Öhöm... krhm... tota, öö...
Olen jo jonkin aikaa selaillut näitä keskusteluja, mutta en saanut aikaiseksi rekisteröityä ennen kuin eilen, ujo kun olen. Esittäytyminen lienee paikallaan?
Olen vasta-aloittanut lukiolainen (siis ihan kakara vasta, tiedän...), synnyin sinä vuonna, kun sarjakuvamaailma juhli Hergén 100-vuotissynttäreitä, ja siksi kuvittelen että rakkauteni edellä mainitun herran sarjakuviin olisi jotenkin tähtiin kirjoitettu, vaikka aika hemmetin moni muukin syntyi tuolloin, ja silti arvoisat ikätoverit pitkälti selaavat vain tiktokkia (nuoriso on pilalla, haluan että älykännykät korvataan sähkölennättimillä!!!!! Ja lankapuhelimet takaisin, ei, tämä ei ole Sanzot'n liha ja leikkele!!!!!)
Turha silti kuvitella, että olisin lapsuudessani ymmärtänyt sarjakuvien päälle (siis ankkoja lukuunottamatta). Itse asiassa en ole harrastanut sarjakuvia sen pidempään kuin noin 1,5 vuotta, mikä kuulostaa säälittävän lyhyeltä ajalta, mutta uskokaa kun sanon, että se on ollut sitäkin intohimoisempaa aikaa. Ensin hurahdin vakavanlaatuisella tasolla Tinttiin, ja sitä kautta löysin myös muun sarjakuvan. Kaiken Hergén tekemän (Veikot, Tetet, Jyket, Quickit, Flupket ynnä muut) lisäksi suosikkejani ovat Yoko Tsuno, Barelli, Blake ja Mortimer, Asterix, Ahmed Ahne, Lucky Luke ja Natasha muutamia mainitakseni, ja lista kasvaa koko ajan. En ole toistaiseksi kovin paljon vieraillut Ranskanmaan ja Belgian ulkopuolella, paitsi tietenkin Norjassa, sillä Nemi on myös yksi ehdottomista lemppareistani.
Ja mitäs muuta sitä kertoisi, kirjoja olen lukenut aina ja valtavia määriä, mutta niistä en osaa valita suosikkeja. Luukutan paljon musiikkia, lukuisia eri genrejä mutta lofi on ikisuosikki. Olen sukupuoleltani tyttö.
Mutta joo, eiköhän tuossa nyt ollut enemmän kuin tarpeeksi itsestäni jauhamista.