Kultaisen Nuoruuden neliosaisen trilogian kolmas osa: Espanjalainen Saunaretki kiittää Helsingin festaroinneista ja mukavista fiiliksistä, suht väsynyt mut onnellinen, yhä. Mukavia uusia ihmiskohtaamisia ja tietty vanhat frendit on kiva nähdä näin kahdesti vuodessam, joskus jopa useamminkin!!
)))))))))))
Mä huokaisen helpotuksesta, NYT; kahden vuoden savotta/duuni ohi, ja hillot eiku kirja purkissa, paketissa ja uusi vielä kaukainen esapnajalaisella aikataululla tehdään kolmessa vuodessa.. . Tosin seuraavaa albumia varten olen (onneksi!!) tehnyt kuvakäsiksen jo 15 vuotta sitten, se nopeuttaako se seuraavan albumin varsinaista piirtämista jää nähtäväksi. Kuten onko se kultaisten nuoruuksien saagan viimeinen osio, aikajärjestyksessä, kun Lapsuusalbumiki kiinnostaa, sillekin on jo otsikko olemassa,mutta kun sarjakuvapirtäjillä on aina pulaa uusista (hyvistä!)ideoista ; jotkut jopa kalastalee niitä ihan julgisestikin, maksamatta penniäkään "käsikirjoittajalle", NIIN en pane sitä tähän, varastettavaksi, haha... ja sekin tulee, siis julkaisu ei varkaus, käsittäen vuodet 1963-1977, kun on aika.
Piirtäminen on yha kivaa, vaikka neljännesvuosisadan pyykki, menikin jo mut nää "elämän likaamat kalsarit" on pestävä, kunnes ei ole enää pestävää. Olis kauheeta jos pitäsi olla, kuin eräät nimeltämainitsemattomat fiktiotaiteilijat, keksiä valheita ja satuja, aikuiselle..........lapsista ny puhumattakaa, hahahahahaaaaaa! Toisin kun eräät luulee ei lapset ole vaativin yleisö tahi ostavataho, ............eihän kakruilla ole mitään rahaakaan, ellei mutsi anna, heh.
*Typomogailu korjattu & lisää herjattu: ÄLäskimooses kiusaa mua, ilmeisen tahallaan..... ha ha haa!!