Kirjoittaja Aihe: Shokki ja Warren-kauhu (Creepy, Eerie, Vampirella) sekä Creeps/Shudder, Carmilla  (Luettu 139423 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
Postiljooni lukaisee ensin.

Tulee ruskeassa sinetöidyssä kuoressa.
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

poptique74

• Jäsen
Tulee ruskeassa sinetöidyssä kuoressa.

Niinhän ne aiemmatkin ovat tulleet...

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
Niinhän ne aiemmatkin ovat tulleet...

Olikin kommentti x-menin epäilyyn siitä että Posteljooni lukisi.

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
Tulli voinut pysäyttää (mulla pysäyttivät yhden sarjakuvalähetyksen Jenkkilästä).
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
Njam! Seuraavassa Creepyssä uutta matskua Corbenilta!

Lainaus
The Creeps magazine issue #7 will feature all new work from Original Warren artist Richard Corben. Corben’s work for Warren in the early 1970’s, in combination with his work for Heavy Metal magazine in the late 1970’s, catapulted him to international fame. Corben is back! We are looking forward to bringing you the very latest from this iconic and visionary creator in The Creeps #7!

poptique74

• Jäsen
Tulli voinut pysäyttää (mulla pysäyttivät yhden sarjakuvalähetyksen Jenkkilästä).

Kyllä nämä pienemmät lähetykset ovat tulleet ihan kotiin, nyt tuntuu kestävän jossain. Noh, pitänee laittaa viestiä, tiedä vaikka napsahtaa tuplanumero tuutista.  :laugh:

Dennis

• Jäsen
^En tiedä milloin tilasit tuon, mutta luulisi että olisi tullut jo.
Je suis alle kuuden euron pizza!

X-men

• Jäsen
Kyllä nämä pienemmät lähetykset ovat tulleet ihan kotiin, nyt tuntuu kestävän jossain. Noh, pitänee laittaa viestiä, tiedä vaikka napsahtaa tuplanumero tuutista.  :laugh:

Ei oos eurantakoodia?

Dennis

• Jäsen
Hain tänään Vampirella archives 14. postista. Warren-kausi lähestyy loppuaan, enää tulee yksi Warren-kauden kokooma ja sitten ei ole tietoa tuleeko mitään muuta.

Muistaakseni oli joitain Annual-juttuja, mutta oletettavasti ne olivat uusintoja?

X-men

• Jäsen
Muistaakseni oli joitain Annual-juttuja, mutta oletettavasti ne olivat uusintoja?

1 annual ja 1 special Warrenilta joissa oli uusintoja ja annualin pitäisi oleman archive 4ssa (sanoopi comicvine) ja special on sitten harvinaisuus itsessään ja ei löytynyt tietoa että onko missään archivessa, spessu tuli vuonna 1977 eli jos on archivessa niin on ollut jo.

poptique74

• Jäsen
Kyllähän se kutonen sieltä tulla tupsahti ja seiskakin on maksettu ennakkoon.

Mutta, mitenkäs täällä kotimaassa on käynyt? Shokki-kokoelmia ei liene näkyvissä, mitenkäs on Vampirellan laita?  ???

X-men

• Jäsen
Mutta, mitenkäs täällä kotimaassa on käynyt? Shokki-kokoelmia ei liene näkyvissä, mitenkäs on Vampirellan laita?  ???

Egmont tuskin julkaisee uutta (Dynamite) tai wanhaa (Warren, Harris) Vampia (kun muutenkin julkaisut on vähissä) ja RW julkaisee (pääasiassa) DCtä eli ei apua ehkä sieltäkään.

Dennis

• Jäsen
^Ei näytä siltä että tulee, Egmontin tämän vuoden kirjatarjonta näyttää niukalta. Tosin marras-joulukuun mahdollisia kirjajulkaisuja ei ole tiedossa, mutta kun tahti on näin vaisu niin en odottele ihmeitä.

Lisäys: Egmontin Facebookissa joku kyseli Vampirella 2. perään ja vastaus oli:

"Heti kun ykkönen myy tarpeeksi. (Mihin liittyen sellaista vinkkiä ihan kaikille, että jos joku meidän tuote on liian kallis omaan hyllyyn hankittavaksi, niin käväiskää toivomassa sitä lähikirjastoon. Kirjastot kun ovat nykyisin nihkeitä hankkimaan muita kuin varmasti liikkuvia tuotteita...)".
« Viimeksi muokattu: 21.07.2016 klo 19:12:24 kirjoittanut Dennis »

Dennis

• Jäsen
Onko joku jo saanut tuon Creeps seiskan?

Dennis

• Jäsen
Tänään tupsahti luukkuun! Yes!