Kirjoittaja Aihe: Kalleimmat ja/tai halutuimmat kohteet  (Luettu 145486 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
Vs: Kalleimmat ja/tai halutuimmat kohteet
« Vastaus #180 : 18.11.2011 klo 11:32:56 »
Kyseinen Kannuksen juttu sai hirveän huonot arvostelut joka paikassa, mm. Tähtivaeltajassa ja huonohan se olikin, mutta joku vähän herkempi tyyppi olis voinu lopettaa piirtämisensä siihen, sen verran ronskeja arvioita siitä tuli. Onneksi ei Petri.
Minä lähettelin noihin aikoihin aina Kannuksen (kuten myös Sarjarin ja Suuren Kurpitsan) joka numerosta palautetta ihan kirjeellä ja muistan huomanneeni sarjassa kehityskelpoisen piirtäjän. Öhöm...
Oliskohan mulla tosta numerosta joku tuplakappale. En muista.

Timo

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #181 : 18.11.2011 klo 13:06:46 »
Mulla on se Kannuksen numero jossa on Petrin eka julkaistu sarjis mutta sen olen luvannut Petrille kun sen oma kappale on hävinnyt. Se muutaman sivun sarja on tosi paska - minkä mies itsekin hyväntuulisesti myöntää.
Olikos se Petrin eka sarjis se missä ritari-barbaari tajuaa ettei väkivalta mitn hyödytä? Sen jälkeen onkin hän välttänyt väkivallan esittämistä kaikissa sarjakuvissaan.

onhan se, löytyy minultakin ja oli silloin 2000 tai jotain aika pelästyneen oloinen että jollain se on.

Antti Vainio

• Karpaattien nero
  • Jäsen
« Vastaus #182 : 18.11.2011 klo 13:32:42 »
Kyseinen Kannuksen juttu sai hirveän huonot arvostelut joka paikassa, mm. Tähtivaeltajassa ja huonohan se olikin, mutta joku vähän herkempi tyyppi olis voinu lopettaa piirtämisensä siihen, sen verran ronskeja arvioita siitä tuli. Onneksi ei Petri.
Minä lähettelin noihin aikoihin aina Kannuksen (kuten myös Sarjarin ja Suuren Kurpitsan) joka numerosta palautetta ihan kirjeellä ja muistan huomanneeni sarjassa kehityskelpoisen piirtäjän. Öhöm...
Oliskohan mulla tosta numerosta joku tuplakappale. En muista.

Timo

Jerrman oli tylystä kirjoituksesta huolimatta samaa mieltä sun kanssa, jätkässä on selvästi potentiaalia.
"This country sucks. It's all about the nature and who the fuck cares about the nature".

OM

• Jäsen
« Vastaus #183 : 25.11.2011 klo 22:33:50 »

Tänään 25.11.2011 eBayssä huutokaupataan Stev Bissette/John Totleben originaali. Hinta on noussut kunnioitettavaan $2,026.00 kun aikaa tätä kirjoittaessani on jäljellä  4h 36m 7s (Nov 25, 201117:02:37 PST).

Aika hurjaa menoa originaali rintamalla. En pysty sisäistämään kun katsoin originaalia, että mikä siitä teki noinkin arvokkaan. Silmiini pistää ainakin voimakas korjauslakan käyttö, joka näkyy valkoisena selvästi.

Kerroppa $2,026.00  euron kurssilla......minä eläisin tuolla rahalla ainakin kuukauden Miamissa nauttien elämästä kauniiden naisten ympäröimänä, suuressa talossa jossa iso uima-allas. Ainaista aurinkoa....ihanaa!
« Viimeksi muokattu: 25.11.2011 klo 22:36:38 kirjoittanut Orjan May »

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #184 : 25.11.2011 klo 22:35:35 »
Ei toi kaksi tonnia vielä mitenkään erikoisen suuri summa ole. Etenkin nimekkäillä henkilöillä saattaa varsinkin suosittujen sarjojen sivut olla tonnia tai paria heti kättelyssä.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

OM

• Jäsen
« Vastaus #185 : 25.11.2011 klo 22:40:03 »

Noin se on Veli Loponen miten sanoit. Olen itsekkin nähnyt vieläkin kalliimpia, mutta luulen, että niitä ostavat jotkin tosi rikkaat keräilijät, joiden tarkoitus ei ole niitä sitten myydä eteenpäin, vaan laittaa seinälle jne.
Pitäisiköhän huutaa tuo..... ??? ;)

J Lehto

• Ulvova molopää
  • Jäsen
« Vastaus #186 : 25.11.2011 klo 22:57:54 »
Kerroppa $2,026.00  euron kurssilla......minä eläisin tuolla rahalla ainakin kuukauden Miamissa nauttien elämästä kauniiden naisten ympäröimänä, suuressa talossa jossa iso uima-allas. Ainaista aurinkoa....ihanaa!

Kerronhan minä, se onpi 1,530.72 euroa tämän päivän kurssin mukaan (xe.com), eli jotakuinkin pienipalkkaisen suomiduunarin kk-palkka verojen jälkeen.

Antti Vainio

• Karpaattien nero
  • Jäsen
« Vastaus #187 : 26.11.2011 klo 00:01:24 »
Noinhan suomalaiset duunarit aina toimii, ja  Miamissa nauttien elämästä kauniiden naisten ympäröimänä, suuressa talossa jossa iso uima-allas. Ainaista aurinkoa....ihanaa! Vähintään kolme kuukautta vuodessa. Kesät kalastellaan Saimaalla. Piirtäjät on duunareita, tuntemani viettää vieläkin laiskempaa elämää, niillä on purjeveneet Jersey-saarilla.

« Viimeksi muokattu: 26.11.2011 klo 00:05:07 kirjoittanut Antti Vainio »
"This country sucks. It's all about the nature and who the fuck cares about the nature".

J Lehto

• Ulvova molopää
  • Jäsen
« Vastaus #188 : 26.11.2011 klo 15:10:47 »
Kyllä kai tolla rahalla voisikin kuukauden Miamissa viettää, jos vaan joku kustantaisi matkat sinne.

hatinufer

• Jäsen
« Vastaus #189 : 27.11.2011 klo 15:05:37 »
Ei tuo 2000 dollaria ole paljoa siitä, että saa viipaleen legendaarisesta sarjakuvarunista. Olettaen, että kyseessä oli(en siis viitsinyt tarkistaa)Swamp Thingiä. Eihän siinä tienaa kuin 2000 krt 20, per lehti.  Sellainen erittäin hyvän hitsarin käteenjäävä vuosipalkka. :P

Toki minäkin olisin pari viikkoa makoilemassa jossain aurinkorannalla,kuin katselisin kauhusarjakuvasivua seinältäni... :-*
« Viimeksi muokattu: 29.11.2011 klo 14:28:47 kirjoittanut hatinufer »

syyris

• Jäsen
« Vastaus #190 : 13.02.2012 klo 11:23:30 »
Heips,
semmoista tulin tänne ihmettelemään, että onkohan Mosaiikki-lehtien arvo hiipumaan päin, kun ainakaan noiden kahden Huuto.nettiin laittamani harvinaisen numeron suhteen ei innostus tunnu päätä huimaavan.

Muistaako kukaan, että mitkä olivat ne kaikkein halutuimmat numerot, joista joskus on maksettu nelinumeroisiakin? Olivatko ehkä ollenkaan 66-vuoden lehtiä? Ei niin, etteikö 500 olisi ihan hyvä raha lehdestä :), mutta jotenkin kysynnän laimeus silti pääsi yllättämään.

Jari Lehtinen

• Jäsen
  • Itsevalaiseva myyrä joka selvittelee kurkkuaan
« Vastaus #191 : 13.02.2012 klo 11:36:01 »
EDIT: Katsoin väärin.

Olet joutunut nyt tarjonnan runsauden uhriksi. Siellä on kaupan muitakin 60-luvun Mosaiikkeja, joista on tarjottu 29-200 uteroa kappaleelta. Juuri tuota numeroa 3/66 on nyt tarjolla nyt kaksin kappalein. Se on tällaista.

Mutta odotapa rauhassa. Viime hetkillä snaipperit kömpivät koloistaan.
« Viimeksi muokattu: 13.02.2012 klo 11:39:49 kirjoittanut Jari Lehtinen »
”Yhdysvalloissa vuosittain julkaistaan 720 miljoonaa kappaletta »C o m i c s» sarjakuvia … joista ei vain puutu kaikki kasvatuksellinen arvo, vaan jotka ovat suorastaan vahingollisia.” Lastemme puolesta, Kansainvälisen lastensuojelukonferenssin Suomen päätoimikunta 1952.

syyris

• Jäsen
« Vastaus #192 : 13.02.2012 klo 12:08:54 »
Kiitos vastauksista!

Olet joutunut nyt tarjonnan runsauden uhriksi. Siellä on kaupan muitakin 60-luvun Mosaiikkeja, joista on tarjottu 29-200 uteroa kappaleelta. Juuri tuota numeroa 3/66 on nyt tarjolla nyt kaksin kappalein.
Voisiko joku mulle ihan rautalangasta vääntää, että miten tuon toisen kappaleen Huuto.netistä löydän?

Edit: Poistin jonninjoutavat jutteluni.  :)

Edit 2: Nyt löysin. Kävipäs tosiaan huono tuuri meikäläisellä myyntiajan suhteen.
« Viimeksi muokattu: 13.02.2012 klo 13:28:42 kirjoittanut syyris »

EetuT

• Jäsen
« Vastaus #193 : 13.02.2012 klo 16:21:36 »
Suht koht korkea lähtöhinta varustettuna hintavarauksella ei välttämättä ole paras myyntitaktiikka, vaikka voihan se olla että joku alkaa huutamaan jotta saisi puhkaistua tuon hintavarauksen.
E.T

syyris

• Jäsen
« Vastaus #194 : 13.02.2012 klo 16:51:16 »
^Sitä itsekin mietin, että johtuisikohan huutojen vähäisyys juuri hintavarauksesta. Lähtöhinta sentään oli oikea, mistä kiitos sinulle.  :)

« Viimeksi muokattu: 13.02.2012 klo 17:04:53 kirjoittanut syyris »