Kirjoittaja Aihe: Carl Barksin signeeratut litografiat - hinnat 2008 ja paras?  (Luettu 17317 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
Vs: Carl Barksin signeeratut litografiat - hinnat 2008 ja paras?
« Vastaus #45 : 27.08.2012 klo 19:02:26 »
Jengi täällä missaa aina Barksin muistaakseni ekan liton, eli sinänsä kamalasti väritetyn Uncle Scrooge-kirjan mukana tulleen signeeratun "Wanderers of Wonderlands"-kuvan, jota on 5000 kpl. Eli kompletisteille huomioksi: jos ei ole tätä, ei ole kaikkia. Luulisi olevan kohtuu helposti hankittavissakin, hinnasta en ole selvillä.

Ostin omani hintaan $500 postitettuna Suomeen. Mukaan tuli myös komea nahkakantinen "jättikirja". Mun mielestä värit on siinä hienot, mutta nämä on makuasioita...

Edit: Niin, ja eikös ekat litot ole "King Beowulf" ja "Xerxes and Harem", 70-luvun lopulta...?
« Viimeksi muokattu: 27.08.2012 klo 19:17:04 kirjoittanut Miqz »
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #46 : 25.09.2012 klo 10:20:51 »
Serigrafien hinnoista ei ole keskusteltu täällä. Vinkkinä jollekin, jolla on  ylimääräistä rahaa just nyt, ebayssa olisi Golden Fleece käsittääkseni halvalla:

http://www.ebay.com/itm/Carl-Barks-GOLDEN-FLEECE-Serigraph-67-500-/190730674882

Tarjouksenkin voi jättää, jos buy it now kuulostaa liian kalliilta, mutta mitä olen hintoja seurannut, niin toi on toistaiseksi edullisin pyyntihinta. Osaako joku heittää serigrafien "normihinnat"?

Miqz
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

marko70

• Vieras
« Vastaus #47 : 25.09.2012 klo 21:50:27 »
Minä säilytän kaikki litot kehystettyinä, jolloin seinillä esillä olevia kuvia on mukava vaihdella sopivin väliajoin esimerkiksi teemoittain.     
Taidetaa olla kaimankaa samanlaisii ettei pidetä noita piilossa vaa esillä,mulla o patsaatki pöydällä 4-7kpl mite ne laskee pronssiset ja posliinit onks ne eriasioita niinko piste ja pilkku. 8]

Mut leppäs make se osaa kirjottaa pilkunkaa mä en! :laugh:

Q=<>