Kirjoittaja Aihe: Blueberry  (Luettu 332247 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

h00k00

• Jäsen
Vs: Blueberry
« Vastaus #75 : 05.04.2005 klo 21:00:13 »
Kolmaskin jäi kesken.

Moni sarjahan Zoomissa jäi kesken, mutta tuo Wyomingin sudet näyttää tulleen kokonaan (vai onko tarinassa sivuja enemmän kuin 43?)

tertsi

• Vieras
« Vastaus #76 : 05.04.2005 klo 21:20:16 »
Hetkonen:

Eikös "Taivas on punainen Laramien yllä" tullut vielä tuon "Wyomingin susien" jälkeen.

Minulla on näet sellainen tunne, että olen lukenut tuon Laramien suomeksi. Enkä ole voinut lukea sitä missään muualla kuin Zoomissa.

h00k00

• Jäsen
« Vastaus #77 : 05.04.2005 klo 23:00:45 »
Eikös "Taivas on punainen Laramien yllä" tullut vielä tuon "Wyomingin susien" jälkeen.

Minulla on näet sellainen tunne, että olen lukenut tuon Laramien suomeksi. Enkä ole voinut lukea sitä missään muualla kuin Zoomissa.
Zoom-lehdissä tuota Laramie-tarinaa ei ainakaan tullut, eikä kai Zoom-albuminakaan. Itse olen lukenut tuon vain ruotsiksi.

Anonyymi

• Jäsen
« Vastaus #78 : 06.04.2005 klo 07:25:09 »
Moni sarjahan Zoomissa jäi kesken, mutta tuo Wyomingin sudet näyttää tulleen kokonaan (vai onko tarinassa sivuja enemmän kuin 43?)

Kappas niin tosiaan, muistikuvani valehtelivat minulle. Siinähän lukee Zoomin viimeisessä numerossa viimeisen ruudun alla selvästi LOPPU.

Janne

• Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #79 : 06.04.2005 klo 08:48:46 »
Olen aika monesta paikasta saanut lukea, että se kolmas juttu loppuu kesken. Yleinen harhaluulo siis. Mistähän johtuu? En kuitenkaan tohtinut heti ruveta vänkäämään, kun ei zoom ollut käden ulottuvilla ja pelkäsin häpäiseväni itseni  ;D. Anyway, oli kiva yllätys viime kesänä, kun sain zoomit kasaan, että eihän se mitään kesken lopu, vaikka tosiaan niin luulin.
"Tex-tieteen yli-morisco"

tertsi

• Vieras
« Vastaus #80 : 06.04.2005 klo 11:07:25 »

Tässä Wyomingin susien kaksi viimeistä sivua.

Tarina loppuu varsinaisesti vasemmanpuoleiseen sivuun (45) ja viimeisellä (46) sivulla on vain tuo iso kuva Red Dustista matkalla kohti uusia seikkailuja.

trendkiller

• Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #81 : 06.04.2005 klo 15:05:43 »
Mitäs mitäs?? Onko uusi Blueberry jo ilmestynyt, kun Liken nettisivuilla lupaillaan vasta toukokuuksi.
Welcome back, Frank.

Lurker

• Vieras
« Vastaus #82 : 12.05.2005 klo 19:13:43 »
Washingtonin käskyllä (Jalava) on hyvää, eurooppalaista laatusarjakuvaa. William Vancen vähän puupökkelömäinen piirrostyyli ei yllä Giraudin tasolle, mutta itse tarina on taattua laatua.

Kertomuksessa on paljon henkilöitä ja Blueberryä on etäännytetty vähän taustalle. Ratkaisu on hyvä, sillä Blueberry on muutettu muiden silmissä lähes ihmemieheksi, joka putkahtaa esiin milloin mistäkin luukusta pelastamaan kaikki "varmalta" kuolemalta.

Ja jälleen kerran voi ihailla täydellistä ajankuvausta, kaikki on oikein, aseet, varusteet, rakennukset ja asut.  Blueberry on myös sarja, jossa luonto ja vuodenajat ovat olemassa.

VesaK

• Toimittaja
  • *
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #83 : 12.05.2005 klo 22:18:39 »
Mitäs mitäs?? Onko uusi Blueberry jo ilmestynyt, kun Liken nettisivuilla lupaillaan vasta toukokuuksi.

Jos meinaat Arizona Love -albbua niin onhan se. Mutta Mister Blueberry tulee vasta syksyllä.
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

Janne

• Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #84 : 13.05.2005 klo 10:55:13 »
ja mitäsmitäs? Onko nyt sitten Jalavalta ilmestynyt uusi Blueberry? Eli se, jota lupailtiin huhtikuulle?
"Tex-tieteen yli-morisco"

Lurker

• Vieras
« Vastaus #85 : 13.05.2005 klo 11:49:04 »
Blueberry-keskustelut näyttävät yhdistyneen yhden ketjun alle...

Tarinakaaren huipentuma Arizona Love todisti jälleen kerran, että sittenkin kaikkein parasta on se aika ennen onnen täyttymistä... mutta näin pitikin käydä. Mike on jälleen valmis uusiin seikkailuihin.

Jotenkin pidin seikkailullisesta Mister Blueberrystä melkein enemmän kuin Arizona Lovesta. Jälkimmäisen kansi on kyllä upea, tuli ihan mieleen Tuulen viemää!

VesaK

• Toimittaja
  • *
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #86 : 16.05.2005 klo 18:31:03 »
Francois Corteggianin kirjoittamaa ja Michel Blanc-Dumontin piirtämää Blueberryn nuoruutta on tulossa syyskuussa alkukielellä, osa 14: Le Boucher de Cincinnati (Cincinnatin teurastaja).   www.dargaud.com
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

tertsi

• Vieras
« Vastaus #87 : 16.05.2005 klo 19:05:25 »
Lurker taitaa tarkoittaa Marshall eikä Mister.

Mister Blueberry on tää uusin sykli ja tapahtuu Tombstonessa.
Ilmestyy syksyllä, siis.

Lurker

• Vieras
« Vastaus #88 : 17.05.2005 klo 07:13:34 »
Lurker taitaa tarkoittaa Marshall eikä Mister.

Mister Blueberry on tää uusin sykli ja tapahtuu Tombstonessa.
Ilmestyy syksyllä, siis.

Täytyy myöntää että väärin meni... mielessä pyöri jo tuleva sarja. Tarkoitin tosiaankin että pidin tästä uudesta Marshal Blueberrysta (onko se marshal yhdellä ällällä?). Alkavat mennä sekaisin nämä Bluberry-sarjat...

tertsi

• Vieras
« Vastaus #89 : 17.05.2005 klo 09:42:40 »
Joo, yksi ällä. Vaikeita nuo vierasperäiset sanat.