0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Aku Ankassa 1/2021 oli jo muutamia nostoja alkaneesta vuosikerrasta, mutta tässä lisää.
Tosta listasta puuttuu kevään lukujärjestysliite...eikö sitä sit tulekaan, kun on korona ja osa kakruista etäkoulussa.
Ei kai sellaista ole koskaan ollutkaan, syksyisin on ollut lukkari liitteenä.
Kyl mä muistelen, että 2 kertaa vuodessa olisi tullut lukujärjestys!
Tuskin on otettu huomioon ja erikoiskansio hieman isommille Akuille tuskin tulee jollei noista tule enemmän tai vähemmän vakiokamaa.
Minä ostin jo kesällä kolme paksua kansiota.Ja lukujärjestyksiä on tullut vain syksyllä.
Hmmmmmm!Saattaapi ollakin, että on tullut vain syksyllä lukkari!Olenko sotkenut sen johonkin toiseen lehteen, jossa on tullut keväällä ja syksyllä lukujärjestys.Muistelin vain, että niitä olisi tullut kaksi vuodessa. Perkele tää aikuisiän dementia iskee välillä liian lujaa!
Pitäisihän niitä olla enemmän. Kun tein lukkareita, piti tehdä joka jaksolle omansa, ja jaksoja oli viisi lukuvuodessa.Tosin opiskelijat saivat ne printattuina ja netissä, joten ei Ankan lukkareita välttämättä tarvittu yhtään.
Paksu-Aku tuli tänään. Muovipussissa. En keksinyt mitään syytä miksi se oli pakattu muovipussiin.
Mä ainakin olen valittanut siitä monta kertaa, että lehdet tulevat postissa repaleisina ja huonossa kunnossa. Ehdotin muovipussia/kirjekuorta ratkaisuksi.
Kalle Ankas Pocketit ja Topolinot lähetetään kaikki muoviin suljettuna. Lienee ulkomailla aika vakituinen käytäntö. Mutta muistelen minäkin saaneeni joskus yksittäisen Aku Ankan muovissa. Ihmettelin asiaa, mutta sen jälkeen lehti ei ole koskaan muoveissa ollut. Pois lukien tietenkin ne numerot joiden mukana lähetetään joulumanteli.
Eikös Kalle Ankassa ole sitä naurettavaa härpäkettä ja lelua melkein koko ajan. Pakkohan se on muoviin kääriä, ettei lelu putoa pois vai onko se vain lehtipistemyyntiin se härpäke ja tilaajat ei saa mitään noita kauheuksia.