Äänestäjiä yhteensä: 206
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
1)Vieläkö olette samaa mieltä käsin-ja konepiirtäjät?2)Olisiko Samsungin uusi tablettikone mitään näillä markkinoilla?Voisiko sillä jopa piirtääkin....Kovasti kutkuttaisi sen hankinta, jospa kotiväen saisi suopeaksi näillä perusteilla.3)Värittäminenhän on vain pelkkää rutinatekniikkaa,ruiskua sinne,kaatoja tänne ,sanko maalia tuonne, ja voilaa!
Tekniikka on kehittynyt viime aikoina huimin askelin.Vieläkö olette samaa mieltä käsin-ja konepiirtäjät?Olisiko Samsungin uusi tablettikone mitään näillä markkinoilla?Voisiko sillä jopa piirtääkin....Kovasti kutkuttaisi sen hankinta, jospa kotiväen saisi suopeaksi näillä perusteilla.Itse kyllä aion opetella uudelleen värittämään koneella, mutta piirtämisen tekisin vielä käsin.Värittäminenhän on vain pelkkää rutinatekniikkaa,ruiskua sinne,kaatoja tänne ,sanko maalia tuonne, ja voilaa!
Joten jokainen löytää oman tapansa piirtää onpa kyseessä sitten tietokoneella ja perinteisillä tavoilla tehty kuva tai sarjakuva sivu. Sanoisin näin, että molemmat ovat yhtä tärkeitä eikä kukaan mielestäni voi sanoa, kumpi on juuri se oikea tapa tehdä taidetta.
Kolmas ongelma on se, että tietokoneella on liian helppo tunkea sivu täyteen yksityiskohtia.
Itse tiedän ettei minulla olisi käyttöä kosketusnäyttö/taideohjelmille koska en aio ostaa mitään tehomyllyä sen takia kun vain 'piirtelen'. Sen jälkeen kun on julkaisu tullut ja JOS elämä näyttää valuutaa sitten varmasti tarpeen mukaan siirryn iMac:iin. (Tai joku muu Mac hinnan ja tarpeen mukaan) Joka tapauksessa aion taiteilla käsin niin kauvan kunnes olen oppinut sen mikä miellyttää ns kuluttajia, toisinsanoen kavereita. Kaikki aikanaan. Kunnes juurrumme pääteisiin.