Tässä oma korteni kekoon:
1. Cocco Bill ja pormestarin juonet [1/75]. Kaksi versiota (risa lukukappale sekä near mint "muovitaskuversio"). Kummassakaan ei ole alku- eikä loppusivuja (varmistettu). Vain sarjakuva:
- Cocco Bill ja pormestarin salajuonet (48 sivua; Cocco Bill #20: "Cocco Bill fa sette più").
2. Cocco Bill ja junarosvot [2/75]. Niin ikään kaksi versiota. Ei esisivua, vaan alkaa suoraan sarjakuvasta (varma tieto). Lehdessä tosin on kolme (3!) tarinaa:
- Cocco Bill ja junarosvot (44 sivua; Cocco Bill #21: "Cocco Bill sulle rotaie")
- Cocco Bill [ei muuta nimeä] (2 sivua; Cocco Bill #30: "Cocco Bill quasi per niente")
- Tarallino (2 sivua; "Tarallino")
Ukormi, sulta puuttuu tästä numerosta viimeinen lehti, jossa on 2 sivun tarina!
3. Cocco Bill ja mäskiläiset [3/75]. Ei esi- eikä jälkisivuja, tosin tästä kappaleesta ei näe varmaksi, onko lehdessä koskaan ollut lisäsivuja - luultavasti ei.
- Cocco Bill: Ketä vastaan (24 sivua; Cocco Bill #27: "Cocco Bill contro chissà?")
- Cocco Bill: Coccobilliput (20 sivua; Cocco Bill #28: "Coccobilliput")
- Zorry Kid: Zic Zac (2 sivua; Zorry Kid #10: "Zorry Kid zic zac")
- Kanansilmä (2 sivua; "Occhio di Pollo")
4. Cocco Bill vastaan kaksi koplaa [1/76]. Minun kappale alkaa myös sivulta 3 ja loppuu sivulle 50. Ei varmuutta, onko lehdessä ollut lisäsivuja - luultavasti ei.
- Cocco Bill vastaan kaksi koplaa (44 sivua; Cocco Bill #29: "Cocco Bill sette per due")
- Cocco Bill: Reikäjuusto (4 sivua; Cocco Bill #31: "Cocco Bill fa bim bam bum")
5. Cocco Bill: Kanansilmä ja silmättömät 2[/76]. Minun kappale alkaa suoraan sarjakuvalla ja jatkuu samoin lopussa albumin takasisäkanteen. Ei esisivuja, eikä loppusivuja. Ei epäilystäkään asiasta.
- Cocco Bill: Kanansilmä ja silmättömät (35 sivua; Cocco Bill #25: "Occhio di Pollo e... i polli con l'occhio")
- Cocco Driini: Lännenjuttu cis-mollissa (14 sivua; Cocco Bill #26: "Cocco Driinn!")
6. Cocco Bill ja Bää-bää-rosvot 1/77. Minun kappaleessa on yksi esisivu (kuten sinulla) ja tarina loppuu sivulle 49 (sen kääntöpuoli on tyhjä sivu).
- Cocco Bill ja bää-bää-rosvot (33 sivua; Cocco Bill #16: "Cocco Bill così e cosà")
- Zorry Kid: Tuttazeta (4 sivua; Zorry Kid #11: "Zorry Kid tuttazeta")
- Cocco Bill ja väärä Cocco (8 sivua; Cocco Bill #32: "Cocco Bill a Bob City")
7. Cocco Bill: Kauniit, pahat ja rumat 2/77. Minun versio alkaa myöskin suoraan sarjakuvasta (sivu 3) ja loppuu sivulle 49. Sivu 50 tyhjä (viimeisen lehden takapuoli). Ei varmuutta, mutta ei tiettävästi esisivua.
- Cocco Bill: Kauniit, pahat ja rumat (29 sivua; Cocco Bill #17: "Il Cocco bello il brutto e il cattivo")
- Zorry Kid: Zorrychicchirikid! (8 sivua; Zorry Kid #5: "Zorry Chicchirikid!")
- Zorry Kid: Zumparappappà! (10 sivua; Zorry Kid #4: "Zorry Zumparappappà!")
8. Cocco Bill ja Kanansilmä 3/77. Minun kappale alkaa myös suoraan sarjakuvasivulta 3 ja päättyy sarjakuvasivuun 50. Ei esi- eikä loppusivuja, tosin ei varmuutta.
- Cocco Bill: Cocco ja kova kamomilla (8 sivua; Cocco Bill #22: "Coccobrillo")
- Kananjalka (30 sivua; "Gamba di quaglia")
- Cocco Bill: Coccoùgh! (10 sivua; Cocco Bill #23: "Coccoùgh!")
9. Cocco Bill ja kummitukset 1/78. Minun versio alkaa esisivulla. Sarjakuvasivu (se sinun ensimmäinen) on heti esisivun jälkeen. Sarjakuvat loppuvat sivulle 49 ja sivun takaosa on tyhjä.
- Cocco Bill ja kummitukset (21 sivua; Cocco Bill #12: "Cocco Bill nell'aldiquà")
- Roomeo ja Juulia (14 sivua)
- Tilulilulei (10 sivua; "Tilulilulei")
10. Cocco Bill: Pottumainen juttu 1/79. Minun kappale on aika huonossa kunnossa, mutta siinä ei ole esi- eikä loppusivuja. Ei varmuutta onko koskaan ollutkaan.
- Cocco Bill: Pottumainen juttu (8x 6 sivua; julkaistu alunperin jatkiksena, mutta ovat yhtä tarinaa Cocco Bill #36-43: "Cocco patata")
Myös minun kopiot ovat osittain huonossa kunnossa; huonot liimat. Myös lehtien paperi on surkeaa, paitsi viimeisessä, jossa on verrattain hyvä paperin laatu. "Kauniit, pahat ja rumat" on kaikkein surkein esitys, sillä tarina on kaiketikki julkaistu leveässä formaatissa ja suomalaisessa alpparissa ruudut on paiskottu varsin rumasti sivuille. Alpparin ensimmäinen sivu antaa osviittaa, miltä sarjakuva näytti alunperin (tosin sieltäkin on jätetty yksi strippi pois ja se on siirretty seuraavalle sivulle, josta tarinan silpominen alkaa).
Cocco Billeistä lisää info (enkuksi) kotisivulta:
Cocco Bill in MuutaNetSidSid Keränen
The President of
Cocco Bill in Finland