol. Redman1 lienee huomattavasti vanhempi ku Kvaakin keskivertokäyttäjä.

Doc Lomapäivä

• Jäsen
Oikeastaan... aika hillitöntä!

OM

• Jäsen

Heips Doc Lomapäivä,

Niin, kuten totesit minustakin on ikävää että täällä on vain "kalkkiksia" eli hienovaraisemmin ilmaistuna kuten totesit itse keski-ikä korkea.... no. TÄMÄ OLI VAIN MINUN VITSI!

Mutta jaksan elää toivossa, että joku kehittelisi kivan tarinan ja ottaisi yhteyttä. Sillä olen 100%:n varma, että kuvitukseni saattavat miellyttää,  jos minulla on menossa hyvä kausi siis fiilis. Nyt ollut pitkään aika huonoa mättöä joka tavalla, eikä mikään ole onnistunut. Mutta teen pari työnäytettä jos joku vaikka kiinnostuisi (en usko)!

Doc Lomapäivä

• Jäsen
Mutta jaksan elää toivossa, että joku kehittelisi kivan tarinan ja ottaisi yhteyttä. Sillä olen 100%:n varma, että kuvitukseni saattavat miellyttää,  jos minulla on menossa hyvä kausi siis fiilis. Nyt ollut pitkään aika huonoa mättöä joka tavalla, eikä mikään ole onnistunut. Mutta teen pari työnäytettä jos joku vaikka kiinnostuisi (en usko)!
Tuskin se sun piirustustaidoista on kiinni ettei kukaan kiinnostu, Kvaakista ei kovinkaan moni projekti ole tainnut alkaa. Ehkä kannattaa vaihtaa taktiikkaa, ja kuvittaa vaikka jokin näytelmä (jonka tekijän kuolemasta on kulunut yli 70 vuotta) tai näytelmän kohtaus. Näytelmät on liki kuin valmiita sarjakuvakässäreitä.

sarja

• Jäsen
Kirjoittajaksi olen valmis, mutta sillä edellytyksellä, että sankarit ja tarina ovat kynästäni lähtöisin. Mikäli kiinnostusta riittää, niin muista minua yksityisviestillä.

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Bite from the dust til the dawn
Minä olen kyllästynyt tv-sarjan huonoon näyttely-työhön. Voisin jopa kirjoitellakin tämmöistä. Tosin copyright tosiaan tulee vastaan. Ja tuo koko esittelysi kuulosti joltain tv-sarjan ultimate-universumista (Vaihtoehto universumi, jäänyt tuo ultimate marvelilta.). Muuten en valita. Robottien nimiä tuskin tarvii muuttaa: Terminator on tullut jo yleiskieleen ja scifi-termeihinkin käsitteenä, jolla tarkoitetaan kyborgeja/robootteja, jotka on ohjelmoitu tuhoamaan/tappamaan. En tiedä, jotain tästä vielä uupuu...
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.