Kirjoittaja Aihe: Jeff Hawke l. Rakettilentäjät  (Luettu 13942 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

echramath

• Suomen Hakki Hamsteri -kerhon puheenjohtaja
  • Jäsen
Vs: Jeff Hawke l. Rakettilentäjät
« Vastaus #45 : 19.08.2024 klo 21:12:58 »
Omassa postissani oli otsikko "Lasku 4835 lähettäjältä Art House Oy" ja itse viestissäkään ei puhuta Jeff Hawkesta mitään, jos haluatte tarkistaa menikö tällainen ohi. (mukana olleessa varsinaisessa PDF:ssä oli toki eritelty mistä on kyse)
I've got 99 problems, but luftballons ain't one.

oikoj

• Jäsen
« Vastaus #46 : 20.08.2024 klo 14:40:50 »
Eli menee roskapostiin.

Sampsa Kuukasjärvi

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #47 : 20.08.2024 klo 15:50:51 »
Jep, tuollainen ympäripyöreä viesti muistuttaa spämmiä ja on kyllä huono. Mutta en ole saanut tämän kuun aikana Art Houselta mitään edes roskapostilaatikkoon; minulla on 30 päivän viestit siellä tallessa. Kuulin, että myöskään eräs tuttuni ei ole saanut mitään viestiä, vaikka kuten minä teki tilauksen ajat sitten. Ennakkotilauksia on tainnut hukkua jonnekin. :(

jussih

• Jäsen
« Vastaus #48 : 20.08.2024 klo 19:29:02 »
Mä tilasin ja maksoin samantien Turun sarjakuvakaupasta. Ei edellämainitun kaltaisia ongelmia. 8]

Petri Aarnio

• Graafikko, toimittaja, entusiasti
  • Jäsen
  • Waugh!!!
« Vastaus #49 : 24.08.2024 klo 09:39:14 »
Mä sain eilen omani. Alkuviikosta tipahtelee perille.
Juttelin kustantajan kanssa. Tästä ei tehdä lisätilausta eli kun myy loppuun niin se on sitten loppu.
Kaikki ennkkotilanneet saaneet laskun?
AKUT TAND BUNDOLO! TARZAN JEL <AKUT, EI TAPPAMISTA! TARZAN ON TÄSSÄ!>

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #50 : 24.08.2024 klo 11:32:50 »
Mä sain eilen omani. Alkuviikosta tipahtelee perille.
Juttelin kustantajan kanssa. Tästä ei tehdä lisätilausta eli kun myy loppuun niin se on sitten loppu.

70-80-luvun sarjakuvaa liikkuu yhä paljon - uusinta uutta sen sijaan vähenevässä määrin…

Jeff Hawkesta ovat varmaankin kiinnostuneet paitsi sarjakuvan niin myös scifin harrastajat. Toivottavasti jatkoa tulee.

Sampsa Kuukasjärvi

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #51 : 25.08.2024 klo 09:40:35 »
Mä sain eilen omani. Alkuviikosta tipahtelee perille. Juttelin kustantajan kanssa. Tästä ei tehdä lisätilausta eli kun myy loppuun niin se on sitten loppu.

Eli nyt kannataa tilata! Myöhemmin on turha itkeä ilman.

Lasku puuttui minulta, mutta asia hoitui hienosti. Lähetin viestin Markulle, ja hyvin pian tuli Art Houselta Hawken maksutiedot. Yhteystietoni olivat Art Housella tallella, joten jostain syystä viesti vain ei tullut minulle ensimmäisellä kerralla.

echramath

• Suomen Hakki Hamsteri -kerhon puheenjohtaja
  • Jäsen
« Vastaus #52 : 26.08.2024 klo 21:21:23 »
Onko tämä nyt taas järkevän ihmisen rahankäyttöä, jätän jälkipolvien selvitettäväksi. Avaruudessahan aika saattaa mennä hitaammin tai nopeammin kuin maapallolla, riippuen erilaisista olosuhteista, niinpä Jeffkin on seitsemässätoista vuodessa vain vähän päässyt juoksemaan eteenpäin. Pari jatkuvuusvirhettä tuossa kyllä näkyy ja valaistuu vaihtuu kuin diskossa.

Onhan tuossa pari tarinaa, joita ei ole Titanin versiossa – ne tosin ovat siinä toisessa Titan-kokoelmassa "Ambassadors". (Jostain syystä brittiversioissa ei ole sisällysluetteloa eikä sivunumeroita, parin kappaleen alustus Sydney Jordanilta joka tarinaan kylläkin).
I've got 99 problems, but luftballons ain't one.

Sampsa Kuukasjärvi

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #53 : 29.08.2024 klo 19:12:14 »
Jeff Hawke haettu postista pyörällä viiden kilometrin päästä. Haku oli vaikeaa, koska aivan ylikokoinen 40 sentin pituinen kirjepaketti ei mahtunut reppuun.  >:(

Ensimulkaisut: Sarjiskirja näyttää oikein mainiolta viimeisen tarinan heikompia piirrosviivoja lukuun ottamatta. Suomentajilla on varmasti ollut haasteita raskaan ja vaikean alkukielen kanssa, mutta suomi on kaunista ja sujuvaa. Sauli Santikolla on kerrassaan erinomainen esipuhe. Kiitän lämpimästi tästä julkaisusta. Tutustun tarkemmin kun ehdin.

Petri Aarnio

• Graafikko, toimittaja, entusiasti
  • Jäsen
  • Waugh!!!
« Vastaus #54 : 31.08.2024 klo 09:28:47 »
Samaa mieltä: Saulin esipuhe ON erinomainen.
AKUT TAND BUNDOLO! TARZAN JEL <AKUT, EI TAPPAMISTA! TARZAN ON TÄSSÄ!>

jussih

• Jäsen
« Vastaus #55 : 02.09.2024 klo 15:53:05 »
Upea opus! Suurkiitos! Lisää tällaista, ennen suomeksi julkaisemattomia sarjiksia :D