Kelevra
Kelevra
Edellinen kuva | Seuraava kuva
Kuvaus: "Hymyä, toveri, sinut on pidätetty."

Olen anthrotodellisuudessani asuttanut Etelämantereen, missä on tietysti se hyvä puoli, että saan muovata käyttämäni valtiot juuri sellaiseksi kuin itseäni huvittaa. Maailmanpolitiikkaa tämä tietysti mutkistaa, jos jaksaa ajatella. Minä en tosin useimmiten jaksa, mutta jotain on sentään tullut silläkin rintamalla kehitettyä - kuten sangen omituisia ilmiöitä synnyttävä Antarcticilais-israelilainen poliisivaihto.

Yksi ohjelman tuotoksia on nimittäin tämä kaveri, Antarcticin Salaiselle Palvelulle lainattu Mossad-mies nimeltä Mordocai Lebowitz. Tunnetaan paremmin lempinimellään Kelevra (tai Kelly, jos Kelsolta kysytään) - ja hyvin tunnetaankin. Uskomaton persoona.

Lisää galleriaosastossani Anthrosarjoja.
Tiedot:
Katsottu: 1554
Tiedostokoko: 378.21kB
Korkeus: 499 Leveys: 700
Avainsanat: Ledsen Arkangel koira 
Lähettänyt: Ledsen Arkangel - 27.01.2009 klo 17:54:27

0 Members ja 1 Vieras katsovat tätä kuvaa.

Kommentteja (2)

Sakkearts
24.03.2009 klo 12:12:22
kiva idea sulla, toivottavasti saat aikaiseksi. omat anthroprojektit tuppaa jäämään kesken..
Valtteri
29.01.2009 klo 16:02:45
Mä en näistä antrojutuista hirveemmin tiedä, mutta helkkarin vaikea tapa se on saada hyvännäköistä jälkeä. En mene tätä huonoksi haukkumaan, mutta rehellisesti sanottuna se näyttää enemmän harrastajapiirtäjien muodin noudattamiselta kuin toimivalta tyyliltä. Nämä sun elukat ovat ehkä jotenkin ilmeettömiä - tai ilme tuntuu olevan aina aika samaa kovistelua. Pyöreempiä silmiä, vahvempaa kulmakarvojen käyttöä ja suulle enemmän ja reippaampia liikkeitä?

Palaa gallerian etusivulle