Gerry Duggan kirjoitti mojovan All-New Guardians of the Galaxy -alustuksen Infinity Wars -eventille, joka vähän leikkien sekoitti tuttuihin hahmoihin uusia puolia. Itse en ole aiemmin lämmennyt Galaksin vartijoille oikein missään muodossa, mutta tämä oli nyt jo toinen tällainen pätkis, mistä pidin kovastikin. Tietysti loppua kohden näkyy, että tämä pitää lopettaa seuraavan eventin kynnykselle, mutta kaksi kolmannesta hyvää on kuitenkin riittävästi.
Jim Starlin ja Alan Davis ovat tehneet yhteistyötä laajemminkin, mutta itse tartuin viisiosaiseen Mother Entropy -sarjaan. Starlin keittää sopivan himmeän uhkan taustalle, mutta käytännössä sarja on vanhanaikainen seikkailu vähän Tähtien sodan tapaan. Tämä on jännä ratkaisu hahmoilla jotka eivät tässä kokoonpanossa ole vanhoja lainkaan. Toimi kuitenkin aika hyvin, epämääräisesti mieli yhdistää nämä jonnekin 70-luvun DC-tarinoihin.
Davis ja Farmer eivät näytä siltä kuin parhaina päivininään, mutta vaikka laittaisi ikääntymisen piikkiin, niin edelleen näkyy mestarien jälki työssä. Sen sijaan värittäjä tässä on epäonnistunut tai jotain, mutta näytöltä lukien kuvitus näyttää epätarkalta, vähän kuin sivuilla olisi jokin blur-efekti päällä. Tätä olen aina toisinaan ihmetellyt, että haettaanko näissä jotain mitä minä en tiedä. Vaikea silti kuvitella, että tämä olisi suunniteltu jollekin poikkeavalle paperilaadulle tms.