0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
http://www.speardog.arkku.net/wordpress/comic/numb/. Lisää ompi tulossa .Jos nyt vielä jotain tähän pistäisi niin ikuisiin lempisarjakuviini kuuluu Jeff Smithin Luupäät.
Kun vielä kerkiäisi lukemaankin niitä samassa tahdissa kun ostaa.
(No olihan täällä tällainen ketju.)Hei, minä olen Lasse Helsingistä, terve kaikille. Sarjakuvia luen ja yritän toisinaan piirtääkin. Olin aikani lueskellut vieraana, mutta päätin viimein rekisteröityä. Jos itsestäni lavertelen sen verran, että ranskalais-belgialaisen lapsuuden jälkeen imin pari tuhatta verkkosarjista. Nykyään luen taas etupäässä eurokamaa, ja verkkosarjakuvaa satunnaisesti. Ajan mittaan suosikkeihin ovat päässeet mm. De cape et de crocs, Kuumetta Urbicandessa, Nemesis the Warlock, Kaspall ja Something Positive.Ajattelin täällä lukea alan (erit. kotimaan) tapahtumista ja herättää pahennusta luonnospalstalla. Omasta kontribuutiosta mietin, että kerta Puolasta tulee kieliopintojen ja -harrastuksen takia tilattua suhteettomasti kamaa, niin josko siitä jotain artikkelin tynkää kirjoittaisi!- Lasse
Omasta kontribuutiosta mietin, että kerta Puolasta tulee kieliopintojen ja -harrastuksen takia tilattua suhteettomasti kamaa, niin josko siitä jotain artikkelin tynkää kirjoittaisi!