Author Topic: Katsokaas näitä  (Read 21395 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Fitchet the annoyer

• Guest
Katsokaas näitä
« on: 07.03.2004 klo 12:50:32 »
Koska ilmeisesti olette sarjakuva-fanaatikkoja niin ajattelin ärsyttää teitä minun HIENOILLA sarjakuvillani.

http://personal.inet.fi/koti/fitchet/index.html

;)

kaltsu

• Jäsen
Re:Katsokaas näitä
« Reply #1 on: 07.03.2004 klo 13:25:13 »
Sangen hupaisia olivat. Terävimmät koukut tai piikit jäivät uupumaan mut asenteesta plussaa. Turpaan vaan kaikille.

Osku

• Jäsen
  • Kvaak!
« Reply #2 on: 07.03.2004 klo 17:12:55 »
Ei huvita tuollainen. Ikää päälle 10 alle 15?

Poikkeus oli Peilikuvat joka, jos oli oma idea, oli ajatukseltaan hyvä. Paremmin toteutettuna mainio strippi. Vaikkapa Kemiin lähetettäväksi.

Fitchet the annoyer

• Guest
« Reply #3 on: 07.03.2004 klo 17:26:52 »
Ei huvita tuollainen. Ikää päälle 10 alle 15?

Poikkeus oli Peilikuvat joka, jos oli oma idea, oli ajatukseltaan hyvä. Paremmin toteutettuna mainio strippi. Vaikkapa Kemiin lähetettäväksi.

Haha. Olet vailla sairaamman huumorin ymmärrystä.  ;)
Tiedoksi muutenkin että en minä noita vakavalla naamalla tee, lähinnä omaksi huviksi ja kavereille jotka tuntevat monissa sarjakuvissani olevat inside-vitsit.

Osku

• Jäsen
  • Kvaak!
« Reply #4 on: 07.03.2004 klo 17:38:51 »
Haha. Olet vailla sairaamman huumorin ymmärrystä.  ;)
Tiedoksi muutenkin että en minä noita vakavalla naamalla tee, lähinnä omaksi huviksi ja kavereille jotka tuntevat monissa sarjakuvissani olevat inside-vitsit.
Ymmärrän sinänsä, en vain arvosta. "Saatanan homo", "Vitun huora", "Minun sarjakuvissani juutalaiset eivät puhu" ym. repliikit eivät yksinkertaisesti huvita millän tasolla.

Inside-vitsit parhaimmillaankin toimivat vain pienessä piirissä. Jos niitä rupeaa levittämään isommalle porukalle, niin niiden tulkintaan vaikuttava taustatieto ei ole saatavilla. Esimerkiksi näiden "sarjakuvien" perusteella mielikuvani sinusta on suhteellisen murheellinen.

Fitchet the annoyer

• Guest
« Reply #5 on: 07.03.2004 klo 17:42:48 »
... ajattelin ärsyttää teitä minun HIENOILLA sarjakuvillani.

\o/

Osku

• Jäsen
  • Kvaak!
« Reply #6 on: 07.03.2004 klo 17:47:44 »
... ajattelin ärsyttää teitä minun HIENOILLA sarjakuvillani.

\o/
Jos koitat saada kiksejä siitä, että sait minut ärsyyntymään, täytyy tuottaa pettymys. Samanlaista soopaa on tullut nähtyä/kuultua niin monta kertaa ettei hetkauta. Se oli vain sivuhuomautus.

Halusin vain kehaista "Peilikuvat" strippiäsi ja rohkaista muokkaamaan siitä hiotumpaa versiota.

Fitchet the annoyer

• Guest
« Reply #7 on: 07.03.2004 klo 17:49:13 »
/o\

Axuz

• Jäsen
  • Kvaak!
« Reply #8 on: 07.03.2004 klo 17:58:57 »
hmmm. en yleensä ota kantaa tällaisiin keskusteluihin, mutta sanottakoon nyt se, että jokaisella tässä maassa on oikeus piirtää ja sanoa mitä hyvänsä, tehdä sarjakuvansa millaisiksi tahansa, mutta on myös sanottava, että osa noista töistä julkaistuna täyttäisi valitettavasti rikoksen merkit näin puhtaasti lakiteksteihin (mm. kansankiihotus jne.) nojaten...

Eli jokainen saa toki tehdä millaisia sarjakuvia hyvänsä, kunhan tekee niitä pöytälaatikkoonsa, mutta mitä niiden julkaisuun tai ylipäätään isommalle väelle levittämiseen tulee, ns. "Suomi - vapaa maa" ei sitten enää kovin pitkälle pädekään. Joten kannattaa olla varovainen sen asian suhteen...  ;D

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Reply #9 on: 07.03.2004 klo 18:15:30 »
Sanotaan, että kaikesta voi tehdä pilkkaa. Mutta kannattaako kaikesta tehdä?

Kyllähän noi stripit voi tulkita kahdella päinvastaisella tavalla, mut itse ainakin hekottelin niille. Ei kai tuollaisia voi tosissaan ottaa, ainakaan jos lukee useamman kuin yhden. Joku tietysti ottaa silti, mutta se ei ole taiteilijan vika.

Anna palaa vaan Fitchet, kyllä taivaassa enkeleitä riittää.  ;D

P.S. Isopää-linkki ei toimi.

Fitchet the annoyer

• Guest
« Reply #10 on: 07.03.2004 klo 18:39:13 »
...Joku tietysti ottaa silti, mutta se ei ole taiteilijan vika.

Nii-in. Internet on oikea paikka sarkasmille.

• Jäsen
« Reply #11 on: 07.03.2004 klo 19:39:41 »
Sairasta. Todella sairasta. Minä en omiin sarjakuviini tuollaisia ottaisi. Onko nuo muuten piirretty paintilla?
Mitäsh minä shanoin... Vettähän she vain on...

Leo

• Jäsen
« Reply #12 on: 07.03.2004 klo 19:47:09 »
Olin ratketa naurusta, kun "hipit" -sarjakuvassa tapettiinkin päähenkilö. Hauskoja nuo olivat, sairaita vain vähän. Hyvin olit käyttänyt tietokoneen "vapaan_käden_piirtoa_ilman_zoomia_varma an" -toimintoa ;D

Vielä kun tekisit tuon käsin (mutta ehkä on tyylikeino tuo tietokone).
« Last Edit: 07.03.2004 klo 19:47:22 by Leo Lehtinen »

Wilpuri

• Vellihousu
  • Jäsen
  • Jaa kuka?
« Reply #13 on: 07.03.2004 klo 20:01:23 »
Minä en löytänyt mistään näistä sitä Kaltsun tuulettamaa asennetta. Kuka tahansa voi piirtää Paintilla kökköjä kuvia, joissa on kiroilevia ihmisiä... :P

Ei kolissut, mutta en taida kuuluakaan kohderyhmään. Jos olisi käsin tehtyä ja väritykseen olisi kulutettu enemmän, kuin vain about 4 sekuntia, niin voisin noteerata nämä sarjakuviksi, mutta nyt noteeraan ne lähinnä sutuksi...
« Last Edit: 08.03.2004 klo 09:32:02 by Wilpuri »
"Someday I will be so powerful that secretaries will HAVE to explain why they laugh at me" - Asok the Intern

[kivi]

• Jäsen
  • Akvaarious.
« Reply #14 on: 07.03.2004 klo 20:07:12 »
Nii-in. Internet on oikea paikka sarkasmille.

Muutama noista oli oikein hauska (EDIT: sillai kun mua nyt nihilismi naurattaa), mutta muutamat sellaisia, että täyttävät rikoksen (kiihoittaminen kansanryhmää vastaan) tunnusmerkit. Esim tuon "harunon" voisit sovinnolla poistaa sivuiltasi, ja vaikka sitten leuhottaa kavereillesi, että: "Minunpa sarjakuvani sensuroitiinkin."

Sensuroitiin siinä mielessä, että pyydän (kehoitan vakavasti) sua pitämään tuollaisen "huumorin" omanasi, ja nauramaan sille keskenäsi.
« Last Edit: 07.03.2004 klo 20:32:20 by [kivi] »