Rahvaanpainos olisi alunperinkin ollut loistava idea, itse olisin ottanut sen ilolla vastaan...mutta kun pitkän harkinnan päätteeksi päädyin venyttämään penniä saadakseni kasaan Barksin Kootut niin kyllä tuntuisi hiton pahalta jos perään tulisi "rahvaanpainos" vaikka ei se tässä vaiheessa olisi enää mitään itseltä pois. Sitten varmaan pitäis myydä Kootut tappiolla pois (sillä KUKAAN ei maksaisi 1900 euroa samoista sarjakuvista, olkoon millaisissa kansissa tahansa, jotka voi saada parilla sadalla) ja ostaa kasa lehtiä tilalle, pelkkä ajatuskin puistattaa.
Mulle jäi vahvasti semmoinen mielikuva Koottujen markkinoinnista että nyt olisi ainutkertainen mahdollisuus saada kaikki Barksit kronologisessa järjestyksessä ja se oli yksi syy miksi sarjan tilasin. Pikkuisen veisi kustantajalta pohjaa jos sama setti sarjakuvia tulisi lehtinä jossain vaiheessa.
Ja kuten joku jo mainitsi, Barksia on aina julkaistu ja tullaan aina julkaisemaan, hankkimalla Juhlasarjat, Ankalliskirjaston ja Minä AA, Minä RS sekä me THL-kirjat saa jo aika kattavan kokoelman parasta Barksia budjettihintaan.