Aiheesta on keskusteltu ohimennen Kreegah Bundolo tiedottaa-ketjussa, mutta laitanpa ihan näin virallisen tiedon omaksi ketjukseen siitä että olen avannut sarjakuvakaupan Tampereelle kivenheiton päähän Tammelan torista.
Pääpaino liikkeessä on maahantuoduissa laatusarjakuvissa (Fantagraphics, Drawn & quarterly, L'association), mutta myös käytettyjä painotuotteita on ja tulee vastaisuudessa olemaan enenevässä määrin. Herätys kaikki ne jotka ovat Kukunorin Helsinkiin muuttamisen jälkeen pantanneet vaihtoehtosarjakuviaan kaapissa tarpeettomina, tuokaa ne minulle. Ostan tai vaihdan pois kaikki hyvät ja mielenkiintoiset painotuotteet. Retroleluja, Pezejä ja muuta arveluttavaa keräilykamaa, josta viereisessä korttelissa sijaitsevassa antiikkiliikkeessä ei ymmärretä mitään, on tarjolla. Proosaa ja tietokirjallisuutta on pieniltä kustantamoilta melko niukasti, mutta se on osasto joka tulee kasvamaan vastaisuudessa kuten myös musiikkipuoli joka tätä kirjoittaessa koostuu Ektro recordsin äänitteistä ja Tenho Saurenin puhekaseteista.
Eli lyhyesti: mielenkiintoista korkea- ja matalakulttuuria, laidasta laitaan. Paljon kamaa jota ei tältä tienoolta muualta saa. Osoite on Väinölänkatu 14. Maanantaista lähtien liike on arkisin avoinna 12-17 ja viikonloppuisin silloin kun olen paikkakunnalla ja mielenterveys sallii.