Author Topic: NaNoWriMo 2008  (Read 35184 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mari

• Jäsen
Vs: NaNoWriMo 2008
« Reply #106 on: 30.11.2008 klo 20:45:53 »
Onnea Ramille PeBloWriMo:sta!

Mun raporttini koko hulluudesta löytyy blogistani http://ahokoivu.sarjakuvablogit.com. Sieltä löytyy myös muutamia otteita koko ihanuudesta, kun en onnistunut niitä sitten kuitenkaan lukemaan eilisissä pikkujouluissa (ehkä se oli ihan hyväkin niin...).

IHAILKAA VIHKOJANI! OOH!

Tsemppii kaikille vielä kirjoittaville! vielä on muutama tunti aikaa!

Tuuk42

• Jäsen
  • "En pidä minään"
« Reply #107 on: 01.12.2008 klo 00:03:22 »
Nyt se on sitten loppu!

Suurenmoiset onnittelut Otolle, joka voitti aivan ylivoimaisesti, sekä Marille joka puristi koko hillittömän sanamäärän käsin, te olette täysiä mielipuolia, ja odotan suurella innolla pääseväni lukemaan tekstinne. Myös Marin, kunhan hän jatkojalostaa sen sarjakuva-albumiksi, pidän siitä jo nyt.

Nyt voinkin sitten aloittaa Oton kirjan lukemisen ja kuvittamisen, ne muistaakseni olivat sovitut "rangaistukset" tässä mittelössä.

Viralliseksi sanamääräksi jäi vaivaivaiset 42 580, eli aivan kalkkiviivojen tuntumaan kuitenkin pääsin. Kaikkeni yritin, mutta tällä kertaa edesottamuksia oli ehkä muutama  liikaa jarruttamassa.

Tervetuloa joulukuu, sinä siunattu revision month!

Onnittelut myös kaikille muille jotka ottivat haasteen vastaan, toivottavasti teillä oli yhtä hauskaa kuin minulla parhaimmillani. Jäin täysin koukkuun tähän hommaan, mikä sopii kaltaiselleni huonolle häviäjälle erinomaisesti, sillä voin vakain mielin vaatia revanssia, ensi vuonna uudestaan!

Seuraavaksi aion lakata kynteni,  ihan vain,  jotta joudun olemaan ainakin 30 minuuttia irti näppäimistöstäni ja kirjoittamatta enää sanaakaan.

"Art Kills Creativity." - Douglas Adams Paint it Black!

mari

• Jäsen
« Reply #108 on: 01.12.2008 klo 03:30:13 »
Nyt se on sitten loppu!

Suurenmoiset onnittelut Otolle, joka voitti aivan ylivoimaisesti

No ei se aivan YLIVOIMAISESTI voittanu, eipäs nyt liioitella!

Mutta myönnettävä on: hävisin. Onnea Otto. Kuten oon sanonut: Jos joskus kasvan isoksi, haluan tulla yhtä hulluksi kuin sinä.

Ja ei Tuukka, ei ensi vuonna. Ei. Mutta jonkinlaiseen hulluuteen minäkin jäin koukkuun, mun uutta sekoilua voi seurata huomisesta (eiku siis tästä päivästä lähtien, oho onko kello jo noin paljon!?!) mun blogista --> http://ahokoivu.sarjakuvablogit.com

Reima Mäkinen

• Jäsen
« Reply #109 on: 01.12.2008 klo 12:48:03 »
Nyt se on sitten loppu!

tällä kertaa edesottamuksia oli ehkä muutama  liikaa jarruttamassa.

Hieno edesottamus joka tapauksessa!  Kyllä tuo 43 000 on minusta ihan riittävästi. Ei tarvitse hävetä.  :) Loppuuko se tarina siihen sitten vai jatkuuko eli jääkö kesken?

Laskiko Rami sanojaan?
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson

Rami Rautkorpi

• Has been
  • Jäsen
« Reply #110 on: 01.12.2008 klo 12:58:51 »
Laskiko Rami sanojaan?

Koska en laittanut itselleni sanakiintiötä, en sitten paljon kiinnittänytkään huomiota sanamäärään. Kerran tulin laskeneeksi, että kaksi juuri kirjoittamaani merkintää olivat yhteensä vähän yli 1000 sanaa, eli sen perusteella voisi ekstrapoloida että kaikki merkinnät olivat yhteensä n. 15 000 sanaa.
"Vaikka onhan joukossa Anssi Rauhalaa ja Rami Rautkorpea, jotka ovat paremmasta päästä verrattuina tekijöihin, joiden taso olisi jokin aika sitten supistunut omakustanteisiin ja sarjakuvaseurojen julkaisuihin." -- Kari T. Leppänen (https://tinyurl.com/ycbb3cw2)

Tuuk42

• Jäsen
  • "En pidä minään"
« Reply #111 on: 01.12.2008 klo 15:51:46 »
-- Loppuuko se tarina siihen sitten vai jatkuuko eli jääkö kesken?

Jää kesken, eli jatkuu. NaNoWriMon aikana kirjoitettu teksti päättyy juuri niille paikkeille tarinaa,  jossa hahmot alkavat kerääntyä yhteen. Eli teksti jää koputtelemaan aivan viimeisen näytöksen nurkille, tietyllä tavalla kolmannen ja viimeisen osan alkuun.  Aion kuitenkin jatkaa tarinan kirjoittamista ja saattaa sen vielä valmiiksi, en kuitenkaan ihan seuraavan kuukauden sisällä :)
"Art Kills Creativity." - Douglas Adams Paint it Black!

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Bite from the dust til the dawn
« Reply #112 on: 04.12.2008 klo 04:26:16 »
Minä olen osallistunut tähän kirjoittamalla omia projektejani eteenpäin JOKA päivä. Järkyttyneenä huomasin, että koko elämän työni on loppujen lopuksi sangen helppo tiivistää 512mb muistitikulle.

Järkytänpä Rautakorpea sillä, että itse kirjoitan joka päivä 5 eri blogiin. Eikä ole muuten mitään ihan lyhyttä tekstiä. :D

Onnea muuten niille, jotka saivat mahdottoman urakkansa valmiiksi.
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.