Mutta kuuluuko lataamo nyt hintaan? Itse aina katkaisen kestotilauksen ja myyjät alkavat soitella hyvissä ajoin ennen kauden loppua. Yleensä saa ihan hyvän tarjouksen, en nyt muista summia, mutta olisiko ollut 129e 18kk sisältäen lataamon täyden käyttöoikeuden.
Nyt taisi sanoma menettää taas yhden pitkäaikaisen asiakkaan. Laitoin heille reklamaation asiasta:
"Olen pitkäaikainen Aku Ankan tilaaja. Olen tilannut sekä normaalia Aku Ankkaa että Ekstraa, Roope-Setää sekä Lataamoa pojilleni jo kohta 8 vuoden ajan. Lisäksi olen tilannut Aku Ankkaa kummipojalleni useiden vuosien ajan.
Minulle soitettiin keväällä ja tarjottiin uutta Aku Ankan yhdistelmätilausta. Kysyin tuossa vaiheessa myyjältä Lataamo+ palvelun toimivuudesta ko. tilauksessa. Myyjä selvitteli asiaa parin viikon ajan ja vakuutti että kaikki toimii kuten ennenkin. Nyt kuitenkin huomasin että lataamo ei toimi. Soitin asiakaspalveluunne ja yritin selvittää asiaa vastanneen henkilön kanssa huonoin tuloksin. Minua palvellut henkilö selitti, että pojilleni on nyt luotu oma asiakastunnus ja tälle pitää aktivoida lataamo poikieni sähköpostille. Vuosia on käytetty omalla tunnuksellani ja nyt se ei sitten enää toimikaan. Kaikki suosikkitarinat ja lukuhistoria yms. katosivat sen sileän tien. Samalla sivuillenne surffatessa huomasin, että minulle myyty erikoistarjous 18kk tilauksesta 139€ on 40€ kalliimpi kuin mitä nyt myydään. Myös tilaajalahjaksi eri tilauksistani olen saanut jo kolme kertaa Ankkalinnan peltilehmä-kirjan. Kerroin nämä asiat myös asiakaspalvelijalle, joka oli täysin kykenemätön ymmärtämään aiheutunutta mielipahaa, eikä edes tarjonnut mitään hyvitystä.
Haluan tässä viestissäni nyt tuoda ilmi tyytymättömyyteni siihen miten tämä asia hoidettiin. Pienellä vastaantulolla ja hyvityksellä asia olisi voitu korjata ja olisin voinut tyytyväisenä jatkaa asiakkaananne. Nyt se ei näytä siltä. Toivon, että päätätte poikieni Aku Ankan tilauksen jo puolen vuoden päähän, koska en aio maksaa noita seuraavia eriä, jotka ovat vielä maksamatta, koska koen tulleeni huiputetuksi. Tein itse jo nuo tilausten päättämiset, mutta ne voi tehdä vain tilausjakson loppuun."
Jännityksellä jään odottamaan miten he reagoivat.