Kirjoittaja Aihe: Sarjakuvakirppari Helsingissä  (Luettu 20480 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Antti Vainio

• Karpaattien nero
  • Jäsen
Vs: Sarjakuvakirppari syksyllä Helsingissä
« Vastaus #30 : 09.01.2009 klo 19:11:46 »
(enkä nyt puhu vain Antilta ostamastani Supermasochistista, vaan myös ns. säädyllisistä julkaisuista),

HUOM! Seuraava Sarjakuvakirpputori jo 31.1.2009 (!)

Auts, en pääsekään  kun olen Kuopiossa tai jossain siellä suunnalla. Hännisen Ville mietti tuon Supermasochistin ostamista mutta jätti sitten. Veikkasi että kyllä se kaupaksi käy, todennäköisesti jollekin tutulle. Ville on Mahti Guru..
"This country sucks. It's all about the nature and who the fuck cares about the nature".

pitkä mies

• Jäsen
O snail! Climb Mount Fuji. But slowly, slowly!

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #32 : 29.01.2009 klo 15:56:13 »
Otsikosta vois jotenkin poistaa tuon "syksyllä". Tuntuu oudolta. "Sarjakuvakirparit Helsingissä".

Timo

Lönkka

• Jäsen
  • Life goes on (except for those who die)
« Vastaus #33 : 30.01.2009 klo 23:11:17 »
Otsikosta vois jotenkin poistaa tuon "syksyllä". Tuntuu oudolta. "Sarjakuvakirparit Helsingissä".
kelpo idea!
Ja vastaavasti voisi siistiä muitakin otsikkoja.

Ihan hatusta vetäen pari joissa on tekijän lisäksi turhaa sanahelinää:
John Byrne panee haisemaan!!!, Juho Juntunen aiheuttaa pahaa mieltä ja noita lievempi Neil Gaiman - Satusetä.

Nuo ovat olleet ehkä joskus aikoinaan relevantteja, mutta naseva tekijännimi otsikkona toimii minusta parhaiten.

KalleH

• Sekatyömies
  • Jäsen
Vs: Sarjakuvakirppari Helsingissä
« Vastaus #34 : 31.01.2009 klo 10:23:30 »
Tänään siis taas mennään. 12-16 ja päivän lopuksi Kompleksi. Tervetuloa.

mari

• Jäsen
« Vastaus #35 : 26.02.2009 klo 12:16:03 »
Lauantaina (28.2.) on taas sarjiskirppis jee!

Itsekin oon paikalla, myymässä vanhoja sarjiksia pois, ja jotain uusia omiakin...
http://ahokoivu.sarjakuvablogit.com/2009/02/26/mainos-sarjakuvakirppis-keskuksella/

Kokeilen kans myydä jotain omia originaalipiirustuksia  jos siis löydän mitään kivoja sellaisia lojumasta nurkista...

SIIS:

sarjakuvakirppis sarjakuvalauantaina 28. sarjakuvapäivä sarjakuvahelmikuuta sarjakuva-aikaan klo 12-16!!

kaltsu

• Jäsen
« Vastaus #36 : 26.02.2009 klo 14:13:33 »
En jaksa ny lukea koko ketjua läpi mut mites hommat tällä hetkellä toimii... voinko tulla lauantaina paikalle sarjakuvakassin kanssa vai pitääkö mun varata pöytää etukäteen?

Lönkka

• Jäsen
  • Life goes on (except for those who die)
« Vastaus #37 : 26.02.2009 klo 16:39:21 »
Samoilla kysymyslinjoilla Kaltsun kanssa.

Jos vaan ehtisi kaivamaan noita myytäviä nimikkeitä esiin jemma -nimisestä kätköstä...

Rami Rautkorpi

• Has been
  • Jäsen
« Vastaus #38 : 26.02.2009 klo 16:43:38 »
Tämä tieto lienee edelleen paikkansapitävää:

http://sarjakuvakeskus.fi/2009/01/sarjakuvakirpputori/
"Vaikka onhan joukossa Anssi Rauhalaa ja Rami Rautkorpea, jotka ovat paremmasta päästä verrattuina tekijöihin, joiden taso olisi jokin aika sitten supistunut omakustanteisiin ja sarjakuvaseurojen julkaisuihin." -- Kari T. Leppänen (https://tinyurl.com/ycbb3cw2)

KalleH

• Sekatyömies
  • Jäsen
« Vastaus #39 : 26.02.2009 klo 17:52:23 »
Paikalle voi vain tulla lauantaina, kyllä sopu sijaa antaa. Kirppari siis auki 12-16, pöytiä voi alkaa pystyttämään klo 11. Mutta paikalle voi tulla mihin aikaan vaan.

Antti Vainio

• Karpaattien nero
  • Jäsen
« Vastaus #40 : 27.02.2009 klo 17:07:30 »
Tuolla siis tapaamme. Pitää vaan poistua välillä kun kaveri on varannut minulle ajan kupparilta (kuulemma joku jo vuosikymmeniä sitten todellisuudesta erkaantunut hippi, kaikkeen sitä tuleekin suostuttua).
"This country sucks. It's all about the nature and who the fuck cares about the nature".

J.M:salo

• Jäsen

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #42 : 27.02.2009 klo 23:06:49 »
404

Siinä on oikealla sana "sarjakuvakirpputori". Sitä klikkaamalla toimii.
http://sarjakuvakeskus.fi/2009/02/sarjakuvakirpputori/

Timo

Antti Vainio

• Karpaattien nero
  • Jäsen
« Vastaus #43 : 01.03.2009 klo 00:58:55 »
Taloudellisesti ihan mätä päivä mutta muuten hyvin antoisa. Luulin että vaihdoin Kaltsulta Dungeonin osat 1 & 2 mutta onkin Early Years vol1 ja Vol1 muuten vaan. Kaikki uskolliset kosmonauttipalstan  lukijani (Vesa K, Keijo ja tyttö jonka nimeä en muista), varautukaa että palaan aiheeseen. Pidän vilpittömästi herroista Sfar&Trondheim.

mari

• Jäsen
« Vastaus #44 : 01.03.2009 klo 12:09:31 »
Taloudellisesti ihan mätä päivä mutta muuten hyvin antoisa.

Joo nää on vissiin henkimaailman asioita, ei oikein koskaan voi tietää etukäteen onko kirppiksellä porukkaa vai ei.

Mä taisin jäädä loppujen lopuksi plussan puolelle, vaikka alussa taisin sortua enemmän osteluun... Antti mä tuun niin lukeen sen monty python -kirjan ja opettelemaan kaikki vitsit ulkoa. Ja sit mä siteeraan niitä aina kun vaan voin ja teillä menee kaikilla muhun hermot. (mut nyt en voi aloittaa kun se on vielä keskuksella se kirja...)

Kyllä mä silti tuun ens kirppiksellekin myymään, jahka oon kaupungissa. Jos ei saa myyntiä niin ainakin saa tehtyä töitä siinä samalla...