Kirjoittaja Aihe: Helsingin sarjakuvafestarit 2008  (Luettu 49789 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Rami Rautkorpi

• Has been
  • Jäsen
Vs: Helsingin sarjakuvafestarit 2008
« Vastaus #150 : 12.09.2008 klo 09:13:33 »
AAAAA! Haluun mun B.R.A.S.H.-paidan! Enhän mä nakunakaan voi festareille mennä! Tuokaa se mulle sinne, kyllä mä maksan.

Tule tänään illalla Gloriaan, niin saat paitasi.
"Vaikka onhan joukossa Anssi Rauhalaa ja Rami Rautkorpea, jotka ovat paremmasta päästä verrattuina tekijöihin, joiden taso olisi jokin aika sitten supistunut omakustanteisiin ja sarjakuvaseurojen julkaisuihin." -- Kari T. Leppänen (https://tinyurl.com/ycbb3cw2)

Ninni

• Jäsen
« Vastaus #151 : 12.09.2008 klo 09:29:55 »
Ok. Huraa :-)

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #152 : 12.09.2008 klo 10:32:15 »
Voisko joku valaista mua (NYT SE TASKULAMPPU POIS MUN SILMISTÄNI!) ja sanua notta kun kaikkialla lukee notta Sarjisfestarit alkaa (alkoi!?) jo tänään niin onks tual jo kauhee meno siel salissa missä se nyh olikaan (Gloria?) ja kojuja ja semmottiista notta kun mää olen vielä töissä nih jos menoo on jo nih moneenkos sitä on, notta määki kerkeisin vaikka tänäpänä sinne jo ostoksille?  :P

Kuten biisissäkin jo sanuttiin: Won't you please please help meeeee!?

Grezen

• Jäsen
  • ¡Viva Zapata!
« Vastaus #153 : 12.09.2008 klo 10:38:39 »
Myyntipöydät ovat pystyssä vasta huomenna, eli lauantaina. Tänään on lähinnä aloitusbileitä yms. kissanristiäisiä.

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #154 : 12.09.2008 klo 11:16:56 »
Ai jaaaaa...     >:(  (miksi tuo hymiö muuten tässä kirjoitusvaiheessa näyttää VIHAISELTA kun se taas tuossa "valmiina" on ihan selvästi surullinen...? Olen siis saaaaad not maaaad)

Voi itkun kitku, mikä mainio tilaisuus lähteä töistä livohkaan aikaisin meni hukkaan!

Voinhan minä silti lähteä voinhan... >:D

Jyrki Vainio

• Mielikuvittelija
  • Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #155 : 12.09.2008 klo 12:40:35 »
AAAAA! Haluun mun B.R.A.S.H.-paidan! Enhän mä nakunakaan voi festareille mennä! Tuokaa se mulle sinne, kyllä mä maksan.

Jos menet festareille nakuna, veikkaan että ei tarvitse maksaa.  ;)

tertsi

• Vieras
« Vastaus #156 : 12.09.2008 klo 13:29:01 »
Kuulin, että eilen tai tänään olisi Hesarissa ollut juttua jostain sarjakuvapiirtäjästä.

Kukahan on kyseessä?

J. Suominen

• Jäsen
« Vastaus #157 : 12.09.2008 klo 13:44:32 »
Ok. Huraa :-)

Onkohan minullakin lauantaina syytä hihkua? Yksi paita on matkannut Turusta meikälle kohta vuoden...

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #158 : 12.09.2008 klo 14:18:20 »
Kuulin, että eilen tai tänään olisi Hesarissa ollut juttua jostain sarjakuvapiirtäjästä.
Kukahan on kyseessä?

Guy Delisle. Eilisessä lehdessä. Delisle livenä Glorian lavalla huomenna la klo 16.00. Haastattelijana Leif Packalén.
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

Lönkka

• Jäsen
  • Life goes on (except for those who die)
« Vastaus #159 : 13.09.2008 klo 08:58:32 »
Kuten Jyrki sanoi, nakuna festareille vaan.

Käsittääkseni ns. "cossaus" on sangen suosittua nykynuorison parissa.
Voisit sanoa että esität manga biblen Eevaa...

vesa saarinen

• Jäsen
« Vastaus #160 : 14.09.2008 klo 10:36:12 »
Huhhuh, onpa ollut rientoviikonvaihde. Iloisia ihmisiä laidasta laitaan, iloista menoa - ja viimeinin myös festaritiloissa aikaa ja tilaa hengittää. Me likes!
"Maailman turhien asioiden joukossa sarjakuvat edustavat kärkipäätä! Kaiken lisäksi ne ovat kalliita."
-Roope Ankka

Irene

• Jäsen
« Vastaus #161 : 14.09.2008 klo 11:56:26 »
G18 oli mainio tila pienlehtitaivaalle verrattuna Glorian yläkerran tungokseen. Nyt mahtui ihan oikeasti tutkailemaan kiinnostavaa tarjontaa ilman hengenahdistusta. :)
Lukupäiväkirjani: http://sbrunou.blogspot.com

Tuomas Tiainen

• Jäsen
« Vastaus #162 : 14.09.2008 klo 11:58:26 »
Jes, loistava lauantaipäivä! Mahtavasti pöytiä (ja niin vähän rahaa...), tukku mielenkiintoisia vieraita, aggressiivisia Suomi-mangan markkinoijia (uh..), omakustanteita, lisää pöytiä. Paras hetki oli ehkä kun Pauli Kalliolta heltisi omistuskirjoitus uuteen Ornette-alppariin.

Waltherý-haastattelu oli viihdyttävä ja informatiivinen. Tosin olisi ollut paikallaan heijastaa kankaalle näytteitä Natashasta eikä pyörittää ohjelmaa koko aikaa. Delisle-haastis oli jotenkin kankeasti toteutettu, eikä oikein kuulunut tarpeeksi hyvin lehtereille. Eilen ostettu Burma-albumi on toki mahtava tuotos, hienoa saada suomeksi!

Antti Vainio

• Karpaattien nero
  • Jäsen
« Vastaus #163 : 14.09.2008 klo 13:26:13 »
Mahtava meno, tiukka etukeno, onpa ollut mukava spektakulääri.. Minulla ei ole milloinkaan   niin ankea festivaalibudjetti kuin tänä vuonna jolloin kiinnostavaa ostettavaa suomeksi olisi enemmän kuin ehkä koskaan. Anteeksi kaikille kavereille joiden lehtiä tai albumeita en voinut nyt hankkia mutta viikon päästähän on suuri jalkapallo-orgia jolloin asia voidaan korjata ainakin osittain. Kiitos Villelle Vesantologiasta joka on hyvä, suorastaan erinomainen, käynnissä on vittu avaruussota. Jarlan Karvinen Suomessa on mykistävän hieno, jos minulta kysytään (ja vaikkei kysytä niin kerron kumminkin) niin Jarla  on tavoittanut vesuuden ytimen.
"This country sucks. It's all about the nature and who the fuck cares about the nature".

vesa saarinen

• Jäsen
« Vastaus #164 : 14.09.2008 klo 21:08:29 »
Seuraa festivaalitiedotus:

Kiitoooos kaikille kävijöille ja järjestäjille! Jeee!

Tiedotus päättyy.
"Maailman turhien asioiden joukossa sarjakuvat edustavat kärkipäätä! Kaiken lisäksi ne ovat kalliita."
-Roope Ankka