Kirjoittaja Aihe: Helsingin sarjakuvatapaamiset Milenkassa klo 19-valomerkki.  (Luettu 145371 kertaa)

0 jäsentä ja 6 Vierasta katselee tätä aihetta.

terhie

• Jäsen
Vs: Helsingin sarjakuvatapaamiset Marian Helmessä klo 19-valomerkki.
« Vastaus #15 : 08.08.2008 klo 14:32:33 »
Väkikato johtuu siitä, että nyt juuri tällä viikolla on henkinen siirtymäkausi kesälomalta koulujen alkuun; kerran peruskoulussa - aina peruskoulussa.
Ruoka maittaa, nukuttaa.

http://www.artnet.fi/terhiekebom

J.M:salo

• Jäsen
« Vastaus #16 : 08.08.2008 klo 14:57:35 »
Tosiaan, kyllä siellä oli ihan hyvin ihmisiä kun itse lähdin kotiin nukkumaan klo 22 jälkeen.

Nyt kun mietin niin viime vuoden kaltaisia "olut virtaa" torstaita ei ole ollut vähään aikaan; nämä ovat menneet hieman rauhallisemmiksi.

Tai ehkä me ollaan kalkkiuduttu pystyyn ;_;

Tuuk42

• Jäsen
  • "En pidä minään"
« Vastaus #17 : 09.08.2008 klo 11:17:37 »
Tosiaan, kyllä siellä oli ihan hyvin ihmisiä kun itse lähdin kotiin nukkumaan klo 22 jälkeen.

Nyt kun mietin niin viime vuoden kaltaisia "olut virtaa" torstaita ei ole ollut vähään aikaan; nämä ovat menneet hieman rauhallisemmiksi.

Tai ehkä me ollaan kalkkiuduttu pystyyn ;_;

Tää on niin tätä. Heti kun lopettaa kaljaattiset eleet ja viinalla lutraamisen ja yrittää olla nätisti niin kaikki kalkkiutuu pystyyn ja ei saa nukutuksi :D

En tiedä keneen Grezen tuossa viittasi, mutta meikän värisokeus on selvästi lisääntymässä.  Esim. luulin Ninnin kynsiväriä tumman purppuraksi vaikka se oli tumman vihreä. ("Mitä hiivattia, sulla ei oo MUSTAA kynsilakkaa?!").
Mutta mää ny oonki oikeestiki värisokee. :)

"Art Kills Creativity." - Douglas Adams Paint it Black!

jinroh

• Rocket Scientist
  • Jäsen
  • Myöhäistä! Isin Shinjit ovat jo täällä!
« Vastaus #18 : 09.08.2008 klo 12:28:08 »
Jotenkin mulla on muistikuva sarjismiiteistä sellaisina, että kympiltä meno vasta oikeastaan alkaa.

Koska olen saita, pyrin aina lähtemään sellaiseen aikaan, että pääsen julkisilla kotiin. Se on tarkoittanut perinteisesti poistumista ennen puoltayötä. Kyllä menoa on niinä hurjempina iltoina riittänyt tuntikaupalla sitä ennenkin, mutta tällä kertaa tunnelma oli koko illan varsin unelias ja kymmenen kohdilla ihmisiä poistui viiden minuutin välein. Väen vähenemisestä tuli sellainen "tässäkö tämä nyt on" -olo, joten lähdin kotiin.
« Viimeksi muokattu: 09.08.2008 klo 13:37:52 kirjoittanut jinroh »
@--`-,-- Zettai unmei mokushiroku

• Jäsen
« Vastaus #19 : 21.08.2008 klo 15:50:03 »
Se on tänään taas.

Rami Rautkorpi

• Has been
  • Jäsen
« Vastaus #20 : 03.09.2008 klo 16:02:14 »
B.R.A.S.H.-paitoja on huomenna tarjolla ennakkotilaajille hintaan 7,5 euroa. Ihan kaikkia paitoja en välttämättä saa mukaani, mutta voitte varmistaa että saatte omanne ilmoittamalla etukäteen tähän ketjuun tai yksärillä, että minkä kokoista paitaa tulette noutamaan. Tulen Marian Helmeen klo 20 hujakoilla ja sitä ennen olen Kutin julkaisujuhlissa Pitkässämiehessä.
"Vaikka onhan joukossa Anssi Rauhalaa ja Rami Rautkorpea, jotka ovat paremmasta päästä verrattuina tekijöihin, joiden taso olisi jokin aika sitten supistunut omakustanteisiin ja sarjakuvaseurojen julkaisuihin." -- Kari T. Leppänen (https://tinyurl.com/ycbb3cw2)

Otto Sinisalo

• Jäsen
« Vastaus #21 : 03.09.2008 klo 16:11:38 »
B.R.A.S.H.-paitoja on huomenna tarjolla ennakkotilaajille hintaan 7,5 euroa. Ihan kaikkia paitoja en välttämättä saa mukaani, mutta voitte varmistaa että saatte omanne ilmoittamalla etukäteen tähän ketjuun tai yksärillä, että minkä kokoista paitaa tulette noutamaan.

Minulla on tällainen paita päälläni juuri nyt.

Tulen Marian Helmeen klo 20 hujakoilla ja sitä ennen olen Kutin julkaisujuhlissa Pitkässämiehessä.

Melko moni tapaamislainen saattaa jatkaa Kutibileisiin Liberté-ravintolaan (Kolmas linja) kello 20 alkaen. Liput 5 euroa. Minä tulen olemaan siellä!

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #22 : 03.09.2008 klo 16:41:21 »
Minulla on tällainen paita päälläni juuri nyt.

Taas saa olla niin kade, niiiiinpal kade.

"Voiko olla vettä rantaa, puita ennen tietokantaa?" "Jumala puhui minulle viime yönä - SQL:ää." - Keuhkot, Datametsä

Huomenna siis kohtaamme ainakin aluksi Sarjakuvakeskuksella. Klo 18.00-
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

Jarmo

• tyhmä nilkki
  • Jäsen
  • Varokaa metaforista deformaatiota.
« Vastaus #23 : 03.09.2008 klo 17:03:56 »
Isointa kokoa. Ilmaannun joko sinne tai sinne riippuen työtilanteesta.

Otto Sinisalo

• Jäsen
« Vastaus #24 : 03.09.2008 klo 17:04:37 »
"Jumala puhui minulle viime yönä - SQL:ää." - Keuhkot, Datametsä

update sarjakuvaharrastajat sh
set sh.current_location = 'Sarjakuvakeskus', sh.current_activity = 'Drinking'
where sh.location = 'Helsinki' and sh.dob > '1990-09-04'
COMMIT

(Ajetaan huomenna kuudelta. Nörtit.)
(ja kyllä, tuo päivittää myös kuolleet sarjakuvaharrastajat)
(ja kyllä, ajattelen tätä ihan liian pitkälle)
« Viimeksi muokattu: 03.09.2008 klo 17:08:21 kirjoittanut Otto Sinisalo »

vesa saarinen

• Jäsen
« Vastaus #25 : 03.09.2008 klo 19:53:25 »
Ramii, mulle meeeeedium-paita. Huomenna Kuti-julkkareissa hapuillaan, sinne voi siis luksuksensa toimittaa.   8]
"Maailman turhien asioiden joukossa sarjakuvat edustavat kärkipäätä! Kaiken lisäksi ne ovat kalliita."
-Roope Ankka

Ninni

• Jäsen
« Vastaus #26 : 06.09.2008 klo 14:04:34 »
Rami - jos tuut käymään ens torstaina kahvilatapaamisessa tai mafiassa, voisin noutaa oman paitani sieltä. Naisten XS.

Mua tökkii toi Helmi jostain syystä, se ei tunnu yhtään kotoisalta. Olenkin harkinnut boikottiin ryhtymistä muistakin kuin "sen-omistaa-se-rasisti" -syystä (joka kyllä painaa vaa'assa jonkin verran myös).

• Jäsen
« Vastaus #27 : 06.09.2008 klo 17:31:48 »
Ne baarimikot on ollu mulle aina tosi epäystävällisiä, ne ei tykkää yhtään ku mä tilaan mehuja ja ne ei edes osaa tehdä mehuja niinku mä pyydän.

Sanoit mitä sanoit, Sävelellä ne jopa ehdotteli hyviä ideoita nesteistä mitä pysty pistää lasiin ilman että tuli humalaan.

JussiP

• Jäsen
  • Muutoksen tuulipuvut
« Vastaus #28 : 14.09.2008 klo 20:07:43 »
Miltä sitten tuntuisi Helsingin Olutkellari? Kaikkein halvimman kaljan hakijat varmaan pettyvät, mutta valikoima on laaja, tila sarjakuvaharrastajan habitukselle sopiva pimeä kellari ja jonkinlaista purtavaakin saa (joskin muistaakseni ainakin toastit olivat varsin pienikokoisia). Sijainti on vanhan Hevimestan paikalla, eli Pataässä on ihan kadun toisella puolella jos karaokejalkaa alkaa vipattamaan.

Natsiomisteisuudesta en tiedä.
Jos haluat masentua tai vahingoniloistua, lue Ilman naista.

Antti Vainio

• Karpaattien nero
  • Jäsen
« Vastaus #29 : 14.09.2008 klo 20:17:51 »
B.R.A.S.H.-paitoja on huomenna tarjolla ennakkotilaajille hintaan 7,5 euroa.

Kiitos Rami. Jos jätetään laskuista pois kiveslävistyskettinki  tämä on tyylikkäin asusteeni.
"This country sucks. It's all about the nature and who the fuck cares about the nature".