Kyllä Reima tietää... mua hymyilyttää aika monesti muuallakin, paskantärkeet suuret taiteilijat etenkin, mut se riittäköön minusta itsestäni, hymyilyttämisestä ja elämälle nauramisesta on just kyse Espanjalaisessa saunaretkessä, jonka kirjoitan täällä, (vain), pienellä alkukirjailmella otsikon toisen-sanan, kun sekin ärsyttää pilkunfiilaajia, jotka onneks ei ikinä ole itse erehtyneet, siksi niiden elämäkerrat onkin "niin mielenkiintoista" luettavaa!!

))))))))))))
Joku totes ettei jaksa enää yhtään omaelämäkertaa, joo ymmärrän että tästä on tullut muotia, sen jälkeen KUN mä alotin oman voittoisan Kultasen Nuoruuteni 2008. Silloin aatteli että ehkä täs 44 vuotiaana VOI jo vähä muistella menneitä, kun on snadisti pers'pektiiviä, olleeseen ja menneeseen. Nyt 54 vuotiaana, 10 vuotta elämkerroilleni antaneena, kaipaan vähä vaihtelua piirtämiseen, ensirakkauteeni, ja annan itselleni luvan ja aikaa 3 vuotta seuraavaan elämäkertaan, etenki kun siitä tulee (tod. näk.) yli 200 sivunen järkäle, jossa päästään takasin Espanjaan ja etenkin sieltä poiskin.
Mä en ole halunnut vetää kaikkia ässiä hihasta HETI, ja pelata kurjuuden maksimoinnilla, kuten eräät mielenterveysongelmissaan rämpivät tekee, tehkööt, muut mitä vaan, ei mulla ole kiinnostausta kisata, etenkään itseäni kehnompien piirtäjien kanssa, muahhahahahaa!!!!
Olen Veikko Lavia mukaellen todennut useasti että: jokainen ihminen on ainakin yhden sarjakuvan arvoinen, ................mutta onko se yhden vai 400 sivun arvoinen on sit jo ihan eri juttu!!!!

Jokainen meistä on oman elämänsä kekkonen, läskimooses ja suuri noitatohtori matti hagelberg, tehden ja puhuen tyhmyyksiä, leikkiessään kaikentietävää hesarinkriitikkoa tai mensan jäsentä; mut sori, älykkyys ja viisaus, eivät ole SAMA asia. Mun elämässäni tärkeämpää on hyvä sydän, kuin älykkäät aivot, mut kuten aina, arvostakaa te mitä haluutte, ja ellette tajuu mitään mistään, niin kysykää vaikka vanhemmilta, kollegoilta, niin mäki tein kun alotin piirtäjän urani 20.8. 1993.
25 vuotta vapaana taiteilijana, sortumatta kertaakaan muihin duuneihin, rahoittaakseni piirtämistä, on espanjalaistyylisen ylpeyteni toteutusta, jonka nappasin mukaani Espanjasta 1986 ja... 1987 mistä teen sen neljännen osan jonka nimi on : ***** De ****** ********!

Muusikkominäni(Jack King Noir) on tehnyt tänä vuonna "vasta" 102 biisiä, joista parhaat on saatavana VAIN (liitekuvassa) CDeellä, Kattilahallissa 1.-2.9'18, Nähdään siellä!!

(*Korjattu typot ja lisätty nimi1:7.8.'18*)