Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Arvostelut: Mestaaja omilla nettisivuillaan (14.05.2012 klo 17:07:17)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
27.05.2012, klo 04:12:18

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
355627 viestiä 8529 aihetta kirjoittanut 6032 jäsentä. Uusin jäsen: salamanterinainen
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Aku Ankka ja kumppanit
| | |-+  "Roope ja kumppanit Euroopassa", hyvä vai typerä?
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 [3] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: "Roope ja kumppanit Euroopassa", hyvä vai typerä?  (Luettu 7503 kertaa)
helmi
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #30 : 11.12.2007, klo 17:49:12 »

Mä en oo huomannu mitään vikaa siinä sarjassa. Paitsi se että niitä juttuja vois ees hieman muuttaa!
tallennettu
527340
Vieras
« Vastaus #31 : 13.12.2007, klo 07:36:29 »

Minun täytyy kyllä myöntää, että nykyään postilaatikkoon tupsahtavat Ankat jäävät järjestänsä luettua.    Undecided
tallennettu
TeppoV
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #32 : 03.01.2008, klo 15:57:10 »

ettei nykyään haluta enää pitkiä eeppisiä seikkailuja, lyhyitä pikkutarinoita vain. Kova vauhti ja nopea vaihtelu riittää.

Surullista on jos nykynuoriso on noin lyhytjänteistä. Eivätkö nykyajan lapset enää pidä Barksin pitkistä seikkailusta, jotka ovat mielestä aivan huippuja, aivan eri planeetalta kuin nykyiset typerät sarjat.
tallennettu
Jukka Laine
Maestro
Ylläpitäjä
Paikalla

Sukupuoli: mies

« Vastaus #33 : 06.01.2008, klo 16:57:20 »

Enpä tiedä, taskaritarinoissa on ollut paljonkin pidempiä sarjoja kuin Barksin pisimmät sarjat. Syy on jossain muussa.
tallennettu

"I, Jukka, will tell you what you wish to know" -rigeliläinen mutantti, Thor # 218, Dec. 1973-
Barks92
Jäsen
Poissa

« Vastaus #34 : 06.01.2008, klo 17:07:10 »

Surullista on jos nykynuoriso on noin lyhytjänteistä. Eivätkö nykyajan lapset enää pidä Barksin pitkistä seikkailusta, jotka ovat mielestä aivan huippuja, aivan eri planeetalta kuin nykyiset typerät sarjat.
Minä ainakin tykään eniten Barksin ja Rosan pitkistä tarinoista ja olen nuori  Wink
tallennettu

Perego ist da legend.
Crosby
Jäsen
Poissa

« Vastaus #35 : 06.01.2008, klo 21:36:01 »

Kyllä minäkin tahtoisin mielettömän kovasti nähdä pitkiä sarjoja tyyliin Barks ja Rosa ja harvassa mielestäni ovat sellaiset kommentit ettei haluttaisi. Kustantajathan noita karttelevat nykyään kai, mutta omiin korviini ei ole ainakaan Suomessa kantautunut, etteikö pitkät sarjat kelpaisi. Muista maista en sitten tiedä. Itseäni ärsyttää suunnattomasti nykytarinoiden lyhyys ja taso.  Ja olen tosiaan syntynyt vuonna -92 että olen suhteellisen nuori.
tallennettu
Wierdo
Närkästynyt kuluttaja
Jäsen
Poissa

Hard Duck Halitulihei!

« Vastaus #36 : 06.01.2008, klo 22:33:42 »

Toivotaan, että tämä "hyvien tarinoiden tauko" ei kestä pitkään.
tallennettu
Timo Ronkainen
professionaali amatööri
Toimittaja
**
Poissa

"Ja rangaistus on greippi!"

« Vastaus #37 : 06.01.2008, klo 22:42:47 »

Enpä tiedä, taskaritarinoissa on ollut paljonkin pidempiä sarjoja kuin Barksin pisimmät sarjat. Syy on jossain muussa.

Se on kuitenkin se selitys minkä ne Egmontilla antaa. Italiassa ollaan kai sitten erilaisia.

Timo
tallennettu

Amerikkalainen sanakirjamääritelmä 1950-luvulta.
http://suttuvihko.vuodatus.net/
vesapai
V
Jäsen
Poissa

« Vastaus #38 : 06.01.2008, klo 22:45:49 »

Kustantajathan noita karttelevat nykyään kai, mutta omiin korviini ei ole ainakaan Suomessa kantautunut, etteikö pitkät sarjat kelpaisi.

Kyllä suomalaiset ankkafanit lukisivat mieluusti pidempiä tarinoita, mutta Suomi on monella tapaa poikkeus, jo Aku Ankan lukijarakenteesta johtuen (suurin osa tilaajia, ei irtonumero-ostajia kuten muissa maissa). Suomessa on viisi miljoonaa asukasta, ja vaikka prosentuaalisesti ankkalukijoita on kansalaisista aika iso joukko, silti määrällisesti suomalaisia on niin vähän, että tämän maan ankkahalut eivät ihan yksin riitä kääntämään koko Euroopan kelkkaa kohti pidempiä tarinoita.

Egmont - ja muut kustantajat - haluavat sitä mikä parhaiten käy kaupaksi. Ja juuri nyt pitkät tarinat, jatkosarjoista puhumattakaan, eivät oikein ole huutoa Aku Ankan tyylisissä lehdissä.
tallennettu

"Maailman turhien asioiden joukossa sarjakuvat edustavat kärkipäätä! Kaiken lisäksi ne ovat kalliita."
-Roope Ankka (AATK #252)
http://iki.fi/vesa.saarinen/
TeppoV
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #39 : 07.01.2008, klo 21:33:09 »

Minä ainakin tykään eniten Barksin ja Rosan pitkistä tarinoista ja olen nuori  Wink

Kiva kuulla, niin minäkin pidän vaikka olen jo vanha (38v.) setä.
tallennettu
Jukka Laine
Maestro
Ylläpitäjä
Paikalla

« Vastaus #40 : 27.12.2009, klo 11:10:25 »

Nyt ankkojen Suomen-seikkailu on myös jenkkien luettavissa. Uncle Scrooge # 386.
tallennettu

"I, Jukka, will tell you what you wish to know" -rigeliläinen mutantti, Thor # 218, Dec. 1973-
Sivuja: 1 2 [3] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: