0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Onneksi ilmoituksessa oli tämä lauseenpätkä: "...uusia mielenkiintoisia on tulossa tilalle."
mutta tilalle on tullut mangapokkareita (joista rehellisyyden nimissä valtaosa tuntuu kantavan Sangatsun logoa). En muista lapsuudestani 90-luvulla, että sarjakuvalla olisi koskaan ollut yhtä montaa hyllymetriä paikallisessa Prismassa kuin tänä päivänä.. tai vuonna 2011. Kenties asiat olivat eri tavalla 60/70-luvulla, mutta eivät minun elinaikanani.
Noh, ei sekään ole kovin "monipuolista" että on hyllymetritolkuittain juuri tätä (yhä) muodissa olevaa mangaa. Ainakin itseäni suorastaan turhauttaa käydä katsomassa esim. Ärrän hyllyjä ja huomata että juu ei, mangaa on taas tullut, mitään muuta ei. Siksipä luenkin nykyisin hirmuusesti englannin kielisenä kirjastoista sarjiksia kun lehtipisteistä ei vaan löydy minua kiinnostavia sarjiksia tarpeeksi usein. Kun Ryhmis ja Hämiskin alkavat jo tympiä kaiken lisäksi.Tiedän: vali vali...mutta kun asia nyt vain ON näin.
Näinähän se on sarjakuvaLEHTIEN määrä on vähentynyt ja pokkarimutoisten määrä lisääntynyt mm. Ken Parker, Demian, Tex Kronikka, Mangat jne...Joten voiton puolella ollaan, kuitenkin!
Joten voiton puolella ollaan, kuitenkin!
Näinähän se on sarjakuvaLEHTIEN määrä on vähentynyt ja pokkarimutoisten määrä lisääntynyt mm. Ken Parker, Demian, Tex Kronikka, Mangat jne...Samalla myös sarjakuvakirjojen määrä on noussut mm. Rämeen Olento, Shokki, Hämis vuosikerrat, Incal jne....Joten voiton puolella ollaan, kuitenkin!
En muista lapsuudestani 90-luvulla, että sarjakuvalla olisi koskaan ollut yhtä montaa hyllymetriä paikallisessa Prismassa kuin tänä päivänä.. tai vuonna 2011. Kenties asiat olivat eri tavalla 60/70-luvulla, mutta eivät minun elinaikanani.
Ei noita lastenpuuhalehtiä itketä Kvaakin etusivullakaan, ja niitä tulee ja menee sitä mukaa kun joku peli tai animaatio on suosittu.
Mustanaamion arvo brändinä on aika iso. Egmont hukkaa lopettamisella enemmän kuin yhden lehden.