Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Uutiset: Läskimooses, suomalainen sarjakuvalehti (03.05.2012 klo 18:02:10)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
26.05.2012, klo 20:11:48

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
355613 viestiä 8528 aihetta kirjoittanut 6032 jäsentä. Uusin jäsen: salamanterinainen
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Manga ja anime
| | |-+  Time Stranger Kyoko
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 4 5 6 7 8 [9] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Time Stranger Kyoko  (Luettu 16106 kertaa)
Ms. Mistake
TItteli?!Mikä ihmeen titteli??! No, vaik, Ms. Mistake!!! No, ei... Jäsen
Uusi jäsen
*
Poissa

Sukupuoli: nainen

Kuka pitää mangasta?? No, MINÄ!!!

« Vastaus #120 : 06.04.2006, klo 18:46:54 »

TSK on yksi mun suosikki manga sarjoistani!Harmi, kun se jäi niin lyhyeksi...
tallennettu

Tämän viestin on kirjoittanut yksi maailman hulluimmista ja sekopäsimmistä tyypeistä, nimeltään Ms. Mistake!!! Menikö jakeluun xD!!??
Jukka Laine
Maestro
Ylläpitäjä
Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #121 : 03.05.2006, klo 23:25:04 »

Myyntiaikaa näkyisi olevan vuoden loppuun. Mutta minä en ole vieläkään lukenut sitä, vaikka ostin kaikki osat.

Nyt vasta luin nuo. Enpä ymmärtänyt mistä oli kyse, mutta en olekaan 12-vuotias tyttö. Siistiä piirrosjälkeä oli, ei siinä mitään. Mutta enpä taida enää noita tyttömangoja ostaa.
tallennettu

"I, Jukka, will tell you what you wish to know" -rigeliläinen mutantti, Thor # 218, Dec. 1973-
J. Suominen
Jäsen
Poissa

« Vastaus #122 : 04.05.2006, klo 11:09:41 »

Kesäkuun alkupuolella kauppoihin ja kioskeihin pelmahtaa saman tekijän Kamikaze Kaitou Jeanne. Monien mielestä Kyokoa parempi sarja. Se on myös yli tuplasti pidempi. Lohduttaa varmasti enemmän kuin paljon!
tallennettu
Laura Sivonen
Tunteikas siili
Valvoja
Poissa

« Vastaus #123 : 05.05.2006, klo 13:42:31 »

Nyt vasta luin nuo. Enpä ymmärtänyt mistä oli kyse, mutta en olekaan 12-vuotias tyttö. Siistiä piirrosjälkeä oli, ei siinä mitään. Mutta enpä taida enää noita tyttömangoja ostaa.
Älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Itseeni ei myöskään mokoma erityisesti purrut, mutta sen sijaan saman tekijän Full moon wo sagashite (valitan, jos typotin). Alku on melko höttöä söpöilyä, mutta tarina paranee loppua kohden. Useat (etenkin vanhemmat) tytöille tarkoitetut mangat ja animet alun yyyberkawaiisuudestaan huolimatta paranevat ja "kasvavat" mitä edemmäs päästään.
tallennettu

Dusting is a good example of the futility of trying to put things right. As soon as you dust, the fact of your next dusting has already been established.
Sanjisan91
Uusi jäsen
*
Poissa

Sukupuoli: mies

"Pöyristyttävä verilöyly"

« Vastaus #124 : 06.07.2006, klo 12:28:52 »

Itse pidin oikein paljon TSK:sta vaikka olenkin 14 vuotias "jätkä". Siinä on sitä jotakin mikä saa minulla aikaan välillä semmoisen tyttömäisen hihityksen... Cheesy Kannattaa omasta milestäni suhtautua avoimin mielin tähän sarjaan, silloin siitä saa irti paljon enemmän kuin jostain Aku Ankan teemataskareista.
tallennettu
AsagiTenka
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #125 : 19.07.2006, klo 11:36:55 »

Kesäkuun alkupuolella kauppoihin ja kioskeihin pelmahtaa saman tekijän Kamikaze Kaitou Jeanne. Monien mielestä Kyokoa parempi sarja. Se on myös yli tuplasti pidempi. Lohduttaa varmasti enemmän kuin paljon!
Hei, osaisitko sanoa tarkkaa lukua, kuinka monta osaa tuota on tulossa? Vaikutti tosiaan hiukan paremmalta sarjalta, kuin tuo TSK... Mutta jos siitä on tehty ylipitkä, niin sitten en tiedä, jaksanko alkaa kerätä koko sarjaa.
tallennettu
J. Suominen
Jäsen
Poissa

« Vastaus #126 : 19.07.2006, klo 11:43:50 »

Hei, osaisitko sanoa tarkkaa lukua, kuinka monta osaa tuota on tulossa? Vaikutti tosiaan hiukan paremmalta sarjalta, kuin tuo TSK... Mutta jos siitä on tehty ylipitkä, niin sitten en tiedä, jaksanko alkaa kerätä koko sarjaa.

Osaan. 7.
tallennettu
Neisi
Miss harvapää
Uusi jäsen
*
Poissa

Neisi kuittaa.,. :)

« Vastaus #127 : 12.10.2006, klo 14:16:44 »

Samoin! Harmittaa tosi paljon kun se on vaan kolme osanen sarja mutta, toisaalta ihan kiva että Arina tekee noita lyhyempiä sarjoja vertaa esim, Inuyashaan tai Ranmaan? Älyttömän pitkiä!!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 6 7 8 [9] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: