oh, sano eemeli...
enpä tiennyt että MUN tai kustantajani olisi pitäny tyrkyttää arvostelukappaletta!
Etenkin kuin luulin että TÄMÄ on tämmönen virtuaalisivusto, jolla tuskin on edes postisosoitetta?
Tällä sarjakuvain alallahan on alan käytäntö että yleensä "kriitikot" anelee just niitä ILMASIA "arvostelukappaleita" vaikkei sitä arvostelua IKINÄ ilmesty (esim. Harri Römpötti kyllä pyysi arvostelukapaleen Nuoruudesta(kin)mutta arvostelu on jäänyt YHÄ multa näkemättä...!), katsootaan ny sitte... ja tietenki JUURI NÄIN ovat tuohduksissaan ELLEIVÄT saa ilmasia albumeita omiin kokelmiinsa.
Todettakoon että Kultaisen nuoruuden kustantaja (Moreeni kustannus) ON pienehkö tekijä, eivätkä resurssit riitä voiteluun ihan samalla lailla kuin WSOY'llä ! :/
Joten, kenelle lähetetään siis arvostelukappale, saa vastata mulle myös yksityisesti jos pelottaa... (

)
...ja joo ymmärrän ettei AINA mahdu lehteen/tai virtuaalilärpäkkeisiin edes kriitikon omista suosikeista (lue: kavereista!)) arvosteluja,mutta 20 vuotta TÄTÄ amatöörien suhmurointia sarjakuvapelleilyä seuranneena, en ole ihan niin sinisilmäinen kuin haluisin olla.
EDIT. kävin NYT just katsomassa arvostelukappalekäytäntöänne... eikä se ole ainakaa LIIAN simppeli, ei yhtään osoitetta näkyvissä...?

. No arvostelukappaleen saa joko suoraan Moreenista tai mua lähestymällä,
...mä MYYN niitä!