Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Uutiset: Sarjakuva-Finlandia Ville Tietäväiselle (04.05.2012 klo 11:38:30)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
27.05.2012, klo 06:17:15

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
355629 viestiä 8529 aihetta kirjoittanut 6032 jäsentä. Uusin jäsen: salamanterinainen
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Kritiikki ja sarjakuva mediassa
| | |-+  Luetko Sarjainfoa?
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Äänestys
Kysymys: Luetko Sarjainfoa?
Kyllä, tilaan lehteä ja olen Sarjakuvaseuran jäsen - 95 (38.9%)
Ostan irtonumeroita vain satunnaisesti - 13 (5.3%)
Luen, kirjastossa - 60 (24.6%)
En, turhan elitistinen - 14 (5.7%)
En, turhan vaikeasti saatava - 24 (9.8%)
Mikä ihmeen Sarjainfo? - 38 (15.6%)
Äänestäjiä yhteensä: 226

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6 7 ... 47 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Luetko Sarjainfoa?  (Luettu 91911 kertaa)
Leo
Valvoja
Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #15 : 03.02.2004, klo 17:18:18 »

Eikös niitä jostain kirjakaupoista saanut?
tallennettu
Jukka
Avustava toimittaja
*
Poissa

« Vastaus #16 : 03.02.2004, klo 17:34:20 »

Oon tilannut sitä nyt vuoden verran ja täytyy olla tyytyväinen lukemaansa. Tietenkään minulla ei ole vertailukohtaa vanhempiin numeroihin, mutta suosittelen ehdottomasti kaikille sarjakuvan parissa pyöriville.
Kuten jokutaisi jo mainita, olisi moneen tekijään kyllä jäänyt tutustumatta ilman sarjainfoa.
tallennettu

Petteri Oja
Juudas itselleen
Avustava toimittaja
*
Poissa

« Vastaus #17 : 03.02.2004, klo 19:21:17 »

Miten jotkut saavat Marvelit hajalle? Olen ostanut kaikki tuoreeltaan (myös Sarjakuvalehdet ja Spessut) eikä yksikään ole vielä hajonnut. Asiaahan puitiin jo Mail-Manin palstalla.

En minä tiiä. Hämis Spessu 1990 (52-s.) ja Deathlok (200 s.) ovat ihan palasina, vaikka nepä ovatkin ääritapauksia sivumääriltään. 90-luvun satasivuisissa Marveleissa oli aina välillä sellaisia numeroita joiden kannet meinasivat irrota itsekseen. Ehkä minä sain huonoliimaisia kappaleita tai sitten kämpässäni on jotain pahoja virtauksia. Eikös pari vuotta sitten tilaajille lähetetty yksi Mega uusiksi, kun se oli vahingossa liimattu syljellä? Mulla kyseinen numero pysyi kasassa ihan ongelmitta.
tallennettu

Jukka Laine
Maestro
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #18 : 03.02.2004, klo 21:10:20 »

Ehkä minä sain huonoliimaisia kappaleita tai sitten kämpässäni on jotain pahoja virtauksia. Eikös pari vuotta sitten tilaajille lähetetty yksi Mega uusiksi, kun se oli vahingossa liimattu syljellä? Mulla kyseinen numero pysyi kasassa ihan ongelmitta.

Outoa. On minullakin erinäisiä julkaisuja levinnyt, mutta ei yhtään Marvelia. Postista tuossa aikaisemmin valitettiin. Itse en ole tilannut koskaan noita vaan aina ostanut ja vielä erikseen katsonut että saan siistin kappaleen.

Tuossa liimaselkien kokoelmaa hyllyssä juuri pläräsin ja ihan piti ihailla että kaikki ovat virheettömiä.
tallennettu

"I, Jukka, will tell you what you wish to know" -rigeliläinen mutantti, Thor # 218, Dec. 1973-
Timo Ronkainen
professionaali amatööri
Toimittaja
**
Poissa

"Ja rangaistus on greippi!"

« Vastaus #19 : 03.02.2004, klo 23:26:40 »

Tuossa oli sellainenkin vaihtoehto, että irtonumeroita satunnaisesti. Mistä?? Ei taida missään lähi R-kioskeissa olla.

Kaikissa Akateemisissa Kirjakaupoissa, lehtihyllyssä. Ainakin pitäisi. Ainakin Turku, Tampere, Helsinki. Ehkä muuallakin. Mars kauppaan! Smiley

Timo
tallennettu

Amerikkalainen sanakirjamääritelmä 1950-luvulta.
http://suttuvihko.vuodatus.net/
Osku
Jäsen
Poissa

Kvaak!

« Vastaus #20 : 04.02.2004, klo 15:13:09 »

Pistin lopulta "Luen kirjastossa", koska tapanani on lukaista lehti ensin pikaisesti kirjastossa ja jos siitä löytyy n. 2 kpl kiinnostavia artikkeleja ostan lehden. Jotenkin jäseneksi liittyminen/tilaaminen ei ole houkuttanut.
tallennettu
Justus
Jäsen
Poissa

Ralf on Kuningas

« Vastaus #21 : 11.02.2004, klo 15:40:11 »

Minä en häpeäkseni koskaan edes nähnyt Sarjainfoa. Tiedän siitä Kvaakin perusteella, en muuten. Se on Suomen Sarjakuvaseuran lehti? En ole koskaan sitä nähnyt, kuten moni ei varmasti ole Skeptikko tai Vapaa-ajattelija -lehtiä nähnyt. Nekin ovat lähinnä tilattavia lehtiä ja seurojen sisältä.

Mikään ei ärsytä niin paljon kuin liimauksistaan irtoava albumi. Liiman laatu ja liimapinta-ala vaikuttanevat. Yleensä, mitä vanhempi painotuote, sitä helpommin siitä lähtee sivuja. Liima kuivuu ja hapristuu aikaa myöten. Siksi kai muovipussissa pitäminen olisi hyvä, mutta minä luenkin niitä.
tallennettu
tomi
Uusi jäsen
*
Poissa

Kvaak!

« Vastaus #22 : 11.02.2004, klo 15:45:23 »

huomasin tuossa eilen kirjastossa että uusi Sarjainfo on ilmestynyt. sitä selaillessani totesin että hyviä artikkeleja on niin paljon että taidan aikaa säästääkseni ostaa kyseisen lehden kotiin, toisin kuitenkin kävi.

...pyörin viisi tuntia ympäri pääkaupunkiseutua etsimässä tätä halvatun lehteä mutta periksi en antanut, ja samalla minuun iski joku kirottu shoppailuinto muutenkin ja tuhlasin yli 200 markkaa piirustusvälineisiin ym. mutta lopulta myös löysin Sarjainfon, ITÄKESKUKSEN STOKKAN LEHTIOSASTOLTA. sieltä sitä siis saa, nyt sen tiedän! ...tiedoksi muillekin.

...no oli se kuitenkin sen arvoista. SE ON HYVÄ LEHTI.
tallennettu
Timo Ronkainen
professionaali amatööri
Toimittaja
**
Poissa

« Vastaus #23 : 11.02.2004, klo 15:48:02 »

...pyörin viisi tuntia ympäri pääkaupunkiseutua etsimässä tätä halvatun lehteä mutta periksi en antanut,
Eikös sitä ole ollut ihan ydinkeskustassa, Akateemisessa kirjakaupassa?

Timo
« Viimeksi muokattu: 11.02.2004, klo 15:48:35 kirjoittanut Timo Ronkainen » tallennettu

irappan
Jäsen
Poissa

« Vastaus #24 : 11.02.2004, klo 16:22:42 »

...pyörin viisi tuntia ympäri pääkaupunkiseutua etsimässä tätä halvatun lehteä mutta periksi en antanut,
Eikös sitä ole ollut ihan ydinkeskustassa, Akateemisessa kirjakaupassa?

Timo

Ja Kiasmastakin sitä löytyy.
tallennettu

http://nappari.vuodatus.net/
"Muistan jokaisen minuutin lapsuudestani - olen vieläkin katkera."      -Daniel Clowes
"Kun täytän 46 ja ½ vuotta, perustan pilailupuodin!"      -Jorma Orava

Izzy
Jäsen
Poissa

Sukupuoli: nainen

iip

« Vastaus #25 : 12.02.2004, klo 15:06:09 »

Sain kun sainkin viimein maksettua Sarjainfon tilauksen joten voin ylpeästi ilmoittaa, että minäkin olen jäsen. On sitä jo suurinpiirtein vuoden tai yli tullut oltua, makselut vaan tahtoo päästä lipsumaan... Paha, paha. Tongue

On se vaan mahtava lehti, tulee yleensä koluttua läpikotaisin. Pisimpiä artikkeleita ei kyllä jaksa, ellei aihe ole erityisen mielenkiintoinen.

Sulho on joskus ihmetellyt, että kyllä niiden sarjakuvien täytyy olla mukava asia, kun jaksaa tillittää tuollaista monistenivaskapränttiä... Grin Välillä itsekin totean saman. Tottakai ne on!
tallennettu

What? No! We can't stop here! This is Bat Country!
kaltsu
Jäsen
Poissa

« Vastaus #26 : 12.02.2004, klo 15:21:18 »

Sulho on joskus ihmetellyt, että kyllä niiden sarjakuvien täytyy olla mukava asia, kun jaksaa tillittää tuollaista monistenivaskapränttiä... Grin

Monistenivaskapränttiä? Anttilan kuvastojako se sulho sitten tykkää lukea vai mitä? Grin
tallennettu

Izzy
Jäsen
Poissa

Sukupuoli: nainen

iip

« Vastaus #27 : 12.02.2004, klo 15:31:02 »

Monistenivaskapränttiä? Anttilan kuvastojako se sulho sitten tykkää lukea vai mitä? Grin

Hoh...
Ennemminkin Josefssonin kuvaston alusvaateosastoa... Jokin taso pitää olla. Wink Lehdessä pitäisi kuuleman mukaan olla niitä värikkäitä kuviakin niin olis kivempi. "Jaha".
tallennettu

What? No! We can't stop here! This is Bat Country!
Foxtrot
Kansan edustaja
Jäsen
Poissa

« Vastaus #28 : 13.02.2004, klo 01:08:22 »

Olisin vastannut "en lue", mutta vaihtoehdon poissaollessa valitsin "en, turhan elitistinen". Jos lukisin, varmaankin ostaisin tai tilaisin lehden.
tallennettu

Eläin on aina oikeassa.
Timo Ronkainen
professionaali amatööri
Toimittaja
**
Poissa

« Vastaus #29 : 13.02.2004, klo 15:36:09 »

Olisin vastannut "en lue",
Mutta onko se liian elitistinen (olis pitänyt laittaa se "en lue" ilman mitään krumeluureja)?? Eli miksi et lue?

Timo
tallennettu

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6 7 ... 47 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: