Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Artikkelit ja henkilökuvat: Sarjakuva, etymologisia aatoksia (23.05.2012 klo 18:00:00)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
26.05.2012, klo 17:07:19

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
355604 viestiä 8528 aihetta kirjoittanut 6032 jäsentä. Uusin jäsen: salamanterinainen
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Kvaak.fi
| |-+  Ajankohtaista
| | |-+  Kvaakista myös sarjakuvakauppa?
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Kvaakista myös sarjakuvakauppa?  (Luettu 41147 kertaa)
Jho
Jäsen
Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #60 : 30.08.2005, klo 14:09:00 »

Grafiasta en tiedä, mutta oma omakustanteiden hankintani ainakin lisääntyisi jollakulla sadalla prosentilla, mikäli kvaakin nettikauppa toteutuisi. Voisi ostaa sekä ei niin kiinnostavia kuin todella kiinnostavia sarjiksia pinkkana.
tallennettu

devilis6
Mr.Devilish
Jäsen
Poissa

To Live Is To Die...

« Vastaus #61 : 31.08.2005, klo 18:03:57 »

Olispahan joku paikka, jonne uskaltais maksaa kortilla...   Wink
tallennettu

Rami Selin
Avustava toimittaja
*
Poissa

Uskon kaiken

« Vastaus #62 : 01.09.2005, klo 15:43:54 »

Hyvä hyvä. Mutta ei sittenkään niin hyvä. Verkkokaupoista on meikäläisellä se huono muisto, että pakettia avatessa sen sisältä paljastuu aina jotenkin kolhiintunut kirja (esim. Bookplussasta tilaamani). Tietenkin, jos alpparit (tai mitä nyt ostaisinkaan) kuplamuovitettaisiin, niin sitten...

Hyllyltä toivoisin löytyvät uutta lukemistoa Ranska-Belgia-akselilta; Dupuy & Berberian, Trondheim jne. Myös työvälineet kiinnostaisivat. Keijo Ahlqvist antoi muutamisen päivää sitten minulle G-terän (Rannan sarjis aiheesta: G-terä) ja onhan se hieno, mutta hemmetti: Ne pitää tilata JAPANISTA. Tällaiset harvinaisuudet kiinnostaisivat.
tallennettu
Antti Vainio
Karpaattien nero
Avustava toimittaja
*
Poissa

« Vastaus #63 : 03.09.2005, klo 02:41:12 »

Täytyypä vaan todeta, että jos Grafia antaa rahaa verkkokauppaan ja galleriaan niin hämmästyisin kovasti. Verkkokauppoja on jo suomessa eikä Kvaakin verkkokauppa edustaisi mitään uutta - gallerioita on ollut ihan livenä - saati sitten webissä - ongelma vaan on se, että omakustanteille ei ihan oikeasti ole juurikaan kysyntää ja gallerioitakin on ihan kiva olla olemassa, mutta se onkin ainoa poitti - kävijät loistaa poissaolollaan. Toki jos ilmaista rahaa annetaan niin kannattaahan se ottaa vastaan.

Mä en ymmärrä. Sarjakuvat ja taidegalleriat edustaa kulttuurin kentän antipodeja. Jos tilaamani alunperinkin vähän tuhnuisesti painettu omakustanne on hiukan  nurkasta rypistynyt tai siinä on kahvitahra niin en hukuta suruani Virunvalgeaan tai mene jojoon. Olisi tosi kiva  jos paskan duunipäivän jälkeen postissa tai kotona olisi  odottamassa  ½kiloa aivan helvetin epämääräisiä sarjakuvia
tallennettu

"This country sucks. It's all about the nature and who the fuck cares about the nature".
gaston
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #64 : 03.09.2005, klo 17:39:39 »

Ranska-Belgia/ euroopalainen sarjakuva kiinnostaa. Hyvin piirrettyä (tintti,asterix,meziers,loisel..).Scifiä, fantasiaa, nykyaikaa... huumoria,seikkailua, erot...Ei mitään söherryksiä. Jos löytyy vain laatua, niin varmasti olen valmis tilaamaan ja postiin olen myös valmis luottamaan, että albumi on luettavissa, vaikka ei pomminkestävässä paketissa tulisikaan. Toiveena olisi myös se, että tuotteita selatessa olisi mahdollista myös katsoa yksi satunnainen sivu (myyjän valisema käy) kyseisestä albumista.mihin voi maksaa? Grin
tallennettu
haddokki
Jäsen
Poissa

« Vastaus #65 : 03.09.2005, klo 19:52:56 »

Eurooppalainen sarjakuva olis kova juttu kyllä. Myös englanninkielinen, koska harvahan on suomeksi käännetty.

Myös sarjakuvien säilytykseen liittyviä tavaroita meikäläinen tilais reilusti. Mm. laatikoita, pahveja ja muoveja, jos järkevään hintaan sais.
tallennettu

Jho
Jäsen
Poissa

« Vastaus #66 : 04.09.2005, klo 03:02:08 »

Paljonkos pitää saada rahaa kasaan? pistetäänkö hattu kiertämään?
tallennettu

Juha Kouvalainen
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #67 : 05.09.2005, klo 15:39:07 »

Paljonkos pitää saada rahaa kasaan? pistetäänkö hattu kiertämään?

Eihän tässä nyt mitään tämmöistä voi keltään vaatia - parasta hatun kierrätystä on se, että Kvaakkilaiset sitten vain ostaisivat kaupasta tuotteista, kunhan (ja jos) se nyt toteutuu.

Itse kuitenkin pidän tämän toteutumista nyt ihan mahdollisena - varmaa aikataulua en voi sanoa, mutta vuoden loppuun mennessä jotain varmaankin aikaan saan. Voipi hyvinkin nopeasti ponnahtaa pystyyn.
tallennettu

Lateksu
Jäsen
Poissa

« Vastaus #68 : 09.09.2005, klo 18:51:14 »

Se olisi mielestäni kannattavaa, että siellä sitten myytäisiin erikoisia piirrustus-välineitä, mm.tusseja, viivottimia ja sarjakuvan tekoon tarkoitettuja papereita. Myös oppaita olisi mukava saada sinne kauppaan. Ja kannatan myös, että juuri eurooppalaista sarjakuvaa myös. Itse en välttämättä kyllä tilaisi, koska mutsi ei antaisi tilata. Muuten kyllä. Ei muuta kuin puoti pystyyn vaan Cheesy.
tallennettu
Markku Myllymäki
Lyijykynän jatke
Galleriataiteilija
Poissa

/* You are not expected to understand this. */

« Vastaus #69 : 19.09.2005, klo 08:53:50 »

Tuo piirustusvälinejuttu on aika hyvä. On paljon kamaa mitä Suomesta ei vain saa. Mutta se on melkoista nappikauppaa (yksittäisten tavaroiden hinta taitaa olla aika pieni). Jos se toteutuu, olen kyllä ihan valmis maksamaan jo vaivannäöstä (paljonkohan joidenkin Hunttie, Gillottien ja Strathmore-nippujen tilaaminen mahtaakaan maksaa...).

tallennettu

When you earnestly believe you can compensate for a lack of skill by doubling your efforts,
there's no end to what you can't do.
juhaveltti
Toimittaja
**
Poissa

« Vastaus #70 : 29.09.2005, klo 00:49:19 »

Millä aikatululla Kvaakki-kauppa näillä näkymin on toteutumassa??
tallennettu

Veli Loponen
Isoveli
Ylläpitäjä
Poissa

<><

« Vastaus #71 : 29.09.2005, klo 10:23:38 »

Millä aikatululla Kvaakki-kauppa näillä näkymin on toteutumassa??
Usein helpottaa, jos lukee aikaisempia viestejä. Juha, joka siis yksin tätä puuhaa, kirjoittaa näin:
Itse kuitenkin pidän tämän toteutumista nyt ihan mahdollisena - varmaa aikataulua en voi sanoa, mutta vuoden loppuun mennessä jotain varmaankin aikaan saan. Voipi hyvinkin nopeasti ponnahtaa pystyyn.
tallennettu

Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva
KeBa
Uusi jäsen
*
Poissa

Sukupuoli: nainen

--> Angel Sanctyary <--

« Vastaus #72 : 01.10.2005, klo 21:57:14 »

Grin Grin Grin Se olis hienoo jos täältä vois ostaa manga sarjakuvia, itse olisin ainaskin valmis maksamaan muutaman euron toimituskuluista...
Olisikohan mahdollista maksaa Visalla? Tai mitä kakkia maksutapoja tulisi olemaan??  En lukenut kaikkia viestejä, joten anteeksi jos toistan samaa..
tallennettu

Käykää kaikki kattomassa DeviantArtissa piirrustuksiani:
http://kebappi.deviantart.com/gallery/
OKE OKE
Jäsen
Poissa

"Bring them to me"

« Vastaus #73 : 22.10.2005, klo 22:58:55 »

Se olisi mielestäni kannattavaa, että siellä sitten myytäisiin erikoisia piirrustus-välineitä, mm.tusseja, viivottimia ja sarjakuvan tekoon tarkoitettuja papereita. Myös oppaita olisi mukava saada sinne kauppaan. Ja kannatan myös, että juuri eurooppalaista sarjakuvaa myös. Itse en välttämättä kyllä tilaisi, koska mutsi ei antaisi tilata. Muuten kyllä. Ei muuta kuin puoti pystyyn vaan Cheesy.
sama juttu mut mun mutsi vois hyvinkin ostaa Grin
...antaa ostaa

Ylläpito: Yhdistin kaksi peräkkäistä viestiä. Kannattaa käyttää muokkaa-toimintoa. -Veli
« Viimeksi muokattu: 23.10.2005, klo 02:23:52 kirjoittanut Veli Loponen » tallennettu
Feikki
Jäsen
Poissa

"Truth is revealed in the smallest detail"

« Vastaus #74 : 23.10.2005, klo 16:17:34 »

Joo ja sit jostain hankitte kasan muoveja myytäväksi halpaan hintaan. Pääsee pistää koko kokoelman sitten muoveihin.
tallennettu

Englanninkielisiä Transformers sarjiksia saa tarjota!
Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: