Pöytälaatikon uumenista 1
Pöytälaatikon uumenista 1
Edellinen kuva | Seuraava kuva
Kuvaus: Kaivelin koneeni syvyyksistä esille reilut kaksi vuotta sitten aloittamaani, osin omaelämänkerrallista sarjakuvaa, jossa ei ole ainuttakaan sanaa. Sarjakuvat jäivät kuitenkin viime vuosina taka-alalle, kun keskityin enemmän taidenäyttelyiden järjestämiseen sekä taideopintoihini. Sarjakuvien tekemiseen ei myöskään tuntunut enää riittävän aikaa ja motivaatiota. :(

Nyt kuitenkin löysin näitä vanhoja piirtämiäni juttuja ja olen pohtinut, pitäisiköhän yrittää saattaa tämä kokonaan valmiiksi ja mahdollisesti myös julkaista fyysisesssä muodossa? Minulla on tavoite saada edes yksi sarjakuvateokseni albumina käteen ennen kuin täytän 30 vuotta ja tämä voisi ehkäpä sellainen olla.

Sarjakuva käsittelee lapsuuden koulukiusaamiskokemuksia, yksinäisyyttä, naisettomuutta, transvestismiä ja vaihto-opiskeluvuottani briteissä, jossa rakastuin puolalaiseen kaunottareen. Sarjakuvaan liittyy twisti, sillä tietämättään tämä vanha rakkaudenkohteeni omistaa sarjakuvaan liittyvän ruudun, jonka ajattelin paljastaa hänelle valmiin albumin muodossa. Mutta koska meistä ei koskaan tullut mitään, en tiedä kehtaanko twistiä enää laittaa sarjakuvaan...

Tiedän että tämä koko kertomus kuullostaa kai vähän oudolta, mutta nyt kun olen valmistunut kuvataiteilija ja työtön kotona istuva peräkammarin poika, niin minulla olisi aikaa saattaa tämä valmiiksi. Samalla olen saanut jo etäisyyttä kyseisiin tapahtumiin.

Vähän tulin hakemaan henkistä stemppiä tähän juttuun. :)

Alla ensimmäinen sivu, jossa olen ykkösluokalla. Sarjakuva näyttää aika lapsekkaalta, vaikka aiheet ovat olleet henkilökohtaisesti minulle haastavia.

Julkaisen perään yhden toisenkin sivun. ;)
Tiedot:
Katsottu: 877
Tiedostokoko: 418.03kB
Korkeus: 949 Leveys: 700
Avainsanat: Joni Teräskäsine Lapsuus 
Lähettänyt: Teräskäsine - 25.09.2016 klo 18:48:06

0 Members ja 1 Vieras katsovat tätä kuvaa.

Kommentteja (0)

Palaa gallerian etusivulle